Ciepło i delikatne łzawienie oczu

1. Data: 2007-02-11 09:37:12

Temat: Ciepło i delikatne łzawienie oczu
Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Wyszedłem wczoraj wieczorem na spacer, było dosych chłodno ale ubrałem
się bardzo ciepło. Po kilku minutach spaceru poczulem takie ciepło w
oczach i coś w stylu łzawienia. Sprawdzałem temperaturę przed wyjściem i
miałem 36,9. Proszę o opinie co może być nie tak?

--
Krzysiek82
GG:1299459

2. Data: 2007-02-11 18:18:00

Temat: Re: Ciepło i delikatne łzawienie oczu
Od: "Damian" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"wczoraj zabolał mnie brzuch , co to moze byc ??" myslisz ze ktos odpowie na
takie pytanie? to idz do jasnowidza

3. Data: 2007-02-11 18:28:50

Od: krzysiek82 <k...@o...plwytnijto> szukaj wiadomości tego autora

Nie dodalem że przez ostatnie dwa mc bralem antybiotyki, ostatnie
odstawilem jakies 20dni temu.

--
Krzysiek82
GG:1299459

4. Data: 2007-02-12 23:04:29

Od: agatahevelke <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

krzysiek82 napisał(a):
> [...]
> oczach i coś w stylu łzawienia. Sprawdzałem temperaturę przed wyjściem i
> miałem 36,9. Proszę o opinie co może być nie tak?

do wrózki

Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
Do diagnostów laboratoryjnych
Piwo a nerki
Siłownia i jakieś dziwne "efekty" w uchu
krążeniew stopach