My - Polacy. Jacy?

1. Data: 2019-03-09 22:20:00

Temat: My - Polacy. Jacy?
Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Tacy:
https://nczas.com/2019/03/08/najnowszy-sondaz-typowy
-polak-to-katolik-patriota-konserwatysta-lubi-disco-
polo-i-nie-wstydzi-sie-pochodzenia/

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

2. Data: 2019-03-10 00:09:17

Temat: Re: My - Polacy. Jacy?
Od: Ilona <i...@u...net> szukaj wiadomości tego autora

On 2019-03-09 22:20, XL wrote:
> Tacy:
> https://nczas.com/2019/03/08/najnowszy-sondaz-typowy
-polak-to-katolik-patriota-konserwatysta-lubi-disco-
polo-i-nie-wstydzi-sie-pochodzenia/

ale, że międzynarodowy filantrop takie badania zleca?

3. Data: 2019-03-12 00:46:47

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Ilona <i...@u...net> wrote:
-polak-to-katolik-patriota-konserwatysta-lubi-disco-
polo-i-nie-wstydzi-sie-pochodzenia/

> ale, że międzynarodowy filantrop takie badania zleca?

Prawdy można użyć w zgoła różnych celach - tak samo, jak kłamstwa. A tu
akurat prawda może się lewactwu do czegoś przydać. Lewactwo MUSI przecież
czuć się potrzebne i mieć na to argumenty. Jak konkwista w odkrywaniu i
,,nawracaniu" dzykich quaiuf na cywilizację.
Wkącu lewactwo musi na coś i za coś te pieniądze od króla Sorosa dostawać -
nie ma nic za darmo. A dzyka Polska jest blisko i wygodnie, nie cza siem za
ołszyn wybierać, pieniądze im strumieniem płyną. Aż sobie tak myślę, że w
sumie to w lewackim interesie jest utrzymywanie tego stanu dzykości Polski
jak najdłużej. To tak jak w tym kawale o adwokacie, ktory sprawę ciągnietą
przez lata przekazał zdolnemu synowi, a ten głupek wziął i zakończył ją w
dwa posiedzenia ?

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

4. Data: 2019-03-12 08:49:35

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-12 o 00:46, XL pisze:
> [...]
>>>

> Prawdy można użyć w zgoła różnych celach - tak samo, jak kłamstwa. A tu
> akurat prawda może się lewactwu do czegoś przydać.

http://warszawa.wyborcza.pl/warszawa/7,54420,2453603
0,pobili-kierowce-ubera-bo-jest-ukraincem-i-nie-wlac
zyl-disco.html

"Pobili kierowcę Ubera. Bo jest Ukraińcem i nie włączył disco polo"

Typowi polscy patrioci. Bez disco-polo nie potrafią normalnie
funkcjonować. Prawda prawactwu się nie przyda, bo do nich nie dociera.

> Lewactwo MUSI przecież
> czuć się potrzebne i mieć na to argumenty. Jak konkwista w odkrywaniu i
> ,,nawracaniu" dzykich quaiuf na cywilizację.

Piłaś - nie pisz.

> Wkącu lewactwo musi na coś i za coś te pieniądze od króla Sorosa dostawać -
> nie ma nic za darmo. A dzyka Polska jest blisko i wygodnie, nie cza siem za
> ołszyn wybierać, pieniądze im strumieniem płyną.

Prawaki dostają od Putina. Nie ma nic za darmo.

> Aż sobie tak myślę,

No to żeś sobie wymyśliła :)
Ogromny wysiłek, a efekt żaden.

>że w
> sumie to w lewackim interesie jest utrzymywanie tego stanu dzykości Polski
> jak najdłużej.

Jak w lewackim? Przecież to pis i pseudonarodowcy robią syf.
W czyim interesie prawacy robią syf? We własnym nie, bo są na to za głupi.

> To tak jak w tym kawale o adwokacie, ktory sprawę ciągnietą
> przez lata przekazał zdolnemu synowi, a ten głupek wziął i zakończył ją w
> dwa posiedzenia ?

Dopóki ziobrotura trzyma łapę, prezesowi nic się nie stanie. Naziole też
są pod ochroną. Przecież nie po to przejmowali prokuraturę żeby sprawę
zakończyć. Ale już niedługo.
Już czujecie, że się wam pod dupami pali.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

5. Data: 2019-03-12 09:12:07

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:
> [...]
> zakończyć. Ale już niedługo.
> Już czujecie, że się wam pod dupami pali.

Widzę, że nie umknął ci żaden akapit mojej wypowiedzi i to jest bardzo
znamienne - znaczy, że dobrze trafiam w zadany target bo mam charyzmę i
słusznie mnie wybrano do zarządu regionu :-)
Naziolem to ty sam jesteś - i to w stosunku do swego własnego narodu.
Ty w ogole wiesz, co to naród?
I czy ty akurat jesteś Polakiem?
https://youtu.be/icxF_boLqYI
--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

6. Data: 2019-03-12 10:31:11

Od: Kviat szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2019-03-12 o 09:12, XL pisze:

> Widzę, że nie umknął ci żaden akapit mojej wypowiedzi i to jest bardzo
> znamienne

Twoja głupota niestety rzuca się w oczy.

> - znaczy, że dobrze trafiam w zadany target bo mam charyzmę

Nie masz :)
Powtarzanie do lustra tego nie zmieni.

> słusznie mnie wybrano do zarządu regionu :-)

Od dawna wiadomo, że u was jest selekcja negatywna.
Nie masz się czym chwalić :)

Jeżeli zdobyłaś te kilka głosów na tak wysokim (LOL) stanowisku, to
ciekawe ile dostaniesz, gdy awansujesz... Jeden?

> Naziolem to ty sam jesteś - i to w stosunku do swego własnego narodu.

Znowu ci się coś pomyliło. To nie ja na spędach drę ryja "śmierć
pedałom", "Polska tylko dla Polaków", "biała Europa" i inne takie bzdury.

> Ty w ogole wiesz, co to naród?

Wiem.
W przeciwieństwie do ciebie.

> I czy ty akurat jesteś Polakiem?

Tak.
Nie płacę podatków Watykanowi, obcemu państwu.

> https://youtu.be/icxF

LOL :)
Nic dziwnego, że macie poparcie na poziomie błędu statystycznego.

Powrotu do zdrowia życzę.
Piotr

7. Data: 2019-03-12 17:23:34

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

<Kviat> wrote:

> [...]
>
> LOL :)
> Nic dziwnego, że macie poparcie na poziomie błędu statystycznego.

Fakt, że akurat ta uznawana przez ciebie statystyka dopuszcza całkiem spory
poziom błędu. Nic dziwnego, wy lewacy musicie być oszukiwani, aby nie
zadawać zadnych pytań dodatkowych - a to, że takich ludzi jak ty zawsze
jest i będzie wystarczająco, to nasza statystyka w pełni uznaje i dzięki
temu MY nie stawiamy sobie celów nierealnych.

--
XL Homoseksualizm NIE JEST wrodzony:

Let the harvest begin
8 marca
O przygotowaniach do żydowskiej okupacji Polski, które idą pełną parą.
Us congress hearing of maan alsaan Money laundry ???? ????????? ????? ??????? ????????? ??? ??????
Celebrating St David's Day in Wales