Ciaza a praca przy komputerze

1. Data: 2000-09-01 12:33:23

Temat: Ciaza a praca przy komputerze
Od: Joanna Górska <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

Chcialabym zauwazyc jak powszechnie sie mowi ze promieniowanie z
monitora jest bardzo niebezpieczne podczas ciazy.
Chcialabym tu zaznaczyc iz to nie do konca jest tak -poniewaz w tej
chwili monitory maja tak unowoczesniony system ekologicznych filtrow ze
promieniowanie jest bardzo niskie.
A jezeli chodzi o stwierdzenie ze kobieta nie powinna pracowac wiecej
niz 4 godziny na dobe!!
I to nie dlatego ze nie moze bo to szkodzi -tylko dlatego iz jest to
zwiazane z pozycja siedzaca! Chodzi o to zeby zbytnio nie narazac
kregoslupa siedzeniem 8 godzin.
Oczywiscie trzeba czesciej wstawac ruszac sie spacerowac po korytarzu.
Wiec niech przyszle mamy sie nie martwia. A zreszta ogladanie telewizora
bardziej szkodzi poniewaz on nie ma zadnych zabezpieczen.
Pozdrowienia-Joanna

--
Joanna Górska
tel.kom. 0605 064 584

2. Data: 2000-09-05 07:18:35

Temat: Re: Ciaza a praca przy komputerze
Od: "Jacenty" <j...@r...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Joanna Górska <j...@k...pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:3...@k...pl...

> Wiec niech przyszle mamy sie nie martwia. A zreszta ogladanie telewizora
> bardziej szkodzi poniewaz on nie ma zadnych zabezpieczen.
> Pozdrowienia-Joanna
Wszystko to prawda, ale pomijasz kwestie promieniowania
elektromagnetycznego pochodzacego z róznych elementów elektronicznych.
Promieniowanie monitora to nie tylko ekran jako taki. Przed TV siedzi sie
jednak troche dalej. Czytalem o doswiadczeniach wykazujacych, ze wlasnie we
wczesnym okresie embrionalnym, plód najbardziej narazony jest na dzialanie
promieniowania elektromagnetycznego. Oczywiscie to niczego nie przesadza,
ale ja mojej zonie w czasie ciazy odradzal bym prace przy komputerze.
Jacenty

3. Data: 2000-09-05 11:42:14

Od: Joanna Górska <j...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

To co Twoim zdaniem powinnam sie zwolnic i przestac pracowac -przy bezrobociu
35% w moim miescie????
Co mozna w tej sytuacji zmienic??? W dodatku nie ma mozliwosci pracy nie na
komputerze.
A skoro mozna pracowac 4 godziny to i za 8 sie nic nie stanie!

--
Joanna Górska
tel.kom. 0605 064 584

Re: Łysienie! :-(