Ciemnota przeciw cywilizacji

1. Data: 2014-01-04 10:58:45

Temat: Ciemnota przeciw cywilizacji
Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jak Kościół niszczył i niszczy naszą cywilizacje (wybrane pozycje)

1299 r. W średniowieczu wiedzę na temat ludzkiej anatomii zdobywano poprzez sekcje
zwłok. Praktyki te zostają zabronione przez kościół w roku 1299, kiedy papież
Bonifacy VIII zakazuje przeprowadzania sekcji zwłok,nazywając ją "czynnością
bezbożną".

1542 r. Papież Paweł III powołuje Najwyższą Świętą Kongregację Rzymskiej i
Powszechnej Inkwizycji. Rzymska Inkwizycja rozpoczyna swoją destrukcyjną działalność.
Przez następne 400 lat Święta Inkwizycja posyła na stos tysiące ludzi, walczy z
nauką, niszczy postęp, opóźnia rozwój cywilizacji

1600 r. Giordano Bruno, zostaje spalony żywcem na stosie. Giordano Bruno głosił
teorie Kopernika, twierdził że wszechświat jest nieskończony, a ludzie nie są
jedynymi inteligentnymi istotami w kosmosie.Za swoje poglądy zostaje skazany przez
kościół na więzienie, tortury i śmierć.
1752r. Benjamin Franklin wynalazł Piorunochron , który został okrzyknięty przez
Kościół "heretycką żerdzią" i uznał wynalazek za próbę przeciwstawienia się woli
Bożej.

1789 r. Zostaje proklamowana francuska Deklaracja Praw Człowieka i Obywatela.
Deklaracja wywołuje wściekłość kościoła. Papież Pius VI potępia podstawowe prawa
deklaracji, nazywając wolność wypowiedzi "skandalicznym prawem", natomiast o równości
wszystkich ludzi mówi : "Czyż można wymyślić coś bardziej absurdalnego niż
zadekretowanie takiej wolności i równości dla wszystkich?"

1796 r. Opracowano bezpieczną dla człowieka szczepionkę przeciwko ospie. Kościół
natychmiast uznaje szczepionkę za "próbę buntu przeciwko samemu Niebu, a nawet
przeciwko woli Boga".

1847 r. Lekarze zaczynają stosować chloroform, jako środek znieczulający i łagodzący
ludzkie cierpienia-szczególnie u kobiet w czasie porodów. Wynalazek natychmiast
wywołuje sprzeciw kościoła, jako "kpina z woli Boga

1968 r. ONZ i Światowa Organizacja Zdrowia naciskają na papieża, aby kościół podjął
temat antykoncepcji i kontroli urodzeń. Papież powołuje komisję doradczą. W końcowym
raporcie komisja ta domaga się zmiany nauki kościoła na temat antykoncepcji. Papież
Paweł VI ignoruje wnioski komisji, ogłaszając encyklikę "Humanae Vitae", która
dopuszcza jedynie naturalną regulacje poczęć. Pod karą grzechu, zabronione zostało
stosowanie innych środków antykoncepcyjnych. Bardzo ważną rolę w powstaniu encykliki
odgrywa ówczesny kardynał Karol Wojtyła.

1978 r. Tryumf biotechnologii. Na świat przychodzi Louise Brown - pierwsze dziecko
poczęte metodą in vitro. Narodziny Louise są nadzieją dla milionów rodziców
cierpiących na bezpłodność. Nadzieje te szybko zostają rozwiane. Papież oraz
Kongregacja Nauki Wiary(następczyni Świętej Inkwizycji) natychmiast zabraniają
stosowania metody in vitro. Pomimo kościelnego zakazu, w ciągu następnych
dziesięcioleci tysiące dzieci przychodzi na świat dzięki "szatańskiej" metodzie in
vitro.

1998 r. Kolejny tryumf biotechnologii. W USA wyodrębniono i zaczęto hodować zarodkowe
komórki macierzyste, z których można hodować tkanki nadające się do przeszczepów.
Komórki te uzyskuje się z kilkudniowych zarodków pochodzących z zapłodnienia in
vitro. Badania są wielką nadzieją dla milionów chorych ludzi. Entuzjazm naukowców
zostaje ostudzony - badania na zarodkowych komórkach macierzystych zostają potępione
przez papieża i zakazane przez kościół katolicki. Zakaz zostaje wprowadzony w USA i w
Europie. Kościelny zakaz nie hamuje jednak dalszych badań. Laboratoria
biotechnologiczne przenoszone są do Azjii, tam gdzie nie sięga władza papieża i
kościoła.

A dziś kościół stworzył sobie ideologie GENDER , jak doskonale pokazuje to historia
kościół katolicki musi mieć zawsze jakiegoś wroga, aby ogłupiać ludzi , trzymać ich
umysły w iluzji oraz hamować rozwój naszej cywilizacji.

2. Data: 2014-01-04 11:44:40

Temat: Re: Ciemnota przeciw cywilizacji
Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 01:58:45 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Jak Kościół niszczył i niszczy naszą cywilizacje

Ależ ty nudziarz jesteś.
--
XL

3. Data: 2014-01-04 14:49:35

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Tak to prawda ile jeszcze zdziczała wiocha razem z watykanem będzie niszczyła ten
kraj, to już nudne jest wyliczanie ciągłych szkód .

