Cienie Ruby Rose

1. Data: 2004-01-20 13:54:11

Temat: Re: Cienie Ruby Rose
Od: "Lerena" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
news:slrnc0qebg.6rh.kasica@obora.slodki.domek...
> On Tue, 20 Jan 2004 10:01:21 +0100, Lerena <k...@o...pl> wrote:
> :
> : No to ja mam meza ktory ma wszelkie cechy zostac swietym :))) Malo ze
chodzi
> : ze mna po sklepach, to jeszcze najczestszy tekst brzmi: "tylko nie
wydaj za
> : malo" :)))
>
> to jest straszna perfidia, bo cala ciezka odpowiedzialnosc za trwonienie
> kasy spada na zone :)

Ja i tak trzymam kase :) Inaczej mialabym mase sprzetu komp. i swiatlo w
lodowce. I nic poza tym :)))

> inne niezle zagranie:
>
> Z: ktora bluzke mam kupic, te czarna czy te czerwona?
> M: obie.

Bingo! Moj zawsze to stosuje, pod warunkiem (na szczescie) ze obie mu sie
podobaja.

Lerena
------------------------------
Kasia Skowronska
k...@w...pl

"Don't pass a temptation lightly by: it may never come again."

1. Data: 2004-01-20 14:35:16

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 14:54:11 +0100, Lerena <k...@o...pl> wrote:
: Użytkownik "Katarzyna Kulpa" <k...@k...net> napisał w wiadomości
: news:slrnc0qebg.6rh.kasica@obora.slodki.domek...
: >
[...]

rotfl :)) tak sie sklada, ze pisze z pokoju pelnego masy sprzetu komp., a
swiatlo w lodowce niedawno udalo mi sie naprawic (tj. doprowadzic do kupna
zarowki, ktora sie przepalila :)

[...]

malzonek rzadko jest ze mna w sklepie, a robic zdjec telefonem i wysylac
MMSow (co moge od niedawna) mi sie nie chce ;)

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-20 16:00:39

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Używam bazy, nie uczulają, nie paprzą się (o niebo lepsze od
> ArtDeco, który przy próbie pomalowania osypuje mi się na pół policzka i
> muszę dokonywać cudów, żeby nie zmazywać i nie brudzić podkładu).
> Powiedziałabym, że zupełnie przyzwoite, ale też za bardzo nie mam z czym
> porównywać, bo zasadniczo mało się na cieniach i firmach wyznaję.

no tak, widac ze clkiem sa fajne, tylko ze mam takie ilosci cieni roznych
rozniastych, jak kupie te (a kusza iloscia kolorow ) to chyba maz mnie
wyrzuci spac na wycieraczke :)))))

pozdr

1. Data: 2004-01-20 16:07:39

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Z: ktora bluzke mam kupic, te czarna czy te czerwona?
> M: obie.

no ja wlasnie bylam w takiej sytuacji: dwa sliczne sweterki w colloseum i
jeszcze pasowaly do siebie (bo jeden zapiany na zamek) i popatrzylam na
mojego meza smutnym wzrokiem ze nie moge sie zdecydowac a on wtedy kazal
kupic oba ;)))) Kochany facet :)))))

pozdr

1. Data: 2004-01-20 16:09:44

Od: "Nicki" <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Ja i tak trzymam kase :) Inaczej mialabym mase sprzetu komp. i swiatlo w
> lodowce. I nic poza tym :)))

kurka, mimo ze ja trzymama kase to ostanio oddalam 4 klawiatury bo zamarzyla
mi sie nastepna , a maloznek powiedzial ze on nie wytrzyma 6 klawiatur do
jednego kompa w domu :)))))))
kurcze jakas dziwna kobieta jestem i zalewam chalupe sprzetem komputerowym
;)

pozdr

1. Data: 2004-01-20 19:49:45

Od: "Stella" <s...@n...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dziwnym tafem strona www.rubyrose.cz nie
> istnieje. A http://rubyrose.ru jak najbardziej :)

