praca dla fizjoterapeutów ?

1. Data: 2007-02-11 12:07:13

Temat: praca dla fizjoterapeutów ?
Od: "TOMSAL" <t...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

czesc grupowiczom
mam pytanko czy ktoś zna kogoś kto jest fizjoterapeutą i pracuje poza
granicami naszego pięknego kraju chciałbym z kimś nawiązać kontakt i
dowiedzieć sięjak jest w naszym zawodzie za granicą czy warto starać
sięwyjechać i zamieszkać za grnicą ułożyćsobie tam życie ? bardzo będę
wdzięczny za wszelkie informacje !
pozdr.
tomi

2. Data: 2007-02-11 14:22:08

Temat: Re: praca dla fizjoterapeutów ?
Od: "Krystyna" <a...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> sięwyjechać i zamieszkać za grnicą ułożyćsobie tam życie ?

> Cześć co prawda nie umiem Ci bezpośrednio udzielić informacji jak jest za
granicą w tym zawodzie ale z tego co słyszałam nie jest takie proste by wbić
się tam w ten zawód.Podobno to zależy od kraju, do którego się jedzie.W
Anglii ponoć należy najpierw zarejestrować się do tamtejszego odpowiednika
Polskiego Towarzystwa Fizjoterapii co nie jest podobno takie proste.Życzą
sobie dużą ilość odbytych praktyk i opinie z ośrodków, w których się
odbywały.A jak się uda ten krok, to następnie medyczny angielski trzeba zdać
u nich i jeszcze uzupełnić pewne róznice programowe.Pomimo, że studiuję na
uczelni, której dyplomu nie trzeba nostryfikować bo jest uznawany tak to
podobno wygląda w realiach.Tyle, że to bardziej zasłyszana opinia bo nie mam
nikogo znajomego.Ale pomysłałam, że warto przedstawić.Tudzież może ktoś
zweryfikuje informacje.

Pozdrawiam Serdecznie
Monika

3. Data: 2007-02-11 18:02:09

Od: "Tomasz" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

poczytaj tutaj:
http://www.rehabilitacja.pl/modules.php?name=Forums&
file=viewtopic&t=82

Tomasz

Ciepło i delikatne łzawienie oczu
Stereo 3D photography capture stereoscopic still and motion images
Do diagnostów laboratoryjnych
Piwo a nerki
Siłownia i jakieś dziwne "efekty" w uchu