O przygotowaniach do żydowskiej okupacji Polski, które idą pełną parą.

1. Data: 2019-03-08 18:57:46

Temat: O przygotowaniach do żydowskiej okupacji Polski, które idą pełną parą.
Od: b...@g...com szukaj wiadomości tego autora

https://youtu.be/ZhXQ5udM6CQ

ctrl+v
Stanisław Michalkiewicz o przygotowaniach do żydowskiej okupacji Polski, które idą
pełną parą. Ponaglaniu naszych umiłowanych przywódców przez sekretarza stanu USA,
Mike'a Pompeo, żeby jak najszybciej przeforsowali ustawodawstwo pod kątem ustawy 447.
Wygląda na to, że nasze władze podpisały już porozumienie w sprawie żydowskich
roszczeń. O zakupie przez Agorę, której współwłaścicielem jest George Soros, Radia
Zet, działalności prezydenta Warszawy Rafała Trzaskowskiego i jego zastępcy, Pawła
Rabieja, którzy zamierzają demoralizować dzieci w przedszkolach i szkołach, starcie
Grzegorza Brauna w wyborach na prezydenta Gdańska i koalicji wolnościowej, która
skupia osobowości antysystemowe.

2. Data: 2019-03-08 19:44:18

Od: gazebo <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 08/03/2019 o 17:57, b...@g...com pisze:
> [...]
Grzegorza Brauna w wyborach na prezydenta Gdańska i koalicji wolnościowej, która

a mozesz mi to wypunktowa? kto kogo bedzie gwalcil i dlaczego?

--
gazebo

Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Celebrating St David's Day in Wales
moze najwyzsza pora
Doceniaj nie oceniaj! 5 marca Ogólnopolskim Dniem Doceniania innych! ;)
Jak "przygotowywano" mnie do spotkania z sądem.