Cis do zaslonienia?

11. Data: 2006-05-09 11:22:30

Temat: Re: Cis do zaslonienia?
Od: "alexander" <a...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

> Pomyslalam o cisach. Mozna formowac i sa
> zielone caly rok.

I to jest bardzo dobry pomysl, im wczesniej podejmiesz sie realizacji tego
pomyslu tym lepiej, a za kilka lat juz bedziesz sie tylko zastanawiala
"dlaczego w ogole moglam myslec o czyms innym?"

;)

12. Data: 2006-05-09 11:41:33

Od: "ewelina" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

>Cześć trochę interesuję się roślinami ogrodowymi i polecałabym taką roślinę
jak bukszpan.Sama go mam i wiem,że jest zielony cały rok. Możesz ewentualnie
posadzić żywopłot.Pozdrawiam Ewelina:)

13. Data: 2006-05-09 12:08:09

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "piotrh" <p...@t...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=foto&fid=937

> Musisz być zalogowany , inaczej moduł się nie otworzy ...

Wystarczyło podać poprawniejszy link:
http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=index&op=Szc
zegolowo&tid=113
Bo pod podanym wyżej otwiera się czysta strona
z informacją: "Zarejestruj się" bez żadnego okienka,
w którym możnaby tej rejestracji dokonać.
Zatem proponowany link jest do kitu.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

14. Data: 2006-05-09 12:20:18

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=foto&fid=937

> A ja nie wiem jak to działa.
> Wystarczy wejść i zerknąć na Fagus sylvatica:)

Wchodzę z podanego w Twojej stopce linka,
klikam: "Baza roślin"
wpisuję w wierszu "Nazwa rośliny": Fagus sylvatica
Klikam szukaj
Otrzymuję odpowiedź: "Nie znaleziono roślin(y) spełniającej kryteria"
nie powiem Tobie co sądzę o takiej wyszukiwarce.
Ja sobie radzę, ale początkujący i lamerzy
tyle mają z tej Bazy co kot napłakał.
Chyba warto to dopracować.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

15. Data: 2006-05-09 13:07:28

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
[...]
> Zatem proponowany link jest do kitu.

Jesteś w błędzie, działa _bezbłędnie_ jak jestes zalogowany w tabazie.
pozdr. Jerzy

16. Data: 2006-05-09 13:18:10

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Jerzy Nowak" <0...@m...pl> napisał w
wiadomości news:e3q409$4ed$3@atlantis.news.tpi.pl...
> skryba napisał(a):
> [...]
>
> Jesteś w błędzie, działa _bezbłędnie_ jak jestes zalogowany w
tabazie.
> pozdr. Jerzy

Nie jestem w błędzie.
Kliknij w niego nie będąc zalogowanym
tak jak zwykły lamer, który nie ma pojęcia
o istnieniu TaBazy.
Podano link nie informując o konieczności
zalogowania sie w TaBazie i tylko o to mi chodzi.
Zatem nie była to informacja dla wszystkich
a tylko dla TaBazowiczów.
Nadal twierdzę, że podany link jest do kitu.
Fakt jest faktem i dorabianie do niego
wyjaśnień takich jak Twoje niczego nie zmienia.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

17. Data: 2006-05-09 13:44:33

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 14:20:18 +0200, skryba napisał(a):

> [...]
> nie powiem Tobie co sądzę o takiej wyszukiwarce.
> Ja sobie radzę, ale początkujący i lamerzy

A ja też nie powiem co myślę o takiej wyszukiwarce.
Wśród polskich nazw znajduje z łatwością.
Poza tym jest kilka możliwości odszukania rośliny, większość użytkowników
nie ma z tym problemu.
Dzięki za zwrócenie uwagi:)

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

18. Data: 2006-05-09 13:46:25

Od: Jerzy Nowak <0...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

skryba napisał(a):
[...]
> Nadal twierdzę, że podany link jest do kitu.

"Czasami jak coś palniesz ..."

> Fakt jest faktem i dorabianie do niego
> wyjaśnień takich jak Twoje niczego nie zmienia.

Powiedz to kilkuset osobom, co ja mówię tys...
pozdr. Jerzy
--
http://tabaza.sapijaszko.net/

19. Data: 2006-05-09 15:43:05

Temat: Re: Cis do zaslonienia? OT
Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Tue, 9 May 2006 15:18:10 +0200, skryba napisał(a):

> Nie jestem w błędzie.
> Kliknij w niego nie będąc zalogowanym
> tak jak zwykły lamer, który nie ma pojęcia
> o istnieniu TaBazy.

Skrybo TaBaza to tak skomplikowany mechanizm, że się filozofom nie śniło
a co dopiero takim przeciętnym internautom jak ja.
Trafiają nam się osoby, ktore dopiero zaczynają przygodę z internetem, ale
po kilku podpowiedziach dają sobie radę. Jeśli komuś nie chce się wgryzać
w Tabazę choćby poprzez przeczytanie FAQ to tym bardziej nie będzie się
chciało czytać opisów i efekcie nic tam ciekawego nie znajdzie. Do
oglądania obrazków logowanie nie jest konieczne.
Link do głównej strony jest w mojej stopce i tam zwykły człowiek znajdzie
wszystko co ewentualnie mogłoby go zaniteresować. Buki także i to w kilku
odmianach.

Chciałam dziewczynie pomóc a Ty się czepiasz.

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

20. Data: 2006-05-10 06:20:59

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Chciałam dziewczynie pomóc a Ty się czepiasz.

Mimo, ze tez mi sie otworzylo okienko "zarejestruj sie", to znalazlam bez
problemu buk. :-)
Tylko czy to nie za duzy kaliber? Mam je przycinac?

Pozdrawiam
Ann

A coz to propaguja na allegro?
chcę założyć oczko wodne
NA SLOMIE - KOCIOLEK - EINTOPF
jak usunąć darń
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny