Cilest [?]

1. Data: 2002-11-16 22:10:18

Temat: Cilest [?]
Od: __Stanisław__ <e-mail: w-aw@wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

Znajoma niespecjalnie wyglądała [podpuchniete oczy, nabrzmiała twarz]
dlatego rozpoczełem rozmowę na temat. Dyskusja zeszła na lek antykoncepcyjny
Cilest [który ona zażywa].Ktoś jej przekazał iż w Angli wycofują ten lek. W
encyklopedii leków nie doszukałem się skutków ubocznych w postaci np
zatrzymania wody w organiźmie. Sądzę, iż jest to bezpieczny lek.
Może macie dokładniejsze informacje ?
Stan

2. Data: 2002-11-17 20:50:03

Temat: Re: Cilest [?]
Od: "Ewa O." <e...@N...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "__Stanisław__" <e-mail: w-aw@wp.pl> napisał w wiadomości
> [...]
> encyklopedii leków nie doszukałem się skutków ubocznych w postaci np
> zatrzymania wody w organiźmie. Sądzę, iż jest to bezpieczny lek.

Reakcje na pigulki sa bardzo indywidualne. Sa kobiety swietnie czujace sie,
sa tez takie, ktory sa chodzacymi przykladami skutkow ubocznych, a
zatrzymanie wody nalezy do dosc czestych (tzn czesto skarza sie na te
dolegliwosci moje kolezanki bedace na pigulach).

Kiedy bylam na Cilescie, rowniez mialam potworne uczucie opuchniecia,
zatrzymania wody. Musialam odstawic.

E.

Gruczoły sutkowe u dziecka
Wady wymowy