Cienie Ruby Rose

1. Data: 2004-01-20 08:34:35

Temat: Re: Cienie Ruby Rose
Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Beatka napisał/a w news:buifmp$at8$1@serwer.infinity.net.pl:

> Dziewczyny czy te wasze cienie sa perlowe?

Perłowe. I bardzo fajne.

mips

--
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~% mips %~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Zofia Rakowska # http://uroda.imhbl.net/pru-faq.html

1. Data: 2004-01-20 09:01:21

Od: "Lerena" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Olik" <d...@o...pl> napisał w wiadomości

> SADYSTKA! Ja swojej Mili w ogóle nie pokazuje co kupiłam. Tylko się mała
> dziwi skąd tyle pustych reklamówek i pudełek!
> Ale gorszy od głodnego kota jest mąż. Gdy przywoze mojej mamie kosm.
Avonu,
> ta zawsze mówi: "Schowaj i dasz mi jak tatuś w pracy będzie.."

No to ja mam meza ktory ma wszelkie cechy zostac swietym :))) Malo ze chodzi
ze mna po sklepach, to jeszcze najczestszy tekst brzmi: "tylko nie wydaj za
malo" :)))

Lerena
-----------------------------
Kasia Skowronska
k...@w...pl

"If your enemy wrongs you, buy each of his children a drum"

1. Data: 2004-01-20 09:01:56

Od: "Olik" <d...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Lerena" <k...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
chodzi
> ze mna po sklepach, to jeszcze najczestszy tekst brzmi: "tylko nie wydaj

Moj tatko mówi to samo, ale w dziale z narzędziami...

--
Olik
AKWIZYTOROM MÓWIMY "NI"!

1. Data: 2004-01-20 09:08:24

Od: mips <m...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

Bożenka napisał/a w news:buhqpi$p86$1@absolut.sgh.waw.pl:

> W Wilnie sprzedaja kosmetyki produkowane na
> Ukrainie i tego jestem pewna... przy zakupie sprawdzam, co kupuje...

A jest to gdzieś napisane na opakowaniu? Znaleźć nie mogę. Diabeł
ogonem nakrył albo tego po prostu nie ma :(
Z kodu kreskowego wynikałoby, że produkt jest kanadyjski, ale na
pudełku jest jak wół, że to _dystrybucja_ na tamtejszy rynek.
Sakramentalnego "made in" brak.

mips

pst Strona www.rubyrose.info nie działa :\

1. Data: 2004-01-20 09:53:33

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Lepsza Ukraina niz Tajwan. IMHO Ukraina, to raj na ziemii, więc zaraz
> wsiadam w autokraj, przywiozę kosmetyki (tam wszystko jest b. tanie) i
> ziuuuuu na allegro!
=================
hehehe... w koncu zawsze to Europa ;-)
A tak na powaznie, to od dawna stosuje wszelakie kosmetyki wschodnie np.
rosyjskie albo bialoruskie, ukarinskich to raczej malo mozna znalezc... i
uwazam, ze sa bardzo dobrej jakosci, a ze tanie jak barszcz, to juz w cale
ni musze mowic... przywoze sobie w ilosciach prawie ze hurtowych swietne
maseczki np. glinki w proszku i potem strasze ludzi w akademiku np. czarna
buzia ;-P

> Bosz... Przestancie, bo ja je na prawdę kupię!
> A mozna u tej dziewczynki wybrac paletę z innymi odcieniami? Tzn. czy w
> jednej jest np. więcej zielonego, a w innej więcej rózowego?
> Bo może mozna...?
=========
Jak dla mnie to palety sa przede wszystkim bardziej podzielone na zimne i
cieple, niezeli kolorystycznie...

