Clear Pore Treatment + seria Visiby Refinde

1. Data: 2003-03-17 23:56:37

Temat: Clear Pore Treatment + seria Visiby Refinde
Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam!
Czy wymienione w temacie kosmetyki Neutrogeny mozna stosowac
jednoczesnie? Pierwszy oczyszcza pory, a owa seria zmniejsza ich widocznosc.
Zastanawiam sie czy przypadkiem nie przeszkadzaja sobie one nawzajem w
dzialaniu.

1. Data: 2003-03-17 23:58:11

Temat: Re: Clear Pore Treatment + seria Visiby Refined
Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

oczywiscie Visibly Refined - literowka :-|

1. Data: 2003-03-18 08:33:00

Temat: Re: Clear Pore Treatment + seria Visiby Refinde
Od: "lalka" <k...@r...finn.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
widocznosc.
> Zastanawiam sie czy przypadkiem nie przeszkadzaja sobie one nawzajem w

Skoro jedno oczyszcza a drugie ma je pozamykać, to na logikę bioroąc
bedziesz miała czyste pozamykane pory. A tam poważnie to wydaje mi się że
możesz ich używać jedocześnie ale głowy za to nie daje. A swoją drogą to
Neutrogena ma bardzo dobre kosmetyki, tylko nie kupujcie w Sephorze bo tam
są strasznie drogie a w supermarketach w promocji można dostać nawet o
połowę taniej, zresztą bez promocji też są tańsze.

pozdrawaim lalka

1. Data: 2003-03-18 09:48:33

Od: <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

"lalka" <k...@r...finn.pl> napisał
>Skoro jedno oczyszcza a drugie ma je pozamykać, to na logikę bioroąc
>bedziesz miała czyste pozamykane pory. A tam poważnie to wydaje mi się że
>możesz ich używać jedocześnie ale głowy za to nie daje. [...]
kurka, no wlasnie. ale aby czy owo zamykanie nie przeszkadza
oczyszczaniu. oto jest pytanie :-^

1. Data: 2003-03-18 10:11:58

Od: "Kruszynka" <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

<k...@g...pl> wrote in message
> kurka, no wlasnie. ale aby czy owo zamykanie nie przeszkadza
> oczyszczaniu. oto jest pytanie :-^

Moze najpierw oczyscic, a potem zamknac? :))
Kruszyna
--
"Primum non stresere..."

1. Data: 2003-03-18 12:42:44

Od: "Kropelka" <k...@n...serwery.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> "lalka" <k...@r...finn.pl> napisał
> kurka, no wlasnie. ale aby czy owo zamykanie nie przeszkadza
> oczyszczaniu. oto jest pytanie :-^

Moze po prostu co drugi dzien? nie polecam stosowania Pore treatment
codziennie -za bardzo wysusza skore. Przekonasz sie po kilku dniach ze
lepiej jest robic odstepy. Wiec moze dobrym rozwiazaniem byloby stosowanie
ich na przemian?

Kropelka

1. Data: 2003-03-18 12:47:46

Od: "KaRoLa" <c...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

mnie sie wydaje ze to za duzo by stosowac codziennie
moze np ta serie ktora zamyka pory na noc ??
Jak dla mnie te ktore oczyszczaja sa za mocne bardzo wysuszaja, wiec jesli
masz bardzo tlusta cere to stisuj rano, ale ejsli nie to moze co dwa trzy
dni badz wybierz cosik innego :-)
Pozdrawiam
K.

2 pytania: cynk i Art Deco