Nadmierne owlosienie, prosze o pomoc!

1. Data: 2006-01-20 17:13:12

Temat: Nadmierne owlosienie, prosze o pomoc!
Od: " Nitka" <s...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Jw. Mam bardzo duzy z tym problem. Jestem brunetka i wiem, ze kazda z nas
moze miec gdzieniegdzie wloski, ale mnie rosna na brodzie, na piersiach i
posladkach. W ostatnim czasie sie bardzo nasilily. Musze woskowac je co
tydzien, a trzykrotny zabieg laserowy nie przynosl zadnego efektu. Bylam u
endokrynologa, robilam badania hormonalne i ogolnie wszystko jest okay. Ktos
jednak mi powiedzial, ze moge miec problemy z jajnikami badz nadnerczami.
Nikt w rodzinie nie posiada tego prblemu, wiec nie moge powiedziec ze
przeszkoda sa geny. Co robic? Wyglada to bardzo nieestetycznie. Slyszalam
rowniez o jakies klinice w Lodzi, ktora zajmuje sie tymi sprawami. Czy ktos
z Panstwa orientuje sie o jaka chodzi?
Czy jesli zaczne brac jakies leki, owlosienie sie zmniejszy badz zaniknie?
Bardzo prosze o pomoc.
Z gory dziekuje
Pozdrawiam.
Nitka

2. Data: 2006-01-20 18:32:33

Temat: Re: Nadmierne owlosienie, prosze o pomoc!
Od: "siliana" <t...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik " Nitka" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> endokrynologa, robilam badania hormonalne i ogolnie wszystko jest okay.

polecam tu:

a jednoczesnie - jakie mialas hormony badane i w ktorym dc?
czy masz nadwage?
czy masz regularne @?

Odmrożenie ucho !! Help
Ciśnieniomierz