A coz to propaguja na allegro?

1. Data: 2006-05-08 08:41:38

Temat: A coz to propaguja na allegro?
Od: "alexander" <a...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

Ktos we co to moze byc?

http://allegro.pl/item102433271_nie_trawa_nie_mech_h
it_zobacz_sam_.html

2. Data: 2006-05-08 08:55:34

Temat: Re: A coz to propaguja na allegro?
Od: "ewa" <m...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "alexander"

> Ktos we co to moze byc?
>
> http://allegro.pl/item102433271_nie_trawa_nie_mech_h
it_zobacz_sam_.html

chyba metoda eliminacji...;-)))

na karmnik ościsty nie wygląda ;-)

--
ewa

3. Data: 2006-05-08 12:16:38

Od: "Rafał Wolski" <rafal.wolski@nie_spamowi_poczta.fm> szukaj wiadomości tego autora

> na karmnik ościsty nie wygląda ;-)
> --
> ewa

Hehehe sprzedawca za bardzo nie wie sam chyba co sprzedaje. Najlepsza jest
metoda sadzenia - co 5 - 10 cm... chyba bym zwariował zanim swój trawnik
obsadził...

--
Pozdrawiam, Rafał Wolski
http://wrzosowisko.pl/sklep/ - sklep z wrzosami

4. Data: 2006-05-08 12:50:54

Od: Michal Misiurewicz <m...@i...rr.com> szukaj wiadomości tego autora

alexander wrote:
> Ktos we co to moze byc?
>
> http://allegro.pl/item102433271_nie_trawa_nie_mech_h
it_zobacz_sam_.html

Plastik?

Pozdrowienia,
Michał

--
Michał Misiurewicz
m...@m...iupui.edu

5. Data: 2006-05-08 14:09:28

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 8 May 2006 14:16:38 +0200, Rafał Wolski napisał(a):

> Hehehe sprzedawca za bardzo nie wie sam chyba co sprzedaje. Najlepsza jest
> metoda sadzenia - co 5 - 10 cm... chyba bym zwariował zanim swój trawnik
> obsadził...

Ja wariuje bo mi się to badziewie przywlokło z jakimiś bylinami i za nic
wypielić nie można. Przy irysach bródkowych to jest normalnie dramat.
Karmnik jest fajny, ale na niewielkie powierzchnie i super po nim się
chodzi:)

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

6. Data: 2006-05-08 18:36:52

Od: "alexander" <a...@N...PL> szukaj wiadomości tego autora

it_zobacz_sam_.html
> Plastik?

i sam sie rozrasta i kwitnie? Chyba nie... :)

7. Data: 2006-05-11 07:10:43

Od: "Edyta Szajnóg" <e...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> wypielić nie można. Przy irysach bródkowych to jest normalnie dramat.
> Karmnik jest fajny, ale na niewielkie powierzchnie i super po nim się

To popakuj w doniczki i wystaw na allegro :))

Edyta

8. Data: 2006-05-11 14:10:19

Od: Marta Góra <m...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 11 May 2006 09:10:43 +0200, Edyta Szajnóg napisał(a):

> To popakuj w doniczki i wystaw na allegro :))

No chyba razem z irysami, bo się rozrosły niemożebnie:)
Irysy gratis...

Marta
http://tabaza.sapijaszko.net

chcę założyć oczko wodne
NA SLOMIE - KOCIOLEK - EINTOPF
jak usunąć darń
Za DarmoTwojo wirtualny prywatny pokoj konferencyjny
Witajcie po przerwie !