Wielki Brat

1. Data: 2019-03-11 23:32:03

Temat: Wielki Brat
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

...'paczy'!

https://youtu.be/Onm6Sb3Pb2Y

http://s.redefine.pl/file/o2/redefine/cp/eg/egrzhv1g
j3dnzd2jo8u1f531b6fyz94i.jpg

http://www.geekweek.pl/news/2018-05-28/system-oceny-
obywateli-w-chinach-ukaral-juz-miliony-mieszkancow-k
raju/

"Ideą powstania Systemu Kredytu Społecznego jest jak najgłębsza kontrola
obywateli. Na co dzień są oni punktowani w oparciu o status społeczny,
dokonania, wkład w społeczności, przestrzeganie prawa, swoje finanse,
wyznawanie idei głoszonych przez władzę i donosy innych Chińczyków.

Ranking pomaga władzom segregować obywateli i wynagradzać tych bardziej
zasłużonych dla kraju. Mogą oni liczyć na spore przywileje i lepszą
jakość codziennego życia. "

czytaj dalej

2. Data: 2019-04-11 08:48:32

Temat: Re: Wielki Brat
Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu czwartek, 11 kwietnia 2019 08:38:37 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> Jak od zawsze i dzisiaj możemy się od chińczyków tylko uczyć. Bo na
> dzień dzisiejszy wynagradzamy ludzi nie za to co robią a za to kim są i
> co mają - np - dyplomowany nauczyciel mimo tego że wykonuje dokładnie
> taką samą pracę co ten który takiego tytułu nie posiada, wynagradzany
> jest trzykrotnie wyższą pensją. Jak my mamy równać do chińczyków skoro
> zabawiamy się w gonienie własnego ogona..

No dobra, tylko po jaki grzyb to wyznawanie ideologii propagowanych przez
władze albo zniechęcanie przez nie do niektórych rozrywek w czasie wolnym typu
słuchanie głośnej muzyki na słuchawkach, oglądanie gołych bab czy granie
na komputrze. Dla mnie istotne są czyjeś osiągnięcia w pracy, czy on generuje
zyski i nie ma długów, a nie zaglądanie, co robi po robocie, jakiego kraju
znaczki czy komiksy zbiera, czy pije napoje gazowane etc. A takie pierdoły
wpływać mają właśnie na tę chińską punktację, powodując utratę prywatności.

3. Data: 2019-04-11 09:40:10

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

4. Data: 2019-04-11 21:50:40

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-11 09:40, Trybun wrote:

> [...]
> jest trzykrotnie wyższą pensją. Jak my mamy równać do chińczyków skoro
> zabawiamy się w gonienie własnego ogona..

Nie dziw się.
Już od XII wieku, obleśne levactwo próbuje rozdupcyć cywilizacje
łacińska, tylko dlatego, że jakaś moralność sugeruje im, aby zachowywali
się z godnością przyrodzoną istocie ludzkiej.

5. Data: 2019-04-11 22:00:49

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-11 08:48, Jakub A. Krzewicki wrote:

> [...]
> wpływać mają właśnie na tę chińską punktację, powodując utratę prywatności.

Ona, ta punktacja nie tylko chińska. Tak wyglądają levackie rządy pod
każda szerokościa georgaficzną.
//tutejszy obleśny levaczek, jak skończy ostrzyć gilotyne, to potwierdzi.

6. Data: 2019-04-12 09:25:02

Od: "Jakub A. Krzewicki" <p...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu piątek, 12 kwietnia 2019 09:09:22 UTC+2 użytkownik Trybun napisał:

> [...]
> chwilową modą na coś, to jest styl życia bez względu na to jaki system
> polityczny zostaje uznawany za panujący. Z ciekawości - widziałeś
> podejście Hindusa do pracy? Czy pracowitość Japończyków można porównywać
> z pracą na kilka etatów polskiego lekarza?
>
> No i jasne że tak powinno być płaca powinna być warunkowana wydajnością
> i jakością wykonywanej roboty a nie posiadaniem odpowiedniego papierka.
> Pytanie - dlaczego tak nie ma, dlaczego nauczyciel "dyplomowany" musi
> zarabiać trzykrotnie więcej od drugiego, mimo wykonywania tej samej roboty?

Teoretycznie ten dyplom ma być gwarancją jakości usługi, czyli że nauczyciel
jest przygotowany zawodowo do pracy i sprawdził się w znajomości jej arkanów
zawodowych. W praktyce jest różnie i tylko chyba w jakichś skrajnych
przypadkach, o których czytamy w kronice kryminalnej nauczyciel traci dyplom -
najczęściej gdy pomyli swoje powołanie z wiadomym zachowaniem zabronionym
charakterystycznym ponoć bardziej dla profesyj duchownych ;)

7. Data: 2019-04-12 10:10:16

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

8. Data: 2019-04-12 10:11:42

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 11.04.2019 o 20:50, Ilona pisze:

> [...]
> łacińska, tylko dlatego, że jakaś moralność sugeruje im, aby
> zachowywali się z godnością przyrodzoną istocie ludzkiej.

Usiłuje jak widać bez większego animuszu i zaangażowania. Tyle lat a ta
"bestyja" ma się dobrze jak nigdy wcześniej.  Lewacy są raczej nie  w
opozycji a rodzajem spoiwa dla tej cywilizacji.

9. Data: 2019-04-12 23:31:07

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-12 10:11, Trybun wrote:

> Usiłuje jak widać bez większego animuszu i zaangażowania. Tyle lat a ta
> "bestyja" ma się dobrze jak nigdy wcześniej.  Lewacy są raczej nie  w
> opozycji a rodzajem spoiwa dla tej cywilizacji.

Jak zwykle, akcja, wywołuje stosowną reakcje.

10. Data: 2019-04-12 23:47:02

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-12 10:10, Trybun wrote:

> [...]
> Pytanie - dlaczego tak nie ma, dlaczego nauczyciel "dyplomowany" musi
> zarabiać trzykrotnie więcej od drugiego, mimo wykonywania tej samej roboty?

Odpowiadz na pytanie jest niezwykle prosta, jeśli rozumie się jak działa
tolerancja represywna.

//'proszę o chwile skupienia,' by w przyszłości nie zadawać równie
trywialnych pytań.
https://www.youtube.com/watch?v=6zoXwWQo8bk&feature=
youtu.be&t=753

panda
My - Polacy. Jacy?
Let the harvest begin
8 marca
O przygotowaniach do żydowskiej okupacji Polski, które idą pełną parą.