Co do naleśników?

1. Data: 2006-12-07 13:28:21

Temat: Co do naleśników?
Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam
Tym razem nie chodzi o nadzienie ale o przyrząd, którym się przewraca
naleśniki. Mam taką łopatkę z zestawu wszystkich chochli. Zrobione to
jest z jakiegoś plastiku i przy przewracaniu naleśników rozgrzewa się
od patelni i się siepie/kruszy/zadziera. Kaleczy mi to naleśniki, przyczepia
się do nich i ja się wściekam.
Bardzo lubię naleśniki, ale zniechęca mnie do robienia ich brak narzędzia
do przerzucania.
Czym Wy przekręcacie naleśniki na patelni?

Sylwia

2. Data: 2006-12-07 13:31:21

Temat: Re: Co do naleśników?
Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" <s...@S...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> do przerzucania.
> Czym Wy przekręcacie naleśniki na patelni?

Dano temu - niczym. Rzut patelnią i finito. Ale patenia sie zniszczyła, nowa
już gorzej przewraca - dopomagam DREWNIANĄ łopatką.

DJD

3. Data: 2006-12-07 13:42:09

Od: "cherokee" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Szpilka" <s...@S...pl> wrote in message
> Czym Wy przekręcacie naleśniki na patelni?

Ja podrzucam.

pozdr

cherokee

4. Data: 2006-12-07 13:58:46

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "cherokee" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

> Ja podrzucam.

No a ja nie umiem podrzucać. Muszę mieć jakiegoś wspomagacza :-)

Sylwia

5. Data: 2006-12-07 13:58:55

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Dec 2006 14:28:21 +0100, Waćpanna lub waćpan Szpilka, w
wiadomości <news:el94u4$unu$1@node4.news.atman.pl> zawarł, co następuje:

> Czym Wy przekręcacie naleśniki na patelni?

Rzucam. Mam leciutką patelnię, która szybko się nagrzewa i jest idealna do
machania.
Kiedyś, na starej patelni, używałam łopatki szerokiej, drewnianej.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

6. Data: 2006-12-07 14:03:54

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Dec 2006 14:58:46 +0100, Waćpanna lub waćpan Szpilka, w
wiadomości <news:el96nc$vb2$1@node4.news.atman.pl> zawarł, co następuje:

> No a ja nie umiem podrzucać. Muszę mieć jakiegoś wspomagacza :-)

Próbuj. Naprawdę łatwo można się nauczyć. Zsuwasz podsmażonego naleśnika na
skraj patelni (jeśli masz z zaokrąglonym rantem to tym lepiej) i
podrzucasz.

7. Data: 2006-12-07 14:33:39

Od: "exżona_zaraza" <r...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Szpilka" wrote:

[ciach]

Ja uzywam wykalaczki! :D
Super sprawa!
Podpatrzylam kiedys u mojej drogiej kolezanki kucharki i okazalo sie, ze to
swietny pomysl!
Wykalaczka podwaza sie delikatnie nalesnika i pyk-juz jest na drugiej
stronie przy malej pomocy palcow lewicy;).
Z lopatkami nigdy mi nie wychodzily takie zgrabne.. :I

--
exżona_zaraza
[Jedna Japonka z każdym szła do łóżka i miała niesamowite uszy.]

8. Data: 2006-12-07 15:49:16

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "exżona_zaraza" <r...@p...onet.pl> napisał w
wiadomości news:el98lc$8fc$1@news.onet.pl...

> [...]
> stronie przy malej pomocy palcow lewicy;).
> Z lopatkami nigdy mi nie wychodzily takie zgrabne.. :I

I mówisz o takich zwykłych krótkich zębowych wykałaczkach?
Bo to sobie można chyba paluchy poparzyć.

Sylwia

9. Data: 2006-12-07 15:51:33

Od: "Szpilka" <s...@S...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Tatiana" <y...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> machania.
> Kiedyś, na starej patelni, używałam łopatki szerokiej, drewnianej.

No to chyba ja mam coś nie tak z patelniami. Bo mi naleśnik przywiera
do środka, dlatego potrzebuję coś aby go podważyć.

Sylwia

10. Data: 2006-12-07 16:00:59

Od: Alkmina <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Szpilka napisał(a):
> [...]
> do przerzucania.
> Czym Wy przekręcacie naleśniki na patelni?

Witam.

Ja podrzucam patelnię i naleśnik odwraca się w powietrzu, albo nie
ruszając patelni,łapię naleśnika palcami i go szybko odwracam. Są trochę
gorące, ale jeszcze ani razu się nie poparzyłam.

Pozdrawiam
Alkmina

Na obiad leczo
ciasto