Alergia - trudny przypadek

1. Data: 2004-06-16 14:00:53

Temat: Alergia - trudny przypadek
Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam

Od 5 lat mam typowe objawy alergiczne. Psikam czasami kiladziesiat razy
dziennie, leci mi wodnista wydzielina z nosa itp. Poczatkowo mialem tak raz
dwa razy w tygodniu ( taki atak) ale od wrzesnia 2003 roku psikalem juz
codziennie, lecialo mi z nosa co dziennie, i czulem sie koszmarnie. W koncu
w kwietniu wybralem sie do laryngologa, ktory dal mi zastrzyg ( jakis
steryd ) i zapisal Telfas oraz do nosa jakis steryd. Po zastrzyku objawy
kataru i kichania zniknely zupelnie, przez 1,5 miesiaca mialem zupelna
cisze. od ostatniego miesiaca nie biore juz kropili a takze zmniejszylem
dawke Telfastu o polowe, no i czuje sie troszke gorzej, przewaznie rano,
troche po kicham i jest dobrze.

Najciekawsze jest to, ze robilem testy skorne, kilka razy i NIC. Robilem
tesy IGE calosciowe i tez nic nie wykazalo. Lekarz uwaza ze jestem typowym
alergikiem, ze mam typowe objawy, ale nie moze znalezc dokladniej przyczyny
!

Czy moze ktos jeszcze podac kilka pomyslow jak znalezc alergen, ktory
powoduje takie mocne uczulenie na mnie ?

dzieki za ewentualne pomysly i porady
Lukasz

2. Data: 2004-06-16 14:22:41

Temat: Re: Alergia - trudny przypadek
Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzman" <j...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Czy moze ktos jeszcze podac kilka pomyslow jak znalezc alergen, ktory
> powoduje takie mocne uczulenie na mnie ?

Miałeś robione testy pokarmowe?

Iwona

3. Data: 2004-06-16 15:52:30

Od: La Luna <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pewnego wieczoru Wed, 16 Jun 2004 16:00:53 +0200 wiedźmin zdziwił się
nieco, gdy strzyga która wyskoczyła na niego z pl.sci.medycyna zamiast
rzucić mu się do gardła, dygnęła, przedstawiła się jako Jerzman, a
następnie wyśpiewała przytupując wdzięcznie:

> Czy moze ktos jeszcze podac kilka pomyslow jak znalezc alergen, ktory
> powoduje takie mocne uczulenie na mnie ?

Uczulonym mozna byc praktycznie na wszystko - a testy obejmuja tylko to co
uczula najczesciej.
Moze uzywasz w domu jakiejs substancji chemicznej - np. plynu do
sprzatania, jakis odswiezacz powietrza? Moze masz od jakiegos czasu nowe
meble, wykladziny? Moze jakis proszek do prania?
Cos co ma w skladzie substancje niekonieczne obejmowane przez standarodwe
testy?

--
Pozdrawiam serdecznie
Agnieszka Mockałło

4. Data: 2004-06-17 07:52:30

Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

Nie nie uzywam substancji chemicznych, w domu owszem mam dywan, ale poza
domem tez mam te same objawy. Bylem w Chorwacji tez kichalem i lecialo mi z
nosa a tam przebywalem wiekszosc dnia na powietrzu i w pokoju nie bylo
dywanow itp.
Jesli chodzi o testy pokarmowe, to chyba nie ma koniecznosci ich robic,
poniewaz jesli bym byl uczulony na pokarm to bym mial inne objawy. Zreszta
tak twierdza lekarze. Jestem troche uczulony na zoltko jajka ale to
wszystko.

I nie wiem co dalej robic ? przeciez nie bede jadl cale zycie Telfasu.
Pozdrawiam
Lukasz

5. Data: 2004-06-17 12:04:59

Od: "Iwona_s" <i...@T...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> poniewaz jesli bym byl uczulony na pokarm to bym mial inne objawy. Zreszta
> tak twierdza lekarze. Jestem troche uczulony na zoltko jajka ale to

Jestem alergikiem(czką) od blisko 11 lat. Miałam niegdyś robione testy i
wynikało z nich, że mogę mieć widoczne objawy (w moim przypadku: katar,
zatkany nos, kichanie, łzawienie, itd.) lipiec-pażdziernik, a miałam niemal
przez cały rok z przerwami. Alergolog coś za bardzo nie chciał mnie poważnie
traktować. Uważał, że przesadzam... a ja się ciągle męczyłam. Sugerował
sierść zwierząt, kurz, kwiaty doniczkowe... to wykluczyłam. Dostawałm
Claritinę (2lata), Zyrtec i inne, coś do nosa i oczu...Nic a nic nie
pomagało. Na razie nic nie biorę.
Nie chodzę już do niego od kilku lat (żadnego, bo w E-gu jest tylko jeden).

