Ciekawe urządzenie do relaksacji , nauki, wypoczynku pozbywania się nałogów pracy nad siłą woli

1. Data: 2001-04-08 16:57:51

Temat: Ciekawe urządzenie do relaksacji , nauki, wypoczynku pozbywania się nałogów pracy nad siłą woli
Od: "Janusz D.c" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciekawe urządzenie do relaksacji , nauki, wypoczynku pozbywania się nałogów
pracy nad siłą woli

za pomocą biologicznego sprzężenia zwrotnego. Prosta metoda - rewelacyjne
efekty. Informacja na stronie http://www.biorelax.powernet.pl

Biorelaxator b...@p...pl

1. Data: 2001-04-08 19:58:00

Temat: feromony
Od: U...@i...pl (Agatka) szukaj wiadomości tego autora

Hej!!!
Witam wszystkich serdecznie. Przed chwila obejrzalam "Big
brothera" i sie troche podlamalam tym, ze wytypowali Piotrka Lato
do odejscia. Ale tak naprawde nie o to mi chodzi.
Chcialam sie zapytac, czy mozna zakochac sie w osobie, ktorej
nigdy nie widzielismy poza zdjeciem. Bo ostatnio czuje niezmierna
wiez wlasnie z taka osoba. Znam ja od niedawna, pare e-mail'i
(doslownie) i czasem z irca. Ale w ogole nie znam jej charakteru,
ani sposobu bycia. Slyszalam i to nie raz, ze milosc zaczyna sie
od feromonow, a przeciez te przedostaja sie powietrzem, to jak
mozliwe jest takie zauroczenie na dosc spora odleglosc?

Pozdrawiam,
Agatka :)

1. Data: 2001-04-09 06:44:38

Od: "Ewa po prostu" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Janusz D.c poleca:
> Ciekawe urządzenie do relaksacji , nauki, wypoczynku pozbywania się nałogów
> pracy nad siłą woli
---- łóżko ????
Ewa

1. Data: 2001-04-09 06:48:54

Temat: Re: feromony
Od: "ajtne" <a...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Agatka" <U...@i...pl> napisał w wiadomości

> Slyszalam i to nie raz, ze milosc zaczyna sie
> od feromonow

A może miłość zaczyna się od wyobraźni ?

joanna

1. Data: 2001-04-09 12:55:24

Od: "Gosia" <g...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Hej!!!

Cześć

> Chcialam sie zapytac, czy mozna zakochac sie w osobie, ktorej
> nigdy nie widzielismy poza zdjeciem.

Można się zakochać w wyobrażeniu tej osoby, zbudowanym na podstawie zdjęć,
poglądów, głosu (można wysyłać do siebie przemówienia mp3 :-))) ).

Bo ostatnio czuje niezmierna
> wiez wlasnie z taka osoba. Znam ja od niedawna, pare e-mail'i
> (doslownie) i czasem z irca.

Po kilku listach to - jak dla mnie - aż takie zauroczenie jest niemożliwe.

> [...]
> od feromonow, a przeciez te przedostaja sie powietrzem, to jak
> mozliwe jest takie zauroczenie na dosc spora odleglosc?

Myślę że zauroczenie jest możliwe jak najbardziej, ale trzeba naprawdę długo
korespondować żeby dobrze poznać tę osobę i zbudować odpowiedni poziom
zaufania. Nie angażuj się tak, poczekaj, nie wiadomo czy ta znajomość
przetrwa próbę czasu.

> Pozdrawiam,
> Agatka :)

Też pozdrawiam

Gosia

1. Data: 2001-04-10 10:32:49

Od: Anna <a...@r...fm> szukaj wiadomości tego autora

ajtne wrote:

> Użytkownik "Agatka" <U...@i...pl> napisał w wiadomości

> A może miłość zaczyna się od wyobraźni ?

to ladne....
chyba masz racje...

--
Anna
-- http://mitica.w.interia.pl

Jestem od dzisiaj
interview chyba off topic
SWPS w Warszawie - wątpliwości!
Poranne koszmary...
Ktokolwiek widział, Ktokolwiek wie ( pilne/b.ważne )