Jakies dwa mieisace temu dzialala napewno. Byla dwujezyczna jeden to
czeski a drugi to byc moze ukrainski, nie rozrozniam a skojarzyl mi
sie z ruskim. :-)
Moze przeniesli swoja dzialanosc??

pozdrawiam
stella

1. Data: 2004-01-20 21:44:54

Od: "Marlene" <0...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> wrote in message
> Sa jeszcze takie
> fajne pudelka-kosmetyczki tej firmy takie trzy/cztery warstwowe bodajze z
> ogromna iloscia cieni, przyrzadami do makijazu, wszelakimi brokatami i
> innymi mazidelkami ;-) jednym slowem raj dla duszy kobiecej ;-)

mam lakier do paznokci z Ruby Rose i jest beznadziejny...
zostawia smugi, kilka razy trzeba pomalowac, zeby to ladnie wygladalo...

Marlene

1. Data: 2004-01-21 06:47:34

Od: "Lerena" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Nicki" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> kurka, mimo ze ja trzymama kase to ostanio oddalam 4 klawiatury bo
zamarzyla
> mi sie nastepna , a maloznek powiedzial ze on nie wytrzyma 6 klawiatur do
> jednego kompa w domu :)))))))

Ja od dwoch miesiecy czatuje na taka ladna, plaska w przezroczystym plastiku
:)

> kurcze jakas dziwna kobieta jestem i zalewam chalupe sprzetem komputerowym
> ;)

Jak ostatnio kupowalam torebke to pani w sklepie szczeka opadla, bo
sprawdzalam czy wszytko z mojej starej sie zmiesci. Glownymi zajmowaczami
miejsca byly: dwie kosci pamieci, dwa srubokrety, woreczek srubek i zworek,
karta sieciowa, kilka cd :)) A moj maz przestal mnie zabierac do
komputerowego, bo jak panowie obslugujacy oznajmili ze tez chca taka zone :P
Zazdrosny czy co?

Lerena
------------------------------

1. Data: 2004-01-21 06:51:41

Od: "Lerena" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> rotfl :)) tak sie sklada, ze pisze z pokoju pelnego masy sprzetu komp., a
> swiatlo w lodowce niedawno udalo mi sie naprawic (tj. doprowadzic do kupna
> zarowki, ktora sie przepalila :)

Od dwoch tygodni glosniki wlaczamy wtykajac pod przycisk zapalke, bo zepsula
sie jakas czesc i moj jej uparcie "szuka". Chyba sie bede musiala po
elektronicznych przejsc i blondynke z siebie porobic, ehhh...

> malzonek rzadko jest ze mna w sklepie, a robic zdjec telefonem i wysylac
> MMSow (co moge od niedawna) mi sie nie chce ;)

Tez mnie korci telefon z mms-ami, ostatnio konsultowalam sie telefonicznie
opisujac sukienke, bo nie bylam pewna czy ja kupic czy nie.

Lerena
------------------------------

1. Data: 2004-01-21 18:25:10

Od: y...@o...pl (yenny) szukaj wiadomości tego autora

Ja te? kupi?am par? tych cudeniek na allegro ale u nim3k i uwa?am ?e s?
lepsze od wielu polskich kosmetyków a co wa?niejsze ?e nie uczulaj?. Poza
tym maj? ?miesznie nisk? cen? w porównaniu z avonem , oriflame i innymi
firmami a wcale nie s? od nich gorsze. Najbardziej uradowa?a moje serce
paleta 48 cieni. Šwietny efekt daj? po zwil?eniu aplikatora wod? ( s?
wyrazistsze i d?u?ej si? trzymaj? ). Ponadto daj? pole do popisu w
eksperymentach kolorami. Co mi za ró?nica sk?d pochodz?, wa?ne ?eby by?y
dobre i za przyst?pn? cen?. AAAAA radz? sprawdzaae termin wa?no?ci. Moja
kole?anka kupi?a przeterminowane. Pozdrawiam :)

Internetowe Pismo Kobiece.
www.puella.pl
Ranking Kosmetyków www.puella.pl/ranking.php3
Wyslane z www.puella.pl/newsy