Co dalej z ochroną ogródków?

1. Data: 2002-01-08 06:48:36

Temat: Co dalej z ochroną ogródków?
Od: T...@w...pl (Tomek) szukaj wiadomości tego autora

Cześć jestem w tej grupie pierwszy dzień interesuję się zwalczaniem
chorób i szkodników proszę o kontakt wszystkich którzy też mają świra
na tym punkcie

2. Data: 2002-01-08 10:11:00

Temat: Odp: Co dalej z ochroną ogródków?
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tomek" <T...@w...pl> napisał w wiadomości
> Cześć jestem w tej grupie pierwszy dzień interesuję się zwalczaniem
> chorób i szkodników proszę o kontakt wszystkich którzy też mają świra
> na tym punkcie

Temat trochę szeroki :-) Może uściślisz, co konkretnie Cię interesuje?
Krety, nornice, przędziorki, ślimaki, ochojniki i inne paskudztwa grupa ma
"przerobione" dosyć dokładnie :(

Pozdrawiam, Basia.

3. Data: 2002-01-08 15:20:44

Temat: Re: Odp: Co dalej z ochron? ogr?k??
Od: T...@w...pl (Tomek) szukaj wiadomości tego autora

"Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> wrote in message
> [...]
>
> Temat trochę szeroki :-) Może uściślisz, co konkretnie Cię interesuje?
> Krety, nornice, przędziorki, ślimaki, ochojniki i inne paskudztwa grupa ma

Dzięki Basiu za odpisanie.
Trudno to zawęzić bo interesuje mnie to czego jeszcze nie wiem lub nie
jestem pewny ale spróbuję: choroby fizjologiczne z objawami na różnych
gatunkach roślin, choroby powodowane przez patogeny których obecność a
właściwie szkodliwość trudno jednoznacznie zdiagnozować. Rozbieżności
w diagnozach występują często u fachowców ze Skierniewic, SGGW,
Poznania, czy Krakowa. W chorobach i szkodnikach sadowniczych czuję
się dość pewnie ale z ozdobnymi to już nie zawsze jest tak prosto(
więcej chorób wirusowych-specjalna aparatura) tu nie zawsze mikroskop
czy binokular wystarczą.

Pozdrawiam

Tomek Zwalczanie chorób i szkodników

4. Data: 2002-01-08 17:28:56

Temat: Odp: Odp: Co dalej z ochron? ogr?k??
Od: "Basia Kulesz" <b...@p...gliwice.pl> szukaj wiadomości tego autora

.
> [...]
> właściwie szkodliwość trudno jednoznacznie zdiagnozować. Rozbieżności
> w diagnozach występują często u fachowców ze Skierniewic, SGGW,

Obawiam się, że większość z nas ze szkodnikami i chorobami walczy raczej na
poziomie amatorskim - mnie przynajmniej interesuje raczej praktyka, czym
zwalczyć konkretne paskudztwo, a nie skąd ono się bierze.

Pozdrawiam, Basia.

rośliny chronione-uwaga długie
Grzyby w mieszkaniu
Co z ochroną roślin