Climapor - podklad pod panele

1. Data: 2001-11-26 15:22:29

Temat: Climapor - podklad pod panele
Od: m...@p...eu.org (e-X.) szukaj wiadomości tego autora

Czesc

Czy ktos ma praktyczne doswiadczenia z w/w materialem ukladanym pod panele
laminowane ? Szczegolnie grubosci 4mm, w plytach.

Chodzi mi glownie o wlasciwosci tlumiace i 'antystukacjace'.
W jednym pokoju ulozylem podloge na 'zielonych plytach' - efekt dosc dobry,
choc spodziewalem sie lepszego. W drugim pokoju mam laczenie z terakota i z
tego wzgledu bardziej pasowalby mi cienszy material, cena Climaporu i
zielonej plyty jest mniej wiecej taka sama. Nie chcialbym jednak wpasc z
deszczu pod rynne - byc moze ktos juz na tym ukladal i powie jaki jest
efekt.

Pozdrowienia,
e-X.