Ciśnieniomierz

1. Data: 2006-01-20 15:18:14

Temat: Ciśnieniomierz
Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!

Chciałbym kupić do domu ciśnieniomierz, lecz pojęcia nie mam, jaki wybrać.
Sporo nienajlepszych opinii słyszałem o nadgarstkowych, jednak kuszą one
ceną. Mimo, że cena JEST ważna, to jednak chciałbym mieć pewność, że
urządzenie, które kupię zmierzy mi ciśnienie choćby w miarę poprawnie.
Więc gdyby ktoś był łaskaw rzucić okiem tutaj:
http://www.allegro.pl/showcat.php?id=5391&view=gtext
&order=p&change_view=1
i zaproponować jakiś model, o którym z czystym sumieniem mógłby napisać, że
poleca?
Powtórzę się, że cena MA znaczenie :)

Z góry dzięki

2. Data: 2006-01-20 17:44:04

Temat: Re: Ciśnieniomierz
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Beer" <b...@n...gazecie.pl> napisał w wiadomości

> [...]
&order=p&change_view=1
> i zaproponować jakiś model, o którym z czystym sumieniem mógłby napisać,

mam cisnieniomierz naramienny automat. wyniki jego sa takie same, jak na
takim rteciowym u lekarza. natomiast moja kolezanka przyniosla swoj
nagdarstwowy dla porownania i na moim gorne cisn miala 140, a na swoim
120...

3. Data: 2006-01-20 18:05:48

Od: "Jagoda" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
&order=p&change_view=1
> i zaproponować jakiś model, o którym z czystym sumieniem mógłby napisać,

Osobiscie moge polecic z tej listy "ciśnieniomierz automat nissei DS
1873-arytmia", który mam przyjemność posiadać. Kupiłam go do domu w
okolicach grudnia (na marginesie tez na allegro) i od tego czasu jest
uzywany codziennie. Wiem, ze jest to bardzo krotki okres uzytkowania go,
niemniej rodzice mojego chlopaka maja rowniez cisnieniomierz tej samej firmy
juz ponad trzy lata, z tym, ze nieco starszy model, jednak od tego czasu ani
raz nie bylo z nim zadnego problemu. Mam nadzieje, ze z moim tez tak bedzie
:).
Co do cisnieniomierzy nadgarstkowych,to faktycznie slyszalam o nich
nienajlepsze opinie zwiazane glownie z zafaszowaniem pomiarow. Cisnienie
jednk moim zdaniem powinno byc mierzone na ramieniu mniej wiecej na poziomie
serca.
Wybor jednak nalezy tylko i wylacznie do Ciebie.
Ciepluskie pozdrowka, zwlaszcza przed tymi siarczystymi mrozami, ktorymi tak
strasza juz od paru dni. Jagódka

4. Data: 2006-01-20 20:25:02

Od: "Beer" <b...@n...gazecie.pl> szukaj wiadomości tego autora

"Jagoda" <j...@p...onet.pl> napisał:
> Osobiscie moge polecic z tej listy "ciśnieniomierz automat nissei DS
> 1873-arytmia", który mam przyjemność posiadać.

Dzięki za info.
Szkoda, że nistety cena dość wysoka... - ale w sumie prawda jest taka, że
żeby coś było dobre, musi kosztować.

> Ciepluskie pozdrowka, zwlaszcza przed tymi siarczystymi mrozami, ktorymi
> tak
> strasza juz od paru dni. Jagódka

Również pozdrawiam :)
Miłego weekendu