Cierpliwość...

1. Data: 2003-06-14 20:18:49

Temat: Cierpliwość...
Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

...największą cnota ogrodnika. Dziś wszedłszy, a raczej wdarłszy się w busz
pod świerkami odkryłam, że odpuściła się fioletowa budleja, na której
położyłam krzyżyk. Interesujące jest to, że zamiast od korzeni, to puściła
się na starym drewnie, przy czym ten "pieniek" jest prawie bez kory po
zimie.
I bądź tu człowieku mądry:-)

Pozdrawiam, Basia.

2. Data: 2003-06-15 11:32:02

Temat: Re: Cierpliwość...
Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ...największą cnota ogrodnika.

Dodaj jeszcze nadzieję :-)
Figa od Ciebie żyje!
Jak się cieszę to trudno opisać.
Nie będę już ryzykować przemarznięcia i pójdzie do donicy.

Pozdrawiam cierpliwie i z nadzieją

--
Kronopio
http://cronopio.geocad.katowice.pl

3. Data: 2003-06-15 19:42:06

Od: "Basia Kulesz" <b...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Kronopio" <c...@o...pl> wrote in message

> Użytkownik "Basia Kulesz" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
>
> Dodaj jeszcze nadzieję :-)
> Figa od Ciebie żyje!
> Jak się cieszę to trudno opisać.
> Nie będę już ryzykować przemarznięcia i pójdzie do donicy.

Świetnie, to zrób dla mnie sadzonkę:-)

Pozdrawiam, Basia.

4. Data: 2003-06-15 20:39:24

Od: "Kronopio" <c...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Świetnie, to zrób dla mnie sadzonkę:-)

A instrukcję sporządzania sadzonki dostanę?

5. Data: 2003-06-16 06:09:39

Od: "Majka" <m...@z...szczecin.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Basia Kulesz" napisał

> [...]
> położyłam krzyżyk. Interesujące jest to, że zamiast od korzeni, to puściła
> się na starym drewnie, przy czym ten "pieniek" jest prawie bez kory po

A mnie w ten sposób odpuścił się teraz janowiec i kalikarpa.
Nauczka - nie wykopywać pochopnie, tylko czekać.

Majka

6. Data: 2003-06-16 07:35:54

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> A mnie w ten sposób odpuścił się teraz janowiec i kalikarpa.
> Nauczka - nie wykopywać pochopnie, tylko czekać.

ja doczekalam sie "odbicia" lawendy - moje szczescie jest olbrzymie!!!
Rene

7. Data: 2003-06-16 07:37:19

Od: "Rene" <r...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Dodaj jeszcze nadzieję :-)
> Figa od Ciebie żyje!
> Jak się cieszę to trudno opisać.
> Nie będę już ryzykować przemarznięcia i pójdzie do donicy.

To można u nas hodować figi?!?!?! O matko - gdzie to zdobyc?!?!?! Czuję
ogromny sentyment do tej rośliny - wspomnienie z najlepszych wakacji...
Pozdrav. Rene

8. Data: 2003-06-16 07:54:58

Od: "boletus" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Majka" <m...@z...szczecin.pl> napisał w wiadomości

> [...]
> Nauczka - nie wykopywać pochopnie, tylko czekać.
>
> Majka
>
> Czasem można czekać wieki i się nie doczekać na chłopa:)

Witam obie panie i pozdrawiam boletus

9. Data: 2003-06-17 06:48:44

Temat: Odp: Cierpliwość...
Od: "krycha" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Rene" <r...@i...pl> napisał w wiadomości

> ja doczekalam sie "odbicia" lawendy - moje szczescie jest olbrzymie!!!
> Rene

U mnie lawenda nie odbiła, chociaż się na to zanosiła. Może błędem było
wycięcie starych uschniętych gałązek.
Natomiast "odbiły" dwie róże i janowiec wyglądające po zimie na martwe.
Jak to dobrze, że nie miałam czasu wykopać tych "wyschniętych" róż :-)

Pozdrawiam Krycha

wiedna galazki wisni
Najpierw wymarzlo, teraz wyschnie :-(((
Pomidory