Cisnienie Krwi 140/90

następny post »
From: someone <s...@o...pl>
Newsgroups: pl.sci.medycyna
Subject: Cisnienie Krwi 140/90
Date: Sat, 23 Jul 2005 01:03:37 +0200

Witam!

Mam pytanie zauwazylem ze mam dosc wysokie cisnienie krwi
wahajace sie granicach 140(135) na 90(80),
Wiek: 21,M. Nie uzywam soli od 10 lat (mialem problemy z nerkami),
Stram sie ograniczyc kawe to zbozowej, (choc w czasie sesji ciezko z
tym), prowadze zdrowy tryb zycia, nie mam nadwagi itd....

Czy powinienem udać się do kardiologa i zaczac leczenie na nadcisnienie,
wydaje mi sie ze zawsze mialem tak podwyzszone cisnienie jednak nie
zwrocilem nidy przedtem na to uwagi.

Piotr