4. Data: 2014-01-04 20:42:27

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ty masz Ikselcia jedną wadę, bo jesteś ładna, seksualna, osobowość masz raczej taką
gdzie by zabawnie z tobą było, ale nie masz mózgu, a to dyskwalifikuje wszystko .Bo
to utrudnia poznawanie i czasem jest ujmujące, te takie krowie oczęta bezmyślne ale
krowskość po pewnym czasie staje się....irytująca, bo ja tłumacze , pokazuje ,
wyjaśniam i co słysze za każdym razem ....muuuu i muuu i uparcie muuuu.

5. Data: 2014-01-04 20:56:39

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 11:42:27 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Ikselka
> Ty masz Ikselcia jedną wadę, bo jesteś ładna, seksualna, osobowość masz raczej taką
gdzie by zabawnie z tobą było

Nie dziękuję za te miłe słowa, bo stwierdzasz oczywistość, ja to wszystko
dokonale wiem, no taka jestem po prostu i towarzystwo też to wie, skoro za
mną przepada (ostatnio na Sylwestrze jeden przez drugiego, po prostu byłam
rozrywana - nie wiem, co na to ich żony, ale mój mąż też był zadowolony, bo
nie za bardzo lubi tańczyć, a ja się i tak wyszalałam) 3333-))))

> ale nie masz mózgu, a to dyskwalifikuje wszystko

Skoro poglądy odmienne od twoich określasz jako "brak mózgu", to cóż ja Ci
mogę powiedzieć - no mózgu ci brak 3333-))))
--
XL

6. Data: 2014-01-04 21:24:25

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Ty nie masz poglądów, co głupotę kler walnie, a sobie z wiochy zbudował nowe ormo ,
tak bezrefleksyjne powtarzasz głupoty i wiocha szaleje atakując jacyś ludzi jak
Gender. Ma się wrażenie że ciebie nikt na stosie by nie spalił, sama byś się spaliła
bo proboszcz powiedział. A kleru poglądy to też...nie są poglądy tylko racjonalizacje
fobi, frustracji, wyrosłe ze zdegenerowanych łbów a to nie są poglądy tylko
zaburzenia, które kler projektuje na społeczeństwo a ty te zaburzenia traktujesz jak
jedyna prawda i poglądy.

7. Data: 2014-01-04 21:26:45

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 12:24:25 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Ma się wrażenie że ciebie nikt na stosie by nie spalił, sama byś się spaliła bo
proboszcz powiedział.

A niby za co???
:-D
--
XL

8. Data: 2014-01-04 21:36:54

Od: anioł śmierci <7...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ikselka
Jak to za co bo jesteś kobietom i szybko byś podpadła i podpadniesz jak nic, bo
jesteś zbyt swobodna, ty w życiu wogóle nie trzymasz się tego co kler głosi tylko
bezrefleksyjnie powtarzasz mantry . I przy braku szczęścia szybko byś została
potępiona i tak może się zdarzyć, a ty uwierzysz że jesteś niegodna i jeszcze cały
majątek przepadnie albo ci egorcyzmy strzelą. Jak dzieczyna co na religie wagarowała,
a matka dewotka oddała ją księdzu na egzorcyzmy i dziewczyna jest obecnie wariatką bo
wszędzie widzi szatana.

9. Data: 2014-01-04 21:43:36

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 12:36:54 -0800 (PST), anioł śmierci napisał(a):

> Jak to za co bo jesteś kobietom i szybko byś podpadła i podpadniesz jak nic, bo
jesteś zbyt swobodna, ty w życiu wogóle nie trzymasz się tego co kler głosi

No oczywiście, że to, co kler głosi, mało mnie obchodzi. No ale chyba to
najlepszy dowód, że jednak MAM MÓZG, nie? I ponieważ go używam, to żyję (w
miarę) zgodnie z tym, co głosi zupełnie Ktoś Inny.

> tylko bezrefleksyjnie powtarzasz mantry .

A, to tak dla swiętego spokoju tylko :->

> I przy braku szczęścia szybko byś została potępiona i tak może się zdarzyć, a ty
uwierzysz że jesteś niegodna i jeszcze cały majątek przepadnie albo ci egorcyzmy
strzelą.

Na razie mi to nie grozi. Mam wrażenie, ze Ktoś Tam mnie chroni przez
głupotą ludzką...
--
XL

10. Data: 2014-01-04 21:45:46

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sat, 4 Jan 2014 21:43:36 +0100, Ikselka napisał(a):

> [...]
strzelą.

> Na razie mi to nie grozi. Mam wrażenie, ze Ktoś Tam mnie chroni przez

...a przed uwierzeniem we własną niegodność najlepiej chroni mnie coś, co
kazało mi nazwac się XL 333333333-)
--
XL

Edukacja seksualna dzieci na czym polega.
Re: Gender. Rzeczywistość wyje.
W obronie kobiety
Teraz na Discovery Historia - o gwałtach Armii Radzieckiej!
Ogłupianie