Ciąża a wiek

1. Data: 2004-06-16 13:55:32

Temat: Ciąża a wiek
Od: "Ala" <a...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Czy mozecie napisac do jakiego wieku teoretycznie kobieta moze zajsc w ciąze?
Lub podac linki do ciekawych serwisow? Moja najblisza przyjaciolka w wieku 42
lat wystepuje z klasztoru , wychodzi za mąz i planuje dziecko.Chcialabym
troszke poczytac i dowiedziec sie teoretycznie jakie niebezpieczenstwa jej
grożą w związku z jej wiekiem.
Pozdrawiam
Karina

2. Data: 2004-06-16 14:34:11

Temat: Re: Ciąża a wiek
Od: Artscape <a...@n...artscape.pl> szukaj wiadomości tego autora

Kobieta może zajśc w ciąże dopóki jajeczkuje... a to czy koniec owulacji
następuje w wieku lat 38, czy 55, czy zupełnie innym , to juz zależy od
organizmu....
"Późna" ciąża niesie za sobą jednak większe ryzyko występowania wad
wrodzonych, czy niektórych chorób genetycznych u dzieci.

Pozdrawiam
Joanna

3. Data: 2004-06-16 21:33:57

Od: e...@o...pl szukaj wiadomości tego autora

LEPIEJ NIECH NIE ZACHODZI W CIŻĘ

4. Data: 2004-06-16 23:15:37

Od: "Chyna " <c...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

e...@o...pl napisał(a):

> LEPIEJ NIECH NIE ZACHODZI W CIŻĘ

Ciii-szej.
Lepiej, gdyby niektórzy się zastanowili, co mają zamiar napisać zanim napiszą
=/.
Już nawet nie chcę pytać: "Czemu?".

W sumie pozdrawiam, no bo...
Chyna [ http://oejsis.prv.pl ]

5. Data: 2004-06-17 17:12:11

Od: "Agnieszka" <a...@b...wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Czy mozecie napisac do jakiego wieku teoretycznie kobieta moze zajsc w
ciąze?

jak sama pewnie wiesz, zdarzaja sie kobiety, ktore zaszly w ciazy w momencie
kiedy wydawalo im sie, ze juz weszly w okres klimakterium ..., wiec trudno
podac tu jakis graniczny wiek, jak juz ktos napisal, w ciazy mozna zajsc tak
dlugo, jak dlugo wystepuje owulacja
z pewnoscia trzeba sie liczyc, ze nie bedzie to takie proste i moze zajac
troche czasu ...

> [...]
> troszke poczytac i dowiedziec sie teoretycznie jakie niebezpieczenstwa jej

na pewno w tym wieku trzeba sie liczyc z ryzykiem zarowno dla matki jak i
dziecka, to w koncu pierwsza ciaza, wiec nie wiadomo, jak zareaguje na to
organizm
kobiety, a i wraz z wiekiem wzrasta prawdopodobienstow wad u malenstwa ...

z pewniscia Twoja przyjacolka, zanim zdecyduje sie na dziecko, powinna
znalezc dobrego lekarza, ktory przygotuje ja do ciazy (odpowiednie badania),
a potem poprowadzi ciaze, ktora w takiej sytuacji bedzie na pewno wymagala
wiekszego "nadzoru" niz u przecietnej kobiety, byloby dobrze, gdyby lekarz
mial doswiadczenie wlasnie w prowadzeniu ciaz w tak poznym wieku

pozdrawiam
Agnieszka

6. Data: 2004-06-20 21:37:26

Od: "Aede" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ala" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> troszke poczytac i dowiedziec sie teoretycznie jakie niebezpieczenstwa jej

W wieku od 40 do 45 lat występuje 1 :100
urodzeń, ryzyko wystąpienia zespołu Downa, to według Romana Michałowicza. A
według pana Gerarda Drewy ryzyko w tym wieku wynosi już 70%. Według innych
badaczy po 40 roku życia ryzyko urodzenia dziecka zespołem Downa wynosi
jeden na 35 urodzeń.
Pozdrawiam.

SEKSUOLOG
I komu tu wierzyć...?
a co lekarze sądzą o ALVEO? Ktoś może korzystał?
Maść na świąd odbytu
blizny-usuwaniw