Cisza

11. Data: 2015-08-31 21:09:00

Temat: Re: Cisza
Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-31 o 20:54, Chiron pisze:

> Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> To jak się tak rzeczywiście wyrobiłaś- to przeczytaj to, co Ci
> zadedykowałem. Bo po Twojej reakcji żadnego wyrobienia niestety nie
> zauważyłem. Przeciwnie. Chociaż w sprawie globa- uważam, że trafnie to
> ujęłaś.

tak mówisz Chirą ?

--
pamtataj pamtataj . . .

12. Data: 2015-08-31 21:11:16

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
==

A Ty to który wsiór? Bo jak nic- ten, co najmocniej nienawidzi

--

Chiron

Patologia przyciąga patologie, zażydzanie, homofobia i inne, co to wyraża,
wyraża wulgarny plebs chory z nienawiści. Im bardziej człowiek kulturalny,
dojrzały, tym większa świadomość że te wynaturzenia nienawiści biorą się z
niedorozwoju emocjonalno-psychicznego i wtenczas mówimy to jest Cham, Bydło,
Plebs, Patologia..samo gówno społeczne, z tym gównem społecznym idą w parze
zboczenia i tak przyciągneliście pedofila. Wszystkie te cechy pochodzą z
wiejskiej mentalności plemiennej, inny to wróg, innym trzeba narzuć swoje
racje itd. Oczy pękają od tego jakimi jesteście odpadami.

============

Do Ciebie pasuje mi dowcip, jak to misjonarze zawitali do wioski murzyńskiej
i pytają, czy sa tu ludożercy. Nie ma- odpowiadają murzyni. Właśnie wczoraj
ostatniego zjedliśmy

--

Chiron

13. Data: 2015-08-31 21:15:05

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Naja
W dniu 2015-08-31 o 19:56, Chiron pisze:
- pokaż cytowany tekst -
[...]

Nie, mentalność miejska i wiejska to dwa inne światy, świat ludzi kultury i wsióra
również. Nawet podział w polsce idzie dokładnie tą drogą, wieprze ze wsi wszystkich
nienawidzą i próbują narzucić zabobony chore, szkodliwe, ze średniowiecza, bardzo
pasuje to do taliba, który z lepianki grozi cywilizowanemu światu.
A miasta to tolerancja, gdzie inność nie przeszkadza, bo się nie wchodzi innym z
buciorami w prywatne życie i nie życzy sobie tego wchodzenia. Demokracja jest
wytworem miasta, bo tu jest zróżnicowanie. Karygodne jest kogoś nienawidzieć bo jest
inny, to jest szok, dla miastowego, bo to wyraz chamstwa, braku kultury, patologii.
Plemienność pierwotna bo ktoś jest inny i wchodzenie ludziom do prywatnego życia
jest wytworem wsi.
Trzeba było buraku kiedyś wyjść z wiejskiej małpiarni, to byś pojmowała różnice
między chamem a kulturą, między miastem a wsią.

14. Data: 2015-08-31 21:39:24

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

[...]

No dlatego napisałem, że najbardziej chore jest to że wasze zażydzanie wszelakie
uważacie za ok. A to pokazuje tylko patologie, bo ani historii, ani zwykłej
przyzwoitości , bydło bez sumienia przecież nie posiada, tylko urojenia umysłu
chorego z nienawiści. Tak samo jak Leo upierdolił sobie że pedofilia jest dobra, tak
samo ty czy ikselka przekonujecie że antysemityzm czy homofobia jest dobra. No czym
się różnisz od Leo w próżnym buraczanym zakłamaniu? Widzi to jest wsiór, wszystkie
negatywne cechy nazywa pozytywnymi i chce przekonać do nich świat. Przekonał ciebie
Leo do rżnięcia dzieci? No to tak samo jesteś w stanie przekonać ludzi porządnych do
antysemityzmu, czy homofobii, jak Leo do pedofili. To czym jesteś?

15. Data: 2015-08-31 22:12:52

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2015 20:39:51 +0200, Naja napisał(a):

> no to całuj w pierścienie :-P i dawaj focie!

Dawaj pierścienie 3-)

Pompeje
Tradycyjny model
Złe bóstwo
Fobia fobią pogania czyli umysły nienawiści.
Webinar "How to Manage Projects..."