Co brac zeby schusc ?

1. Data: 2002-05-06 18:18:14

Temat: Co brac zeby schusc ?
Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Co mam brac zeby schudnac przy zalozeniu ze codziennie rano biegam albo
jezdze rowerem ? Super fat burner sam wystarczy czy lepiej z L-karnitynom
1000mg ? Jak to sie bierze-wszystko na raz na glodniaka i odrazu mam biegac,
czy po jakims czasie ? Po jakim czasie moge wsunonc sniadanko ? Moze
polecicie cos lepszego jak to jest zle? Z gory dzienx za syskie odpowiedzi i

2. Data: 2002-05-06 18:43:09

Temat: Re: Co brac zeby schusc ?
Od: "N30" <n...@h...sk> szukaj wiadomości tego autora

W tych jakze trudnych czasach Użytkownik z przepieknym mailem
<m...@p...multinet.pl> wydziergal :

> [...]
> wsunonc sniadanko ? Moze polecicie cos lepszego jak to jest zle? Z
> gory dzienx za syskie odpowiedzi i pozdrawiam

Powiem Ci czego nie brac :>
Zadnego tluscyku :>

n...@s...pl

personne n'est parfait, ainsi je suis personne :D
ninguém é perfeito, assim que eu sou ninguém :D

3. Data: 2002-05-06 18:56:54

Od: Maria <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On Mon, 6 May 2002 20:18:14 +0200, "Yacool" <m...@p...multinet.pl>
wrote:

>Co mam brac zeby schudnac przy zalozeniu ze codziennie rano biegam albo
>jezdze rowerem ?

a jak dlugo biegasz?

4. Data: 2002-05-06 19:16:03

Od: "Jan Werbiński" <j...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Yacool" <m...@p...multinet.pl> napisał w wiadomości
> Co mam brac zeby schudnac przy zalozeniu ze codziennie rano biegam albo
> jezdze rowerem ? Super fat burner sam wystarczy czy lepiej z L-karnitynom

Popytaj o ECA. Zestaw efedryny lub Ma Huang, kofeiny lub Guarany i aspiryny.
Skuteczność udowodniono na ludziach (czego nie można powiedzieć o
lkarnitynie). Dowiedz się też o przeciwskazania i sposób użycia bo można
sobie zrobić krzywdę używając nieprawidłowo. Prawidłowe użycie jest
nieszkodliwe.

--
Jan Werbinski

5. Data: 2002-05-07 18:12:19

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak dlugo biegasz?

ja biegam to jakies 30 minutes a jak jezdze lowelem to okolo godzinki

6. Data: 2002-05-07 19:04:17

Od: Maria <m...@y...com> szukaj wiadomości tego autora

On Tue, 7 May 2002 20:12:19 +0200, "Yacool" <m...@p...multinet.pl>
wrote:

>ja biegam to jakies 30 minutes a jak jezdze lowelem to okolo godzinki

jak biegasz jedynie 30 minut to jedynie kondycje sobie poprawiasz i
miesnie nog... spalanie tluszczu to sie zaczyna po jakichs tam 40
minutach chyba...

7. Data: 2002-05-08 06:46:58

Od: "Yacool" <m...@p...multinet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> jak biegasz jedynie 30 minut to jedynie kondycje sobie poprawiasz i
> miesnie nog... spalanie tluszczu to sie zaczyna po jakichs tam 40
> minutach chyba...

ja sysalem rze po 15 :P

8. Data: 2002-05-08 11:26:49

Od: "MOLA" <k...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> ja sysalem rze po 15 :P

No to chyba widać efekty. ;)

9. Data: 2002-05-08 13:48:46

Od: "Marcin" <m...@k...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

zeby schudnac to przede wszystkim mniej jedz !
bieganie zdrowiu przysluzy jak najbardziej a preparaty
o ktorych piszesz to raczej Ci spadku wagi nie zalatwią

zmiana diety przede wszystkim
* zaczyna sie sezon na swieze warzywka - sama przyjemnosc !
* totalna eliminacja slodyczy
* pelnoziarniste pieczywko zamiast bialych buleczek
itd itd...

przede wszystkim ogranicz ilosci przyjmowanych pokarmow ,
jedz regularnie (4-5 mniejszych posilkow dziennie ),
nie najadaj sie na noc .

--
pzdr

Marcin
m...@k...onet.pl

10. Data: 2002-05-08 21:54:02

Od: "Borek" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

z tym sie niezgadzam stanowczo,
moj "trener" - gosciu po AWF mowil ze najwiecej sie sala tluszczu w
pierwszych 30-40 minutach wysilku fizycznego(podobno wiecej niz w nastepnej
1-1,5h). Lepiej cwiczyc 2x po 30 minut dziennnie, niz raz 1h.

Pozdr.
Tomek

"Maria" <m...@y...com> wrote in message

> jak biegasz jedynie 30 minut to jedynie kondycje sobie poprawiasz i
> miesnie nog... spalanie tluszczu to sie zaczyna po jakichs tam 40
> minutach chyba...

Porażenie prądem ??
wrazliwosc na dzwiek
Czy Kosmodysk dziala???
naderwanie mięśnia - jak najszybciej wyleczyć?
B12 & KOMARY