Cisza

1. Data: 2015-08-30 22:37:06

Temat: Cisza
Od: LeoTar <L...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Co tutaj tak cicho?

--
LeoTar
Świat według LeoTar'a. @ http://leotar.friko.pl/
http://leotar.blog.pl/
Odważ się wiedzieć - Zygmunt Freud

2. Data: 2015-08-31 17:21:17

Od: m...@g...com szukaj wiadomości tego autora

Brak wiatru. Choragiewki obwisly bez mecenasow ;)

3. Data: 2015-08-31 17:50:07

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

LeoTar
Co tutaj tak cicho?

Bo nie chce się zaglądać tutaj, jak jeden wsiór tego nienawidzi, drugi wsiór
tamtego, trzesie się wsiórstwo z nienawiści do wszystkicj, a kolejny wsiór chce
dzieci gwałcić. I to nie byłoby takie chory, gdyby nie przekonanie wsiórów, że to co
wylewają jest ok, normalne. Poza tym google zrobiło kolejne udoskonalenie i każdy
post po opublikowaniu, pojawia się dopiera po kilku a nawet kilkunastu minutach, więc
strata czasu.

4. Data: 2015-08-31 19:56:57

Temat: Re: Cisza
Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
[...]

==

A Ty to który wsiór? Bo jak nic- ten, co najmocniej nienawidzi

--

Chiron

5. Data: 2015-08-31 20:27:09

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2015 19:56:57 +0200, Chiron napisał(a):

> [...]
>
> ==
>
> A Ty to który wsiór? Bo jak nic- ten, co najmocniej nienawidzi

No tak to wygląda, niestety.

6. Data: 2015-08-31 20:28:30

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-31 o 19:56, Chiron pisze:

> [...]
> czasu.
>
> ==
>
> A Ty to który wsiór? Bo jak nic- ten, co najmocniej nienawidzi

twój ziomek zatrzymał się mentalnie na licealnej lekturze i to zdaje się
jednej w której główną postać tworzy jego kobiece wyobrażenie o
arystokracji sensu stricte.

--
pamtataj pamtataj . . .

7. Data: 2015-08-31 20:30:37

Od: Ikselka <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Mon, 31 Aug 2015 20:28:30 +0200, Naja napisał(a):

> twój ziomek zatrzymał się mentalnie na licealnej lekturze i to zdaje się
> jednej w której główną postać tworzy jego kobiece wyobrażenie o
> arystokracji sensu stricte.

Iska, aleś Ty się wyrobiła - no RACJA :-)

8. Data: 2015-08-31 20:39:51

Od: Naja <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2015-08-31 o 20:30, Ikselka pisze:

> Iska, aleś Ty się wyrobiła - no RACJA :-)

no to całuj w pierścienie :-P i dawaj focie!

--
pamtataj pamtataj . . .

9. Data: 2015-08-31 20:54:52

Od: "Chiron" <c...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Naja" <s...@g...com> napisał w wiadomości

> no to całuj w pierścienie :-P i dawaj focie!

To jak się tak rzeczywiście wyrobiłaś- to przeczytaj to, co Ci
zadedykowałem. Bo po Twojej reakcji żadnego wyrobienia niestety nie
zauważyłem. Przeciwnie. Chociaż w sprawie globa- uważam, że trafnie to
ujęłaś.

--

Chiron

10. Data: 2015-08-31 21:01:44

Od: glob <r...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

Chiron

Użytkownik "glob" <r...@g...com> napisał w wiadomości
ps.com...
- pokaż cytowany tekst -
==

A Ty to który wsiór? Bo jak nic- ten, co najmocniej nienawidzi

--

Chiron

Patologia przyciąga patologie, zażydzanie, homofobia i inne, co to wyraża, wyraża
wulgarny plebs chory z nienawiści. Im bardziej człowiek kulturalny, dojrzały, tym
większa świadomość że te wynaturzenia nienawiści biorą się z niedorozwoju
emocjonalno-psychicznego i wtenczas mówimy to jest Cham, Bydło, Plebs,
Patologia..samo gówno społeczne, z tym gównem społecznym idą w parze zboczenia i tak
przyciągneliście pedofila. Wszystkie te cechy pochodzą z wiejskiej mentalności
plemiennej, inny to wróg, innym trzeba narzuć swoje racje itd. Oczy pękają od tego
jakimi jesteście odpadami.

Pompeje
Tradycyjny model
Złe bóstwo
Fobia fobią pogania czyli umysły nienawiści.
Webinar "How to Manage Projects..."