Ciekawe muzeum z klimatyzacją [waw]

1. Data: 2006-07-05 14:00:10

Temat: Ciekawe muzeum z klimatyzacją [waw]
Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Poszukuje ciekawego muzeum, wystawy, czegoś z klimą...
Moi sąsiedzi radośnie wyjechali na urlop, zostawiając moją mać z
remontem nad głową, w ogrodzie żrą owady bzykające, upał grzeje.
Więc mać zyczy gdzieś się z wnukiem udać, żeby przynajmniej na jakiś
czas odpocząć. Podpowiedzcie gdzie możne pójść babcia z 11-latkiem.
Muzeum Wojska Polskiego zaliczone, Powstanie Warszawskie zaliczone,
do Narodowego zyczy ze mną. Nawet mnie to mile łechce, ale z macią bym
ich gdzieś wypuściła. Małpie gaje i kregle odpadają, powinno być
intelektualnie raczej.

Podpowiedzcie.

Uwaga: crosspost psd/psds

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

2. Data: 2006-07-05 14:10:28

Temat: Re: Ciekawe muzeum z klimatyzacją [waw]
Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

"siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> wrote in message
(>..) Małpie gaje i kregle odpadają, powinno być
> intelektualnie raczej.

a Empiki nie maja klimy? moze tam. posiedziec, poprzegladac
ksiazki mozna, posluchac muzyki itp szkoda, ze to nie
dziewczyna bo sklepy mozna zaliczac ;)

iwon(K)a

3. Data: 2006-07-05 14:17:53

Od: medea <e...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

siwa napisał(a):
> Poszukuje ciekawego muzeum, wystawy, czegoś z klimą...

A Zamek Królewski? Nie ma tam klimy? Zwiedzania by było na kilka godzin :-).

Pozdrawiam
Ewa

4. Data: 2006-07-05 14:31:54

Od: "rb" <r...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

> [...] Podpowiedzcie gdzie możne pójść babcia z 11-latkiem. [...]

Polecam wystawę "Eksperymentuj!" w Pałacu Młodzieży (PKiN, wejście
od ul. Świętokrzyskiej) organizowaną przez Centrum Nauki Kopernik,
również w ramach akcji "Lato w mieście".
Wstęp bezpłatny. Więcej informacji na stronach Ministerstwa Nauki i
Szkolnictwa Wyższego:

http://tinyurl.com/rvkyq

Na pewno jest ciekawie i intelektualnie, co do klimatyzacji nie jestem
pewna, ale w środku PKiN zawsze jest chłodno.

Pozdrawiam,
Radka

5. Data: 2006-07-05 15:19:08

Od: "MatiBaliNati" <m...@g...wywalto.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do Narodowego zyczy ze mną. Nawet mnie to mile łechce, ale z macią bym
> ich gdzieś wypuściła. Małpie gaje i kregle odpadają, powinno być

Nie wiem czy jest tam klimatyzacja, ale 11-latkowi moze spodobaloby sie w
Muzeum Techniki w PKiN'ie?

6. Data: 2006-07-05 16:18:07

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

medea <e...@p...fm> napisał(a):

> A Zamek Królewski? Nie ma tam klimy? Zwiedzania by było na kilka godzin :-).

Zwiedzony już, ale podpowiem.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

7. Data: 2006-07-05 16:19:30

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Iwon(k)a" <i...@p...onet.pl> napisał(a):

> a Empiki nie maja klimy? moze tam. posiedziec, poprzegladac
> ksiazki mozna, posluchac muzyki itp szkoda, ze to nie
> dziewczyna bo sklepy mozna zaliczac ;)

Mniej istotna jest klima, niż jakaś treść. W sumie poczytac ksiazkę w
chłodzie można w dowolnej knajpie.
A sklepy odpadają w przedbiegach.. W naszej rodzinie u dziewczynek
też.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

8. Data: 2006-07-05 16:23:13

Od: "Iwon\(k\)a" <i...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Mniej istotna jest klima, niż jakaś treść.

jakos tak napisals, ze rodzina chce nieco odpoczac
od upalu, w maire rozsadny sposob.

>W sumie poczytac ksiazkę w
> chłodzie można w dowolnej knajpie.

to jeszcze lepiej :)

> A sklepy odpadają w przedbiegach.. W naszej rodzinie u dziewczynek
> też.

lol

iwon(K)a

9. Data: 2006-07-05 21:50:33

Od: siwa <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Marchewka <M...@b...pl> napisał(a):

> Sprawdź tutaj może: http://www.miastodzieci.pl/muzea.php/d,5.html albo po
> prostu zadzwoń do kilku i się upewnij, czy mają kilmę.

E, to taka figura retoryczna była. Że mają iść, gdzieś, gdzie nie ma
skwaru. Wychłodzony PKiN też może być.
A za linka dzięki.

--
.......:: s i w a ::.......
.:: JID:s...@j...org ::.

10. Data: 2006-07-05 21:51:19

Od: "Marchewka" <M...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "siwa" <siwa@BEZ_TEGO.gazeta.pl> napisał w wiadomości
> Poszukuje ciekawego muzeum, wystawy, czegoś z klimą...

W zasadzie w każdym muzeum, w którym wiszą cenne płótna, powinna być
klima...
> [...]
prostu zadzwoń do kilku i się upewnij, czy mają kilmę.

> Moi sąsiedzi radośnie wyjechali na urlop, zostawiając moją mać z

Współczuję. :-(
Iwona

Zlamanie - jak dlugo gips?
[OT] z serii poszukiwana poszukiwany
zestawy typu Mały elektryk,fizyk, chemik
grubasek ??
jak zmniejszyć nadwrażliwość uczuciową?