Ciąża a zmiana klimatu / wysokości

1. Data: 2003-05-13 13:42:46

Temat: Ciąża a zmiana klimatu / wysokości
Od: "Marcin" <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam szanownych Grupowiczów.
Żona każe - laik pyta ...

Czy kobieta w ciąży może bez problemu zmienić klimat i wysokość (+ lot
samolotem) (z Polski do Ekwadoru) -czy nie zagraża to dziecku... (4 miesiąc
ciąży)

Pozdrawiam
MarcinK

2. Data: 2003-05-13 19:26:15

Temat: Re: Ciąża a zmiana klimatu / wysokości
Od: "Raphael" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

nie jestem lekarzem . Warto zajrzec do gazety ,,Matka i dziecko'', jest tam
sporo rad. Z wlasnego doswiadczenia wiem, ze kobieta moze poronic z bardziej
blachego powodu, a statystyki moga niezle wystraszyc.Zycze powodzenia i
zdrowego malca.
Użytkownik "Marcin" <m...@p...pl> napisał w wiadomości

> Czy kobieta w ciąży może bez problemu zmienić klimat i wysokość (+ lot
> samolotem) (z Polski do Ekwadoru) -czy nie zagraża to dziecku... (4
miesiąc
> ciąży

nabrzmialy gruczol? guz? pod brodawka sutkowa u mezczyzny
Wyniki analizy krwi.
ścięgno Achillesa
gdzie gastrolog w wawie?
Skurcze w lydce.