Na obiad leczo

1. Data: 2006-12-07 12:28:20

Temat: Na obiad leczo
Od: "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

W sobotę będę podejmował gości obiadem, w sumie do jedzenia cztery dorosłe
osoby. Jako danie główne podam leczo, takie prawdziwe: papryka, pomidory,
cebula, kiełbasa. Co dać jeszcze oprócz lecza żeby był to w pełnym wymiarze
obiad? Z chlebem? Jakieś inne przekąski? Nie mam pomysłu ani doświadczenia a
nie chcę aby wyglądało to tak że każdy dostanie jedynie talerz i nic więcej.

--
Larsoden | nedosraL
http://www.bykom-stop.avx.pl/

2. Data: 2006-12-07 13:00:30

Temat: Re: Na obiad leczo
Od: "Pablogt" <p...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> [...]
>obiad? Z chlebem? Jakieś inne przekąski? Nie mam pomysłu ani doświadczenia
>a nie chcę aby wyglądało to tak że każdy dostanie jedynie talerz i nic

Co by nie zapomnieć dodać cukinie bo inaczej nie bedzie to prawdziwe leczo.
Ale wydaje mi sie że jak to ma być ekstra obiad to leczo nie zabardzo pasuje
A jak juz ma byc koniecznie to z chlebem a dla uzupełnienia może jakiś
deser, owoce.

pozdrawiam

PabloGT

3. Data: 2006-12-07 13:20:18

Od: Tatiana <y...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Thu, 7 Dec 2006 14:00:30 +0100, Waćpanna lub waćpan Pablogt, w
wiadomości <news:el93fj$n4e$1@nemesis.news.tpi.pl> zawarł, co następuje:

> Co by nie zapomnieć dodać cukinie bo inaczej nie bedzie to prawdziwe leczo.

Nie szerz herezji. Z cukinią to nie leczo.
--
Pozdrawiam, Ti`Ana
"Nie przejmuj się maleńka, poniosą Cię... na rękach!

4. Data: 2006-12-07 13:28:42

Od: Beata Mateuszczyk <b...@p...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

Pablogt wrote:

> Co by nie zapomnieć dodać cukinie bo inaczej nie bedzie to prawdziwe leczo.

Ty to celowo? Żeby podyskutować z Władysławem?
On zapewne zaraz Ci uświadomi, ze prawdziwe leczo to bez cukinii.

Pozdrawiam
Bea

5. Data: 2006-12-07 13:31:52

Od: "Dominik Jan Domin" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Pablogt" <p...@i...pl> napisał w wiadomości

> Użytkownik "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> napisał w wiadomości
>>

> Co by nie zapomnieć dodać cukinie bo inaczej nie bedzie to prawdziwe
> leczo.

Cukinia? W leczo? Bój się Boga! Nawet kiełbasa jest niepotrzebna.

> Ale wydaje mi sie że jak to ma być ekstra obiad to leczo nie zabardzo
> pasuje

Zalezy, co kto rozumie jako "ekstra".

> A jak juz ma byc koniecznie to z chlebem a dla uzupełnienia może jakiś
> deser, owoce.

A ja bym pojechał dalej w kuchnie węgierską - na deser płonące naleśniki a'
la Gundel.

Do kompletu wino - węgierskie oczywiście. Do leczo np. Tokaj Samorodni, do
naleśników jakieś słodkie, np. Tokaj Aszu (min. 3 puttony).

DJD

6. Data: 2006-12-07 17:24:02

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <el93fj$n4e$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Pablogt" <p...@i...pl> wrote:

> Użytkownik "Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> napisał w wiadomości
> >

> Co by nie zapomnieć dodać cukinie bo inaczej nie bedzie to prawdziwe leczo.

Wręcz przeciwnie, Prawdziwe leczo nie zawiera cukinii. Wielokrotnie była
tu o tym mowa,

Władysław

7. Data: 2006-12-07 17:29:47

Od: "Maciej Muran" <n...@n...spam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
>cebula, kiełbasa. Co dać jeszcze oprócz lecza żeby był to w pełnym wymiarze

Z ryżem?

> Jakieś inne przekąski? Nie mam pomysłu ani doświadczenia a nie chcę aby
> wyglądało to tak że każdy dostanie jedynie talerz i nic więcej.

No to zanim podasz leczo może jakąś zupę? W niedużym naczyniu, tak na
rozgrzewkę. Nie wiem tylko jaką aby nie zrobiło się monotonnie :(

M.

8. Data: 2006-12-07 17:32:50

Od: "Ovo" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

"Maciej Muran" <n...@n...spam> wrote in message

> No to zanim podasz leczo może jakąś zupę? W niedużym naczyniu, tak na
> rozgrzewkę. Nie wiem tylko jaką aby nie zrobiło się monotonnie :(

Grochówkę.

9. Data: 2006-12-07 17:38:44

Od: Wladyslaw Los <w...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

In article <el91jc$iif$1@nemesis.news.tpi.pl>,
"Larsoden" <p...@w...acn.waw.pl> wrote:

> [...]
> nie chcę aby wyglądało to tak że każdy dostanie jedynie talerz i nic więcej.

<http://tinylink.com/?TC3nx4Wdsu>

Świetne są też kotlety wieprzowe po szegedyńsku z leczo.

<http://tinylink.com/?GEmUiy3I3f>

Władysław

10. Data: 2006-12-07 17:51:58

Od: "czeremcha " <c...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Larsoden <p...@w...acn.waw.pl> napisał(a):

/.../
> Co dać jeszcze oprócz lecza żeby był to w pełnym wymiarze
> obiad? Z chlebem? Jakieś inne przekąski?

A może by tak do tego podać grzanki typu welsh rarebits? Żółty ser /400 g/
starty, wymieszany ze szczyptą soli, 2 żółtkami i 3-4 łyżkami piwa, nałożony
na chleb tostowy, posypany pieprzem cayenne. Zapiekać 15 min. w temp. 200 st.

Ania

ciasto
SALATKA KOZACKA
szukam przepisu na sałatkę z kukurydzy