Wielki Brat

21. Data: 2019-04-14 12:11:04

Temat: Re: Wielki Brat
Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 13.04.2019 o 23:35, Ilona pisze:

> Już sam Józef Wisarionowicz twierdził, że: "najważniejsze są kadry."

Od razu powinien być za to na zbity pysk wywalony z Partii,
kapitalistyczny śmieć najgorszego sortu.

22. Data: 2019-04-14 12:11:58

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

> a grilowanie?

Nie wiem co to znaczy.. Wiesz choć jeszczem dość młody wiekiem - nie
znajduje jednak w sobie upodobań do nowomowy.

23. Data: 2019-04-14 20:48:59

Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-04-14 12:11, Trybun wrote:

> Od razu powinien być za to na zbity pysk wywalony z Partii,
> kapitalistyczny śmieć najgorszego sortu.

Ale, on tak mówił wtedy, gdy to on był, tą partią.

24. Data: 2019-04-15 14:36:27

Od: Trybun <M...@j...ru> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 14.04.2019 o 20:48, Ilona pisze:

> Ale, on tak mówił wtedy, gdy to on był, tą partią.

Tym gorzej dla tej partii:-(

panda
My - Polacy. Jacy?
Let the harvest begin
8 marca
O przygotowaniach do żydowskiej okupacji Polski, które idą pełną parą.