Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.

11. Data: 2019-03-16 23:52:25

Temat: Re: Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Pokazuję, że jak zwykle rozpowszechniasz kłamstwa.
> Jesteś głupia z natury, czy robisz to celowo?

> I czego znowu nie zrozumiałaś?
> Pokazanie papierowej wersji nie powstrzymało jej od kłamstwa. Nawet jej
> nie otworzyła i nie zacytowała tego, co tam było AUTENTYCZNIE napisane.

Każdy w studiu miał okazję sprawdzić.
W internecie kazdy może przedstawić wersję lajt - i ty jesteś jej targetem.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

12. Data: 2019-03-16 23:56:33

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<b...@g...com> wrote:

> Stanisław Michalkiewicz o standardach edukacji seksualnej WHO
> https://youtu.be/F0BCrr_QanU
>
> :)

https://nczas.com/2019/03/15/hit-internetu-michalkie
wicz-ostro-o-seksedukacji-lgbt-lej-geja-batem-tatusi
u/?fbclid=IwAR0YoK6s1cAhUq0CXsz9pdQBsEh-IsZBO9B3cexi
gv7ns8Fa_ilJ2_UQe3c

:-)

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
HAPPY BIRTHDAY, URANUS
nasi tu byli
Sprawa ,,Burego".
Wielki Brat