Ciekawe muzeum z klimatyzacją [waw]

11. Data: 2006-07-06 06:14:45

Temat: Re: Ciekawe muzeum z klimatyzacją [waw]
Od: "Basia Z." <bjz_@_(prosze_usun_podkreslenia)_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" :

> Poszukuje ciekawego muzeum, wystawy, czegoś z klimą...
> Moi sąsiedzi radośnie wyjechali na urlop, zostawiając moją mać z
> remontem nad głową, w ogrodzie żrą owady bzykające, upał grzeje.
> Więc mać zyczy gdzieś się z wnukiem udać, żeby przynajmniej na jakiś
> czas odpocząć. Podpowiedzcie gdzie możne pójść babcia z 11-latkiem.
> Muzeum Wojska Polskiego zaliczone, Powstanie Warszawskie zaliczone,
> do Narodowego zyczy ze mną. Nawet mnie to mile łechce, ale z macią bym
> ich gdzieś wypuściła. Małpie gaje i kregle odpadają, powinno być
> intelektualnie raczej.

Nie jestem warszawianką ale gdybym tam pojechała to do muzeum paleontologii.
Ten pierzasty dinozaur chyba tam jest.

Pozdrowienia.

Basia

12. Data: 2006-07-06 07:23:09

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Basia Z." <bjz_@__poczta.onet.pl> napisał(a):

> Nie jestem warszawianką ale gdybym tam pojechała to do muzeum paleontologii.

Aha i geologiczne.
Moja mać [dramatycznie] -- ZNOWU!!!!?

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

13. Data: 2006-07-06 08:21:37

Od: " 666" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

A gdzie to jest konkretnie?
JaC

14. Data: 2006-07-06 08:33:30

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
>A gdzie to jest konkretnie?

PKiN. Jest w linku, który podałam. Nieco wysiłku, zamiast zadawać takie
pytanie.
I.

15. Data: 2006-07-06 09:04:09

Od: "Jacek J." <n...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

siwa wrote:

> Poszukuje ciekawego muzeum, wystawy, czegoś z klimą...
>
> Podpowiedzcie.

Bez klimatyzacji:
http://www.rzeczpospolita.pl/dodatki/warszawa_060706
/warszawa_a_16.html
STARE MIASTO Pokazy "A to historia!"
fosa przy pl. Zamkowym, czwartki od 6.07 do 21.09, godz. 12 - 18,
wstęp wolny
"Uczestnicy historycznych pikników będą mogli poczuć się jak
prawdziwi wojownicy z XV w.
- Każdy będzie mógł nie tylko przymierzyć zbroję, ale też sprawdzić,
jak rycerzom się spało na rozłożonych na ziemi siennikach"
"Od przyszłego tygodnia samemu będzie można wybić historyczną monetę"

Z klimatyzacją (chyba):
http://www.muzeum-techniki.waw.pl/index.php
Np. Planetarium:
http://www.muzeum-techniki.waw.pl/index.php?page=eks
pozycje/stale/planetarium
Seanse dla osób indywidualnych: od 1 maja do 30 września:
sobota - 12:00, 14:00, 16:00
niedziela - 12:00 (seans dla dzieci w wieku 7-10 lat), 14:00, 16:00
Na seanse w Planetarium obowiązuje dodatkowy bilet wstępu.

Bez klimy:
Przez całe wakacje w ogródku jordanowskim przy ul. Odyńca na
Mokotowie gościć będą najlepsi artyści teatralni z Polski i Słowacji.
W każdą środę z wybiciem godziny 11 w tutejszym amfiteatrze wystawiać
będą sztuki dla najmłodszych.
Ogród jordanowski, ul. Odyńca 6, 5.07-23.08 (każda środa),
godz. 11, wstęp wolny. Dodatkowe informacje na stronie: www.dlt.pl

~Z:
Wystawa "Eksperymentuj"
Kto wie, ile wysiłku potrzeba, by pracować tak ciężko jak ludzkie
serce albo jak zrobić bańki mydlane w kształcie ostrosłupów?
Odpowiedzi można znaleźć, wykonując doświadczenia w Pałacu Młodzieży.
Na wystawie "Eksperymentuj" przygotowanej przez Centrum Nauki Kopernik
znajdzie się 25 stanowisk z interaktywnymi urządzeniami. Dzieci
zwiedzające ekspozycję będą mogły m.in. stanąć do zawodów z sercem.
-W torsie manekina usłyszymy rytm serca, który w zależności od
czynności
- spoczynku czy biegu - ulega zmianie - zachęca Dorota Stojda z CNK.
- Zwiedzający za pomocą specjalnego urządzenia będzie mógł, tak jak
serce, pompować krew do całego organizmu. To naprawdę ciężka praca.
Przygotowano także eksperymenty, polegające na próbie rozerwania kół
magdeburskich lub na sprawdzeniu orientacji w terenie w okularach
odwracających obraz.
Dodatkowo w czwartki i soboty (w godz. 9-14) w holu Pałacu Młodzieży
zorganizowano obserwacje astronomiczne. - Przez zdalnie sterowany
teleskop dzieci w ciągu dnia zobaczą np. nocne niebo nad Arizoną - mówi
Stojda.

Pałac Młodzieży w PKiN, pl. Defilad 1, 3-18.08, [3.07 chyba? - JJ]
wystawa czynna codziennie, godz. 9-18
(3 lipca od godz. 13), wstęp wolny

[2 ostatnie informacje za lokalnym dodatkiem Rzeczpospolitej z
30.VI.2006]

> .......:: s i w a ::.......

Jacek J.
--
|\ _,,,---,,_ \___ | __ _ ___ ___| | __ \___ |
/,`.-'`' -. ;-;;,_ _ | |/ _` |/ __/ _ \ |/ / _ | |
|,4- ) )-,_..;\ ( `'-' | |_| | (_| | (_| __/ < | |_| | _
'---''(_/--' `-'\_) fL \___/ \__,_|\___\___|_|\_\ \___/ (_)

16. Data: 2006-07-06 09:47:34

Od: "m[...]" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Marchewka napisał:

> PKiN. Jest w linku, który podałam. Nieco wysiłku, zamiast zadawać takie
> pytanie.
> I.

czy dla prawie 4 latka to moze byc ciekawe?

m[...]

17. Data: 2006-07-06 11:18:19

Od: erich <e...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

m[...] napisał(a):

> czy dla prawie 4 latka to moze byc ciekawe?
>
> m[...]

Jak najbardziej. Tylko nie korzystajcie z usług tych przemiłych
oprowadzających pań, chyba, że potrzebujesz żeby ci ktoś dzieciaka
skutecznie uśpił. Bardzo fajna wystawa, 4 latek powinien być zachwycony,
mają kilka dużych szkieletów co robią na dzieciakach wrażenie, trochę
mniejszych do tego jaja, skamieliny i w sali obok pokaźna kolekcja węży
w formalinie, owady (niektóre żywe nawet :) ) Tu
http://www.kidsacademy.com.pl/galeria3.html na dole strony jest kilka
fotek z przedszkolnej wycieczki, możesz sobie zobaczyć z grubsza jak to
wygląda.
pozdrawiam
e.

Zlamanie - jak dlugo gips?
[OT] z serii poszukiwana poszukiwany
zestawy typu Mały elektryk,fizyk, chemik
grubasek ??
jak zmniejszyć nadwrażliwość uczuciową?