Ciemny cukier??

1. Data: 2003-08-22 07:50:57

Temat: Ciemny cukier??
Od: "Cezi" <c...@W...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Gdzie dostanę na Śląsku coś takiego jak ciemny cukier (co to w ogóle jest do
licha) albo melasę (spożywczą). Żona wymyśliłą sobie, że zrobi ciasto z dynią i
podobno jest to jej potrzebne.

Cezi (kompletnie nie w temacie)

1. Data: 2003-08-22 08:08:59

Temat: Re: Ciemny cukier??
Od: "Blancanieves" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ciemny cukier (zarówno trzcinowy - droższy jak i nieczyszczony -
tańszy) mozna kupic w sklepach ze zdrowa zywnoscia.(w Warszawie oraz w
Gdańsku - myślę, że na Śląsku będzie podobnie) Widziałam je takze w
Carrefure.

Pozdrawiam serdecznie,
Kasia

1. Data: 2003-08-22 08:19:34

Od: "Cezi" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Thx! W takim razie precyzuję pytanie. Gdzie w Katowicach sklep ze zdrową
żywnością??

Cezi

1. Data: 2003-08-22 08:47:17

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Cezi wrote:

> Gdzie dostanę na Śląsku coś takiego jak ciemny cukier (co to w ogóle jest do
> licha) albo melasę (spożywczą). Żona wymyśliłą sobie, że zrobi ciasto z dynią i
> podobno jest to jej potrzebne.

Ciemny cukier (trzcinowy) kupuje w Selgrosie, mysle że i na Śląsku mają
sklepy.

Krych

1. Data: 2003-08-22 09:11:54

Od: "" <c...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ciemny cukier (trzcinowy) kupuje w Selgrosie, mysle że i na Śląsku mają
> sklepy.

Ale do Selgrosu trzeba chyba kartę??

Cezi

1. Data: 2003-08-22 12:14:22

Od: Krystyna Chiger <k...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

c...@p...onet.pl wrote:

> Ale do Selgrosu trzeba chyba kartę??

Albo znajomych z kartą. Można wprowadzić dwie osoby.

Krycha

1. Data: 2003-08-22 22:36:34

Od: "" <g...@e...lodz.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Gdzie dostanę na Śląsku coś takiego jak ciemny cukier (co to w ogóle jest do
> licha) albo melasę (spożywczą). Żona wymyśliłą sobie, że zrobi ciasto z
dynią i

Ja w Łodzi kupuje w Tesco tam nie trzeba karty, obok normalnego stoi ciemny,
puder i inne
Grazka

1. Data: 2003-08-23 08:32:21

Od: w...@t...com.pl (Wladyslaw Los) szukaj wiadomości tego autora

Cezi <c...@W...onet.pl> wrote:

> Gdzie dostanę na Śląsku coś takiego jak ciemny cukier (co to w ogóle jest
> do licha) albo melasę (spożywczą). Żona wymyśli"ą sobie, że zrobi ciasto z
> dynią i podobno jest to jej potrzebne.

W supermarkecie.

Wladyslaw

Jak łososia...
Piątkowy postno - wegetariański obiad...
jak sciagnac wiadomosci z 2002 roku?
Domek Baby Jagi
Prośba o przepis na sok z pomidorów...