Co daje członkostwo w spółdzielni mieszkaniowej?

1. Data: 2005-11-20 21:03:22

Temat: Co daje członkostwo w spółdzielni mieszkaniowej?
Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Pan X kupuje mieszkanie w ze spółdzielczym własnościowym prawem znajdujące
się w budynku spółdzielni mieszkaniowej.
Co mu da wstąpienie do tej spółdzielni lub co mu da niewstąpienie do niej?

Z góry dzięki za odpowiedzi!

2. Data: 2005-11-20 21:15:25

Od: spp <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):
> [...]
> znajdujące się w budynku spółdzielni mieszkaniowej.
> Co mu da wstąpienie do tej spółdzielni lub co mu da niewstąpienie do niej?

Dużo znajdziesz tutaj:

http://glinki.com/?l=iyq4q3

--
spp

3. Data: 2005-11-20 21:33:17

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "spp" <d...@h...pl> napisał w wiadomości

> Dużo znajdziesz tutaj:
>
> http://glinki.com/?l=iyq4q3

Dzięki ale dostęp do większości tamtejszych tematów jest płatny :(

4. Data: 2005-11-20 22:30:04

Od: "miszka_" <p...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Przemolo" <p...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> się w budynku spółdzielni mieszkaniowej.
> Co mu da wstąpienie do tej spółdzielni lub co mu da niewstąpienie do niej?

użytkowanie majątku spółdzielni jest możliwe po uzyskaniu członkostwa

transakcja kupna ( dla spółdzielni) jest "nieistniejąca"
--
PZDR, miszka_
_________________________________

5. Data: 2005-11-20 22:35:19

Od: "Przemolo" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "miszka_" <p...@n...pl> napisał w wiadomości

> użytkowanie majątku spółdzielni jest możliwe po uzyskaniu członkostwa
>
> transakcja kupna ( dla spółdzielni) jest "nieistniejąca"

Nie wiem czy Cie dobrze rozumiem ale obecnie w związku z orzeczeniem
Trybunału Konstytucyjnego nabywca nie ma obowiązku występować o członkostwo
w spółdzielni. Tak więc pytam co w praktyce może dać wstąpienie do niej lub
rezygnacja ze wstąpienia.

6. Data: 2005-11-20 22:48:02

Od: spp <d...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

Przemolo napisał(a):

> [...]
> członkostwo w spółdzielni. Tak więc pytam co w praktyce może dać
> wstąpienie do niej lub rezygnacja ze wstąpienia.

No to za klika:

http://www.oferty.net/artykul/?idartykulu=365&dzialP
rawny=1

sp

7. Data: 2005-11-21 08:22:29

Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> członkostwo w spółdzielni. Tak więc pytam co w praktyce może dać
> wstąpienie do niej lub rezygnacja ze wstąpienia.

Jeśli spółdizelnia generuje dochody to będąc członkiem partycypujesz w
zyskach, czyli tzw. czynsz może być niższy.

piec ekologiczny ponoc nowosc
Picobelo sensitiv?
Maszynka do golenia - jaka?
pianomat vs. zielona plyta