Zaczęłam obserwację samej siebie. I co zauważyłam? Reakcje po niektórych
pokarmach są u mnie takie same jak przy pyłkach(!).
Wiem, że po spożyciu np. cytrusów, ryb, orzechów, mącznych potraw (makaron,
kluchy), szczypiorku, piwa, kokosu po 10-15 godzinach pojawiają się ww
objawy, które utrzymują się ok. 24godz. i ustępują samoistnie o ile nie
przyjmę czasem "ukrytego" składnika w jakimś pokarmie (wówczas objawy się
przedłużają). Właśnie dzisiaj kończę jeden z tych 24g. katarów - robiłam
córce pewną potrawę i...spróbowalam:(
Nie mam przy tym żadnych zmian skórnych. Miewam je natomiast w innych
okolicznościach, ale bez kataru.

W dniach z katarem muszę przyjmować magnez z potasem i pić duże ilości wody,
inaczej jest ze mną kiepsko...no i wapno.

To tyle. Może zaobserwuj swoje reakcje?

Pzdr.
Iwona

6. Data: 2004-06-17 12:57:37

Od: "Jerzman" <j...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

No dzieki za rade, moze i cos w tym jest
Lukasz

7. Data: 2004-07-02 17:41:27

Od: "Ekonet" <o...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witaj Łukasz,
proponuję, abyś zastosował wyciąg z liścia drzewa oliwnego. Napewno
poczujesz się lepiej nie zależnie od tego na co masz alergię.
pozdrawiam
István

31. OLIVE LEAF EXTRACT (Wyciąg z liści drzewa oliwnego)

Wskazania:

. Zapobieganie i leczenie różnych chorób wirusowych (np. hertpes I i
II, grypa, przeziębienie ogóle)

. Zakażenia grzybicze (na paznokciach, nogach, świąd skóry)

. Zapalenia (wirusowe zapalenie płuc)

. Zapalenie stawów, łagodzenie (reuma)

. Zapalenie zatok (sinusitis)

. Choroby układu oddechowego (astma, bronchit)

. Alergie

. Gruźlica

. Gonorrhea

. Malaria

. Zapalenie dróg moczowych i pęcherza moczowego

. Biegunki wirusowe

. Wzmocnienie układu immunologicznego

. Zmniejszenia liczbę wolnych rodników

. Posocznica

. Zmęczenie chroniczne

. Choroby krążeniowe ( niedokrwienie mięśnia sercowego, arytmia serca,
niedokrwienie kończyn)

. Stany wrzodowe i nadkwaśność.

Stosowanie tradycyjne i powszechne:

Preparat jest w 100% naturalnym wyciągiem roślinnym. Jest uzyskiwany z liści
drzewa oliwnego - Olea europaea. Preparat ten jest bardzo skuteczny
przeciwko wirusom, bakteriom, grzybom, wysokiemu ciśnieniu i innym chorobom
serca jak również dolegliwościom związanym z krążeniem. Wzmacnia
mikroorganizmy naturalnej flory jelitowej i jest skuteczny w zapobieganiu
wrzodom żołądka i w ich leczeniu. Dobre wyniki uzyskano także w leczeniu
astmy - alergii.

Preparat ten jest ogólnym i naturalnym środkiem wzmacniającym układ
immunologiczny, więc nie jest dziwne, że ci, którzy używają go, mają lepsze
samopoczucie, większą chęć do życia, są bardziej aktywni i są odporni na
różne choroby.

Jest udowodnione, że nawet przekraczając kilkaset razy proponowaną dzienną
dawkę preparatu, nie doprowadzimy do zatrucia organizmu, ani do pojawienia
się żadnych skutków ubocznych.

Dawkowanie i sposób stosowania:

Zapobiegawczo: 2 kapsuły dziennie.

Leczniczo: 3x1 lub 4x1 kapsuły dziennie.

Należy stosować przed jedzeniem popijając całą szklanką czystej wody.

W przypadku małych dzieci (stosuje się u dzieci od 2 roku życia), które nie
mogą połknąć całej kapsułki, należy zawartość kapsułki wsypać do niewielkiej
ilości miodu lub dżemu /lek gorzki/ i tak podać. 2-3 razy ? kap.

Preparat można regularnie używać. Organizm nie uzależnia się. W każdej
chwili można przerwać używanie preparatu.

Uwaga:

Pomimo, że preparat nie powoduje żadnych skutków ubocznych, na początku
stosowania może wystąpić reakcja Herxheimera. Objawia się ona podniesieniem
gorączki, bólami głowy i poczuciem zmęczenia trwającymi 1-2 dni. Spowodowane
jest to tym, że preparat bardzo szybko i w dużych ilościach niszczy
mikroorganizmy, które rozkładając się irytują organizm i powodują intensywną
odpowiedź układu immunologicznego.

Ciąża a wiek
SEKSUOLOG
I komu tu wierzyć...?
a co lekarze sądzą o ALVEO? Ktoś może korzystał?
Maść na świąd odbytu