Citrosept - uwaga na oszustów w Czechach!!!

1. Data: 2003-03-13 09:50:57

Temat: Citrosept - uwaga na oszustów w Czechach!!!
Od: "Ela" <e...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ale dałam się nabrać!
Niedawno wracając z Czech samochodem kupiłam Citrosept w przygranicznym
sklepie nastawionym na Polaków- konkretnie na przejściu Zlate Hory -
Konradów . Preparat jest produkcji czeskiej z adresem producenta "RTJ group,
s.r.o. Na Siroke 690, Senov, CZ".
Miałam świadomość , że nie jest to oryginał - skusił mnie skład tj. 33%
ekstrakt z pestek grejpfruta no i cena o połowę niższa niż w kraju.
Sądziałam , że Czesi też potrafią już produkować ten wyciąg ,więć nie ma
sensu przepłacać.
Po przeczytaniu ulotki oraz innych dostępnych informacji na temat stosowania
Citroseptu rozpoczęłam "kurację" - najpierw po 5 kropli na szklankę soku
pomarańczowego.
Nie czułam goryczy ale sądziłam że może jest to spowodowane moim upodobaniem
do cytrusów.
Dzisiaj z ciekawości postanowiłam spróbować jak smakuje to "cudo" w większym
stężeniu - rozpuściłam 5 kropli w małej ilości wody i nie poczułam niczego!
Po prostu woda z dodatkiem oleju!
Ciekawe ilu naszych rodaków też dało się nabrać? Może nawet twierdzą , że im
pomogło (efekt placebo) ?
Jednym słowem chamskie oszustwo i to w ramach legalnej sprzedaży w sklepie!