Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.

1. Data: 2019-03-15 02:17:02

Temat: Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Panie Trzaskowski, przedszkola i szkoły to mało - bez pracy domowej ani
rusz! Pan i pana córki zapewne oTrzaskani, o tak, ale inni jeszcze w lesie!
Taką oto instrukcję seksualizacji domowej dzieci powinien pan dołączyć do
Karty LGBT+ jako obowiązkową lekturę dla rodziców w Warszawie pod groźbą
wyrzucenia ich z pracy!
https://youtu.be/qE3xsVwz35g

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-03-15 16:47:58

Temat: Re: Co Trzaskowski swoim córkom zrobić powinien.
Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-15 o 02:17, XL pisze:
> Panie Trzaskowski, przedszkola i szkoły to mało - bez pracy domowej ani
> rusz! Pan i pana córki zapewne oTrzaskani, o tak, ale inni jeszcze w lesie!
> Taką oto instrukcję seksualizacji domowej dzieci

No tak... bezmózgi pokemonie, nie pasuje ci, że świadome dzieci będą
wiedziały kiedy facet w czarnej sukience będzie je molestował, i nie
pasuje ci, że będą potrafiły się obronić.
To was sekciarzy boli najbardziej, ze skończy się eldorado dla sekciarzy.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

3. Data: 2019-03-15 22:07:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]

No - wyciąłeś, ale wstawiam ponownie.
O, taką:
https://youtu.be/qE3xsVwz35g

> No tak... bezmózgi pokemonie, nie pasuje ci, że świadome dzieci

JAKIE dzieci???
ZDEPRAWOWANE I Z OBCIĄZONĄ PSYCHIKĄ.
O, takie (foto z pejsatego buka):
https://scontent-frt3-1.xx.fbcdn.net/v/t1.0-9/fr/cp0
/e15/q65/54433969_125306831888428_141543058004823244
8_n.jpg?_nc_cat=105&efg=eyJpIjoidCJ9&_nc_eui2=AeG1m2
KfBLszGHW9uW-W8gUZ4MxmKSCwwkJWOnom-JPTgCflzKq4cPrV-u
C5QRO-NVAe3l9QjMA5DOZK3hZDt84WdUg2XP56djyv26hf9L_giQ
&_nc_ht=scontent-frt3-1.xx&oh=4e13901850a8fd35e1a1a6
fd641e196c&oe=5D0A8E7D

> będą
> wiedziały kiedy facet w czarnej sukience będzie je molestował

Będą wiedziały, bo najpierw tatuś popieści córce łechtaczkę i waginę? Co
prawda tylko do momentu, aż jej owe spuchną, ale przecież domowa nauka
najlepsza:
https://youtu.be/qE3xsVwz35g
??

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-03-15 22:39:41

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-15 o 22:07, XL pisze:

> No - wyciąłeś, ale wstawiam ponownie.
> O, taką:
> https://youtu.be/qE3xsVwz35g

Bredzisz. Bezkrytycznie wierzysz w bzdury.
Nie chce mi się pisać jak bardzo bredzisz i jak bardzo bredzi ta kobieta
z twojego filmiku, więc przeklejam cytat z komentarzy, bo pewnie go nie
zauważyłaś:

"Znalazłam obie broszury w PDF w internecie i sobie je przejrzałam ctrl
+ f w poszukiwaniu tych cytatów z filmiku. Język niemiecki znam biegle
na wysokim poziomie, posługuję się nim na co dzień, więc nie musiałam
korzystać z wątpliwej jakości translatora. I. Broszura o dzieciach
starszych, pokazywana przez panią w ogóle się rozmija z tym, co ta
kobieta mówi. Mówiąc wprost - panienka kłamie. 1. cytat: Na stronie 27
znajduje się coś kompletnie innego - stereotypowe role kobiety i
mężczyzny w rodzinie. W całym dokumencie nawet nie pada słowo
"łechtaczka". Przy słowie "ojciec" w całej broszurze nie ma takiego
zdania, jak ona twierdzi. 2. cytat: Tego o dotykaniu ojca przez dziecko
też nigdzie nie ma. 3. cytat: Wyrwanie z kontekstu dosłownie trzech słów
(wkładanie do waginy) + całkowite przekręcenie wszystkiego wokół. Mowa w
broszurze jest o tym, że dzieciom zdarza się bawić w doktora. Że jest to
naturalne, że dzieci odkrywają swoje ciała - i tu padają przykłady,
m.in. właśnie o "sprawdzaniu, jak głęboka jest pochwa" i nie należy w
takiej sytuacji z impetem wpadać do pokoju, bo to tylko dziecko
nastraszy, wprowadzi w ogromne poczucie winy i może mieć zły wpływ na
jego przyszły rozwój. Wg broszury należy dziecko zawczasu ostrzec, że
takie zabawy mogą się odbywać tylko za zgodą obu stron, bez ostrych
przedmiotów i higienicznie oraz obserwować, czy nie jest to z udziałem
np. o wiele starszego dziecka, które to młodsze wmanipulowuje w tę
zabawę. II. W broszurze o dzieciach młodszych (a więc pani pokazuje
jedną broszurę, a mówi o drugiej, też powinszować) jest jedynie mowa o
tym, że często dla chłopięcych genitaliów wymyślane są różne "śmieszne"
czy "urocze" przezwiska, a o dziewczęcych albo się nie mówi w ogóle,
albo bez czułości/ze wstydem. I to w tym kontekście ojciec (ale i
matka!) ma poświęcać więcej uwagi łechtaczce i waginie córki. Przyznasz,
że kompletnie co innego było tu na myśli ;) W tej dla młodszych dzieci
jest też mowa o masturbacji dzięcej, i to w tym kontekście pada zdanie,
żeby dziecku zwrócić uwagę na to, że może się pokaleczyć i odwrócić jego
uwagę innym zajęciem, niż po prostu bez wyjaśnienia zakazywać i znowu
gwałtownie zaskakiwać dziecko przy samej czynności. Fajnie jest
powoływać się na całkowicie poprzekręcane albo nieistniejące cytaty. PS.
"Artykuł w Rzeczypospolitej" to tak naprawdę list do redakcji. Jednak
trochę co innego ;)"