Bozenka :-)
sloneczna miodzio dziewczyna

1. Data: 2004-01-20 09:55:32

Od: "Bożenka" <b...@s...pw.edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beatka" <s...@i...net.pl> napisał w wiadomości
> Dziewczyny czy te wasze cienie sa perlowe?. Pytam bo ja rowniez mam palete
> cieni z tej firmy i uwazam ze sa beznadziejne.
<...>

Sa perlowe, a z baza Art Deco spokojnie trzymaja sie prawie dobe i nic ani
drgnie, przetestowalam przy okazji wesel i takich tam Syslwestrow ;)

1. Data: 2004-01-20 10:04:57

Od: "Bam" <N...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
chodzi
> ze mna po sklepach, to jeszcze najczestszy tekst brzmi: "tylko nie wydaj

Och, jak Ci zazdroszczę.....
Mój obecny mężczyzna po wejściu do pierwszego sklepu zaraz marudzi, że już
byśmy wyszli.
Nie da się tego znieść, więc chodzę sama taka biedna.
I nikt mi nie doradza.
Potem kupuję coś, a mężczyzna stwierdza, że mu się to nie podoba!!!!
Za to takim idealnym facetem jest mój siostrzeniec.
Potrafi chodzić po sklepach 3 godziny i wypowiedzieć swoje zdanie bez
marudzenia!!!
;))))
Ech....

Pozdrawiam
Barbara w żakiecie który nie podoba się jej mężczyźnie ;)

1. Data: 2004-01-20 10:48:10

Od: "Lerena" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Bam" <N...@o...pl> napisał w wiadomości

> Mój obecny mężczyzna po wejściu do pierwszego sklepu zaraz marudzi, że już
> byśmy wyszli.
> Nie da się tego znieść, więc chodzę sama taka biedna.

U nas przewaznie ja pekam pierwsza... Jak dobieralam sobie szminke i lakier
pod kolor do sukienki, to chodzil za mna z ta sukienka w siatce i marudzil
"sprobuj jeszcze tej, bo chyba ma lepszy odcien", a ja prawie plakalam ze
mam dosc i nie pomaluje sie juz niczym przez tydzien.

> I nikt mi nie doradza.
> Potem kupuję coś, a mężczyzna stwierdza, że mu się to nie podoba!!!!

To ma plusy... Wiesz ilu rzeczy nie kupilam, bo jemu sie nie podobaly? A
mnie tak...

> Za to takim idealnym facetem jest mój siostrzeniec.
> Potrafi chodzić po sklepach 3 godziny i wypowiedzieć swoje zdanie bez
> marudzenia!!!

To tak jak moj maz. Sielanka sie konczy jak trzeba cos JEMU kupic. Ostatnio
tupalam w sklepie z butami ze ja nie kupie sobie nic, dopoki on nie kupi
butow.

Zeby nie bylo tak calkowicie OT, to mam straszna ochote na te cienie i na
pewno ich nie kupie, bo on musi zobaczyc "na mnie".

> Pozdrawiam
> Barbara w żakiecie który nie podoba się jej mężczyźnie ;)

Pozdrawiam
Lerena (w bluzeczce ktora podoba sie mezczyznie baaardzo, szkoda ze nie
nosi sie rewelacyjnie)
------------------------------
Kasia Skowronska
k...@w...pl

"Don't pass a temptation lightly by: it may never come again."

1. Data: 2004-01-20 12:23:37

Od: Katarzyna Kulpa <k...@k...net> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 20 Jan 2004 10:01:21 +0100, Lerena <k...@o...pl> wrote:
:
: No to ja mam meza ktory ma wszelkie cechy zostac swietym :))) Malo ze chodzi
: ze mna po sklepach, to jeszcze najczestszy tekst brzmi: "tylko nie wydaj za
: malo" :)))

to jest straszna perfidia, bo cala ciezka odpowiedzialnosc za trwonienie
kasy spada na zone :)

inne niezle zagranie:

Z: ktora bluzke mam kupic, te czarna czy te czerwona?
M: obie.

kasica
--
"Lepsza w domu swiekra z zezem, niz tu jajko z majonezem"
- W.Szymborska

1. Data: 2004-01-20 13:40:37

Temat: Re: Cienie Ruby Rose (WAWA)
Od: "hesiunia" <h...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Zła kobieto... Cały czas marzę o takim zestawie cieni (tylko raczej
> fiolety miast zieleni)...
> Wiecie co, ja przestanę czytać tę grupę, bo pójdę z torbami :-/
> UlaK
dla Warszawianek podpowiadam ze swietnie zaopatrzone stoisko tej firmy (sa
te kompleciki cieni i ceny smiesznie niskie) jest w TESCO na KEN
sama zakupilam zestaw w smiesznej "komorce" cieni rozu i 2 pomadek
pozdrawiam
Hesia

talika
Szelki?