Cital

1. Data: 2003-10-26 21:24:10

Temat: Cital
Od: "remik" <r...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
od półtorej miesiąca żona leczy depresję lekiem Cital.
Kuracja powinna trwać nie mniej niż 6 miesięcy.
I właśnie dzisiaj pojawił się problem.
Otóż jest duże prawdopodobieństwo, że właśnie od wczoraj może być w ciąży
:)))))))))))))))))))))))
W ulotce nie zaleca się stosowania chyba, że w opinii lekarza korzyść dla
matki przewyższa nad potencjalnym zagrożeniem dla płodu.
W internecie nie ma jednoznacznych odpowiedzi. Jest to lek nowej generacji i
nie obciąża niby organizmu.
O wyniku testu ciążowego dowiemy się dopiero za dwa tygodnie. Czy do tego
czasu odstawić, brać?
Może ktoś stosował lub wie coś na temat tego leku.
z poważaniem
może przyszły tata (drugi raz!) :)))))))))))))))

2. Data: 2003-10-27 19:32:12

Temat: Re: Cital
Od: "ela" <w...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Jedynym przebadanym pod kątem teratogenności lekiem przeciwdepresyjnym z
grupy SSRI jest fluoksetyna.
Citalopram nie ma jeszcze żadnych badań, przynajmniej ja nie znam.

Gdyby żona była moją pacjentką kazałabym lek odstawić.

ela

krople przeciw zaćmie
hashimoto
Szarlatan czy pionier - poradźcie proszę.
nadciśnienie, a ćwiczenia aerobikowe
stetoskop-ktory?