> JAKIE dzieci???
> ZDEPRAWOWANE I Z OBCIĄZONĄ PSYCHIKĄ.

Zdeprawowani z obciążoną psychiką (i wierzący w te kłamstwa) są jedynie
religianci z wypranymi mózgami.

> Będą wiedziały, bo najpierw tatuś popieści córce łechtaczkę i waginę?

Nie, bo będą miały wiedzę i nie będą wierzyły w brednie religianckich
prawaków z wypranym mózgiem o rzekomym tatusiu i łechtaczce.
Bezmyślnie powielasz brednie. Jak zwykle.
Następnym razem sprawdź samodzielnie zanim zaczniesz po kimś powtarzać
bzdury.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-03-15 22:53:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
> zauważyłaś:
>
> "Znalazłam obie broszury w PDF w internecie

GDZIE?
?
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-03-16 06:51:39

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 15 marca 2019 02:17:03 UTC+1 użytkownik XL napisał:
> [...]
> Karty LGBT+ jako obowiązkową lekturę dla rodziców w Warszawie pod groźbą

A po hooy się tak śpieszyć!
Pójdą do szkółki, pooglądają judupka, a zwłaszcza kanał masti...

Oops, sexmasterka zamknęła kanał, perełki nie mają dostępu do filmików, buuu ;)

7. Data: 2019-03-16 09:17:57

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-15 o 22:53, XL pisze:

> GDZIE?
> ?

Nie chcesz znaleźć, to nie znalazłaś.

A tu masz przykład bardziej współczesny jak katofaszyści manipulują i
kłamią, gdy nie chce im się zapoznać z materiałami źródłowymi:
https://oko.press/przedszkolaki-zmuszane-do-masturba
cji-zobacz-co-jest-faktem-a-co-fantazja-w-deklaracji
-lgbt/

"Cała treść deklaracji dostępna jest tutaj: Deklaracja LGBT+
(https://oko.press/images/2019/03/deklaracja_lgbt.pd
f). Politykom
prawicy, zwłaszcza z PiS, polecamy przeczytać uważnie całość (to tylko 4
strony!!) i dopiero potem wypowiadać się w mediach na temat Deklaracji.
Nie życzymy nikomu sytuacji, która przydarzyła się europosłowi PiS,
Zbigniewowi Kuźmiukowi, na którym dziennikarka Katarzyna Kolenda-
Zaleska z TVN 24 bezskutecznie próbowała wymóc odpowiedź na pytanie, co
konkretnie znajduje się w dokumencie i co jest w nim tak oburzające."

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

8. Data: 2019-03-16 11:16:22

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> Nie chcesz znaleźć, to nie znalazłaś.

Udajesz durnia, czy nim jesteś?
Babka w filmie pokazuje AUTENTYCZNĄ FIZYCZNĄ publikację, a ty mnie do
INTERNETOWEJ wersji pdf odsyłasz?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

9. Data: 2019-03-16 12:28:34

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-16 o 11:16, XL pisze:

> Udajesz durnia, czy nim jesteś?

Pokazuję, że jak zwykle rozpowszechniasz kłamstwa.
Jesteś głupia z natury, czy robisz to celowo?

> Babka w filmie pokazuje AUTENTYCZNĄ FIZYCZNĄ publikację, a ty mnie do
> INTERNETOWEJ wersji pdf odsyłasz?

I czego znowu nie zrozumiałaś?
Pokazanie papierowej wersji nie powstrzymało jej od kłamstwa. Nawet jej
nie otworzyła i nie zacytowała tego, co tam było AUTENTYCZNIE napisane.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

10. Data: 2019-03-16 16:21:36

Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

użytkownik XL napisał:
> Panie Trzaskowski, przedszkola i szkoły to mało

Stanisław Michalkiewicz o standardach edukacji seksualnej WHO
https://youtu.be/F0BCrr_QanU

:)

Obywatele mają prawo bronić się przed neofaszyzmem
HAPPY BIRTHDAY, URANUS
nasi tu byli
Sprawa ,,Burego".
Wielki Brat