Cis do zaslonienia?

1. Data: 2006-05-08 09:02:26

Temat: Cis do zaslonienia?
Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

To czesc, gdzie sa drzewka owocowe (uwierzcie na slowo, ze tam sa ;-) ).
http://www.voila.pl/atsux/?1

Okolo 50m siatki. Wiatr hula. Duzo miejsca. Chcialabym posadzic cos, co
bedzie szybko roslo, oslanialo od wiatru, no i nie obleci zima. Tuje
wydaja mi sie troche sztuczne. Pomyslalam o cisach. Mozna formowac i sa
zielone caly rok. A moze roze okrywowe? Co byscie posadzili? Teraz mam
porzeczki, maliny, aronie, borowki. Ale moge to przesunac blizej, a przy
siatce czyms zaslonic.

Pozdrawiam
Ann

2. Data: 2006-05-08 09:10:39

Temat: Re: Cis do zaslonienia?
Od: "Panslavista" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Ann" <b...@a...pl> wrote in message
> [...]
> zielone caly rok. A moze roze okrywowe? Co byscie posadzili? Teraz mam
> porzeczki, maliny, aronie, borowki. Ale moge to przesunac blizej, a przy

Powojniki...

3. Data: 2006-05-08 09:55:29

Od: "Ann" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Powojniki...

Wolalabym, zeby bylo tez zima, bo glownie o to chodzi.

Pozdrawiam
Ann

4. Data: 2006-05-08 10:06:24

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Ann" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

> [...]
Cisy to niezły pomysł. Jednak kilka lat potrwa zanim podrosną.
:-)
Pozdrawiam pogodnie
skryba

5. Data: 2006-05-08 14:04:18

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 May 2006 11:02:26 +0200, Ann napisał(a):

> [...]
> wydaja mi sie troche sztuczne. Pomyslalam o cisach. Mozna formowac i sa
> zielone caly rok. A moze roze okrywowe? Co byscie posadzili?

Buk jesli gleba przyzwoita. Zobacz tu:

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=foto&fid=937

Róze okrywowe to nie jest dobry pomysł skoro tam szaleje wiatr, to już
lepiej jakieś botaniczne np Rosa rugosa. Tyle, że jej liście opadną na
zimę.

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

6. Data: 2006-05-08 15:16:30

Od: "skryba" <z...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Marta Góra" <m...@m...pl> napisał w wiadomości

> Buk jesli gleba przyzwoita. Zobacz tu:

http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=foto&fid=937

Patrzę, patrzę i nic nie widzę
???
:-)
pozdrawiam pogodnie
skryba

7. Data: 2006-05-08 20:08:52

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 May 2006 17:16:30 +0200, skryba napisał(a):

> http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=foto&fid=937

> Patrzę, patrzę i nic nie widzę
> ???
> :-)

A ja nie wiem jak to działa.
Wystarczy wejść i zerknąć na Fagus sylvatica:)

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

8. Data: 2006-05-08 21:09:35

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Cisy to niezły pomysł. Jednak kilka lat potrwa zanim podrosną.
> :-)
> Pozdrawiam pogodnie
> skryba

Kilka lat, to dość optymistycznie powiedziane :-)
ale za 10 lat będzie już coś widać :-))
pozdrawiam, Bogda

9. Data: 2006-05-08 21:50:06

Od: "Bogda" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> zielone caly rok. A moze roze okrywowe? Co byscie posadzili? Teraz mam
> porzeczki, maliny, aronie, borowki. Ale moge to przesunac blizej, a przy

Nie bardzo rozumiem, jak możesz myśleć o cisach lub różach okrywowych,
przecież to zupełnie niepodobne rośliny :-(
Róże okrywowe uwielbiają słońce, rosną na wys.40 cm., w zimie - jakby ich
nie było :-(
Cisy to wolnorosnące ale olbrzymie drzewa,
pozdrawiam, Bogda

10. Data: 2006-05-09 09:13:21

Od: "piotrh" <p...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "skryba" <z...@o...pl> napisał w wiadomości

> http://tabaza.sapijaszko.net/modules.php?name=Tabaza
&file=foto&fid=937

> Patrzę, patrzę i nic nie widzę
> ???
> :-)
Musisz być zalogowany , inaczej moduł się nie otworzy ...
--

pozdrawiam :-) piotrh

A coz to propaguja na allegro?
chcę założyć oczko wodne
NA SLOMIE - KOCIOLEK - EINTOPF
jak usunąć darń
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny