Odmrożenie ucho !! Help

1. Data: 2006-01-20 17:12:02

Temat: Odmrożenie ucho !! Help
Od: "Pink Maid Stinky" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,

Czekając dziś na poc 40 min bez czapki odmroziłem sobie ucho.. Nie wiem co z
tym zrobic..

Piecze strasznie i spuchło jak diabli..

Czy mógłby mi ktoś pomóc? Bo niewyobrazam sobie jak ja pojde spac..

Z góry dziekuje,
Pan odmrożone ucho..

2. Data: 2006-01-20 17:54:12

Temat: Re: Odmrożenie ucho !! Help
Od: "regen" <r...@-...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pink Maid Stinky" <c...@t...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> tym zrobic..
>
> Piecze strasznie i spuchło jak diabli..
>
> Czy mógłby mi ktoś pomóc? Bo niewyobrazam sobie jak ja pojde spac..

Zgłoś się na ostry dyżur chirurgiczny - trzeba ocenić rozległość istopień
odmrożenia oraz zastosować odpowiednie leczenie .

Pozdrawiam
regen

3. Data: 2006-01-20 18:43:21

Od: "Pink Maid Stinky" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

Znalazłem taką maść Dermazin
Wiem ze to na oparzenia, ale dowiedziałem sie ze to to samo co odmrożenie

Czy mimo to powinienem sie udać na pogotowie?

4. Data: 2006-01-20 19:51:59

Od: "darek" <[wywal_to]dar_o@o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

Tak. choć to że je czujesz jest dobrym objawem. Najlepiej nie stosuj maści
do momentu jak zobaczy je lekarz
> [...]
> Wiem ze to na oparzenia, ale dowiedziałem sie ze to to samo co odmrożenie
>
> Czy mimo to powinienem sie udać na pogotowie?

Ciśnieniomierz
Przytyc
Przepuklina - pytanie
krew z noska