Click czy nie click

1. Data: 2002-08-02 05:41:44

Temat: Click czy nie click
Od: "Marcin Sławicz" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

Czy jest jakaś zasadnicza przewaga laminowanych paneli podłogowych z
systemem click (bezklejowe) nad panelami klejonymi. Argument o szybkości
kładzenia nie ma dla mnie znaczenia - mogę poświęcić trochę więcej czasu na
tę czynność. Nie zamierzam także demontować podłogi i wykorzystywać w innym
miejscu.
Wydaje mi się natomiast, że panele klejone (jeśli dobrze położone) mają
większą odporność na wylaną zupę.
Proszę o opinie i nieprzekonywanie mnie o wyższości naturalnego drewna nad
laminatem. O tym dyskusje pojawiają się co jakiś czas i do niczego nie
doprowadzają.
Pozdrawiam,
Marcin

1. Data: 2002-08-02 09:31:37

Temat: Re: Click czy nie click
Od: "KGZARY" <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Bezklejowe dają się ładniej położyć. Z klejem są wygodniejsze, ale za to
droższe i zostają duże szczeliny midzy panelami.

Polecam bezklejowe.

Zapraszam
www.bakema.com.pl

1. Data: 2002-08-02 09:50:17

Od: "noras" <n...@k...chip.pl> szukaj wiadomości tego autora

> Bezklejowe dają się ładniej położyć. Z klejem są wygodniejsze, ale za to
> droższe i zostają duże szczeliny midzy panelami.

CO???

Dlaczego klejowe sa drozsze i gdzie?! No chyba ze sa lepsze (laminaty,
wykonanie, kontrola jakosci itd).
Od kiedy w bezklejowych sa mniejsze szczeliny?!

Pozdrawiam
Pawel Norek

PS. Z tego co sie orientowalem to click sa dobre jesli kosztuja ok 70-80
zl/m2. Pozostale to "tandeta":(!

1. Data: 2002-08-02 21:44:33

Od: "bolo" <b...@c...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik KGZARY <k...@p...onet.pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
napisał:aidjeo$87j$...@n...tpi.pl...
> Bezklejowe dają się ładniej położyć.
z tym sie moge zgodzic, ale nie zawsze to tak wyglada:)

Z klejem są wygodniejsze, ale za to
> droższe i zostają duże szczeliny midzy panelami.
???a tego nie rozumiem..
jak cos to klejowe sa tansze niz bezklejowe, a co do szczelin to bym
dyskutowal...
ja polozylem klejowe, kupilem w promocji kronopola i jestem zadowolony,
kolega kupil bezklejowe niewiadomoego pochodzenia ale kladl je tez na
klej:)
dobre bezklejowe powyzej minimum 30zl ale mozesz i 100 wydac:)
Pozdrawima
Rfala

Re: zawiasy do kabiny prysznicowej
Bojler Ariston
narzedzia bosch
kuchenka gazowo-elektryczna czy elektryczna
Kabel kablowki - jak przedluzyc ?