Ciekawostka psychologiczna

1. Data: 2000-04-13 00:08:24

Temat: Ciekawostka psychologiczna
Od: Phobiox <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Byc moze juz kiedys pojawila sie na grupie na ciekawosta, ale wydala mi sie na tyle
interesujaca ze
chyba warta jest przeslania:

---START
Sztuczka psychologiczna

wykonuj instrukcje ponizej:

UWAGA: nie przewijaj ekranu w dol za szybko. Rob to
powoli i wykonuj polecenia w mysli, jak najszybciej mozesz.
Jesli ci to pomaga, mozesz mowic cicho na glos.

Nie przechodz do kolejnego polecenia zanim nie wykonasz
poprzedniego i postaraj sie, zeby w trakcie eksperymentu
nikt cie nie rozproszyl, bo stracisz zabawe.

Przewijaj ekran smialo, najlepiej klawiszem kursora,
odstepy miedzy poleceniami sa wystarczajaco duze.

No to jedziemy: wykonuj jedno polecenie na raz,
jak najszybciej potrafisz!

Ile jest:

2+2?

4+4?

8+8?

16+16?

A teraz szybko pomysl jakas liczbe
pomiedzy 12 a 5.

Masz?

To przewijaj dalej...

Wybrales 7, prawda?

Czy to nie dziwne?

Wolna wola czy kwestia okablowania neuronowego?
Sam sobie odpowiedz.
I jeszcze jeden eksperyment. Zwala z nog.

Wykonuj polecenia po jednym, jak najszybciej potrafisz.

I tak jak poprzednio: dzialaj jak najszybciej potrafisz,
ale nie przewijaj dalej, dopoki nie wykonasz danego polecenia.

Ile jest:

1+5

2+4

3+3

4+2

5+1

A teraz powtarzaj w mysli cyfre 6 jak najszybciej sie da
przez jakies 15 sekund.

Potem przewijaj dalej.

A teraz szybko pomysl o jakims warzywie.

I przewijaj dalej.

Jeszcze dalej...

I co, to byla MARCHEWKA, prawda?

Jesli nie, to nalezysz do tych 2% ludzi na swiecie, ktorych
umysly sa na tyle plastyczne, ze stac ich na wymyslenie
czegos oryginalnego. 98% populacji sredniakow mysli w tym
cwiczeniu o marchewce. Straszne, nie?

--END

Dostalem ja mailem, od znajomego.
Wyjasnienie tego "zjawiska" jest chyba oczywiste, ale interesuje mnie zdanie innych
dziekuje za uwage - narazie

1. Data: 2000-04-13 06:27:29

Temat: Odp: Ciekawostka psychologiczna
Od: <s...@a...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

moj wynik ... cyfra 8 i burak ... czy ja jestem odmieniec czy ten test to
lipa ?

Użytkownik Phobiox <c...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.

1. Data: 2000-04-13 06:34:55

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik Phobiox <c...@p...onet.pl> w wiadomooci do grup
dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.

> Wybrales 7, prawda?
-----------------------------
........nieprawda bo 8.............

> I co, to byla MARCHEWKA, prawda?
>-------------------------------
......nieprawda bo ogorek.........
......a teraz troche przeklenstw, engram czyli slad pamieciowy majacy swoja
reprezentacje w strukturze neuronalnej jest jak sie, i moim zdaniem slusznie
przypuszcza, systemem asocjacji posiadajacym skomplikowana i rozlegla
budowe, gdybym dzisiaj tych jakze slusznych i powszechnych powiazan, a
powszechnosc implikuje slusznosc, hi, hi, najprawdopodobniej nie wywalil w
kosmos, pewnie odpowiedzial bym zgodnie z ogolem, a co za tym idzie i z
kluczem, stad blad w systemie,
......Error found: 7, correct 8
......Error found: ogorek correct marchewka
......Recommended Method: reset twardy systemu;-)))...
.........jak sie przespie to przypomne sobie wiecej, he, he chyba.......
Buzka i dobranoc

1. Data: 2000-04-13 06:38:14

Od: "Xantrix" <6...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <s...@a...com.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:lNdJ4.1571$D...@n...tpnet.pl...
> moj wynik ... cyfra 8 i burak ... czy ja jestem odmieniec czy ten test to
------------------------------------
.....pewnie pomyslales o mnie;-))).....
Buzka i naprawde dobranoc

1. Data: 2000-04-13 08:04:50

Temat: Re: Ciekawostka psychologiczna
Od: "kulka" <b...@m...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Jesli nie, to nalezysz do tych 2% ludzi na swiecie, ktorych
> umysly sa na tyle plastyczne, ze stac ich na wymyslenie
> czegos oryginalnego. 98% populacji sredniakow mysli w tym
> cwiczeniu o marchewce. Straszne, nie?

dziwne to troche bo mi wyszlo 6 i ogórek, skad masz te dane o 98%?

>Dostalem ja mailem, od znajomego.
>Wyjasnienie tego "zjawiska" jest chyba oczywiste, ale interesuje mnie
zdanie innych

Dlaczego oczywiste? Dla mnie to jest podejrzane.
Marta

1. Data: 2000-04-13 09:22:25

Od: b...@k...kalisz.pl (Bartek Nagorny) szukaj wiadomości tego autora

Pewnego dnia, <s...@a...com.pl> na pl.sci.psychologia napisał(a):

>moj wynik ... cyfra 8 i burak ... czy ja jestem odmieniec czy ten test to
>lipa ?

A Ty sie dobrze czujesz ? Zacytowac 600linii postu by dopisac swoje
dwie???!!!!

http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html Przeczytaj i zapamietaj.

--
Bartek
b...@k...kalisz.pl , PGP 5.x key id:0xDB53615D

Kto rano wstaje ten... idzie po bułki.

1. Data: 2000-04-13 15:23:46

Od: "Brajek" <b...@i...uni.wroc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Phobiox napisał(a) w wiadomości: ...
>Byc moze juz kiedys pojawila sie na grupie na ciekawosta, ale wydala mi sie
> [...]

Mi wyszlo 7 (zazwyczaj bardziej lubi liczy nieparzyste) i troche sie
zaskoczylem :-o.
A zamiast marchewki byl ogorek? Z tego co czytalem odpowiedzi, nie tylko u
mnie bylo takie warzywko? A moze jednak to nie marchewka, tylko wsrod
polakow Ogorek dominuje??!??!

1. Data: 2000-04-13 17:06:38

Od: "nycpd" <a...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ja mialem 9 i kalafior:)
nycpd

1. Data: 2000-04-13 17:09:03

Od: "Diana" <d...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
dyskusyjnych napisał:s...@4...com..
.
> Byc moze juz kiedys pojawila sie na grupie na ciekawosta, ale wydala mi

Co do liczby, to ja pomyslalam 6, a moj chlopak 8.
Natomiast o marchewce pomyslelismy oboje. :)

Diana

1. Data: 2000-04-13 17:59:48

Od: ".mare" <m...@m...polbox.pl> szukaj wiadomości tego autora

a ja ? tez 8 i ogorek...; )

a robilem na prawde szybko

ojojoj posypala sie ciekawostka chyba....

pozdrawiam
/mare

Użytkownik Xantrix <6...@e...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:38f569b6$...@n...astercity.net...

> [...]
> ......Recommended Method: reset twardy systemu;-)))...
> .........jak sie przespie to przypomne sobie wiecej, he, he chyba.......

Długotrwały wpływ narkotyków na psychike i propagadna antynarkotykowa...
TWARDY RESET!!!
Znaczenie drabiny
Re: przyjazn erotyczna
test IQ