Cienie dior - wet & dry

1. Data: 2006-05-08 15:08:25

Temat: Cienie dior - wet & dry
Od: "..::Mehi::.." <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Wlasnie kupilam sobie nowe cienie diora i doczytalam sie ze sa dwa
sposoby nakladania cieni. na sucho i na mokro. na sucho to juz wiem jak
;) ale nie wiem jak na mokro... zwilzyc aplikator i pakowac go w cienie?
nakladac na mokra powieke?? czy ktoras z was to sprawdzila? bo nie chce
po pierwszej aplikacji stracic cieni za ponad stowe :)
..::Mehi::..

2. Data: 2006-05-08 15:10:33

Temat: Re: Cienie dior - wet & dry
Od: Lia <i...@p...org> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2006-05-08 17:08:25 w sprzyjających i niepowtarzalnych okolicznościach
przyrody grupowicz *..::Mehi::..* skreślił te oto słowa:

> [...]
> nakladac na mokra powieke?? czy ktoras z was to sprawdzila? bo nie chce
> po pierwszej aplikacji stracic cieni za ponad stowe :)

We wgłebienie dłoni nalewamy odrobinę albo toniku, albo wody termalnej,
moczymy w tym pędzelek i nabieramy cienie na pędzelek. Lepiej robić to w
jednym rogu, bo cienie rzezcywiscie trochu twardnieją przy takim
użytkowaniu.
Na mokro oczywiscie najlepiej robic kreski przy rzęsach, a nie całe powieki
:)
--
Lia GG 1516512 ICQ 166035154 JID i...@j...org

Nie obrażaj krokodyla, zanim nie znajdziesz się na drugim
brzegu rzeki /przysłowie afrykańskie/

CHCĘ WIĘCEJ WŁOSÓW...
Z serii "Co przywieźć z...?" - Australia
grube palce
dlonie
uczulenie na słońce