Co do piwa?

1. Data: 2012-01-18 19:30:34

Temat: Co do piwa?
Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

Słuchajcie, co proponujecie do piwa?
Meczyk, dobry browar i... co ponad standard chipsy, paluszki, orzeszki?
(ale poniżej golonki ;-) )

Macie coś co jednoznacznie kojarzy się z piwnym posiedzeniem?

Stalker, cos jak niemiecka obazda z preclami

2. Data: 2012-01-18 19:44:36

Temat: Re: Co do piwa?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:
> Słuchajcie, co proponujecie do piwa?
> Meczyk, dobry browar i... co ponad standard chipsy, paluszki, orzeszki?
> (ale poniżej golonki ;-) )
>
> Macie coś co jednoznacznie kojarzy się z piwnym posiedzeniem?

Upodlenie totalne. Normalnie tylko się nachapać byle czym i iść spać!

--

Paulinka

3. Data: 2012-01-18 19:59:11

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
> [...]
> (ale poniżej golonki ;-) )
>
> Macie coś co jednoznacznie kojarzy się z piwnym posiedzeniem?
>
> Stalker, cos jak niemiecka obazda z preclami
Np piwoszki od Pochopienia albo słone francuskie paluchy z kminkiem i grubą
solą (tamże).
pozdr
Stefan

4. Data: 2012-01-18 20:00:35

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 20:30, Stalker pisze:
> [...]
> (ale poniżej golonki ;-) )
>
> Macie coś co jednoznacznie kojarzy się z piwnym posiedzeniem?
>
> Stalker, cos jak niemiecka obazda z preclami

Pistacje to też standard?
Hm, to może słynne ciasteczka piwne wg przepisu Kruszyny z grupy?

Ewa

5. Data: 2012-01-18 20:03:56

Od: "Stefan" <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Paulinka" <p...@w...pl> napisał w
wiadomości news:jf77fa$pod$3@node2.news.atman.pl...

> Upodlenie totalne. Normalnie tylko się nachapać byle czym i iść spać!
no tak. Przy meczyku proponuję homara w sosie maślanym i jakies Chablis...
Zadowolona?
pozdr
Stefan

6. Data: 2012-01-18 20:04:46

Od: "Szpilka" <s...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ale poniżej golonki ;-) )
>
> Macie coś co jednoznacznie kojarzy się z piwnym posiedzeniem?
>
> Stalker, cos jak niemiecka obazda z preclami

Popcorn. Ale on lepszy do flejma jest.
Tortilla czipsy. Zakochałam się ostatnio w tych z Biedronki.

Sylwia

7. Data: 2012-01-18 20:05:10

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Wed, 18 Jan 2012 20:30:34 +0100, Stalker napisał(a):

> [...]
> (ale poniżej golonki ;-) )
>
> Macie coś co jednoznacznie kojarzy się z piwnym posiedzeniem?
>
> Stalker, cos jak niemiecka obazda z preclami

Cebulowe krążki:
http://tiny.pl/hjllg

--
XL

8. Data: 2012-01-18 20:12:21

Od: "Krzysztof Tabaczyński" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> (ale poniżej golonki ;-) )
>
> Macie coś co jednoznacznie kojarzy się z piwnym posiedzeniem?
>
> Stalker, cos jak niemiecka obazda z preclami

Rosyjskie ryby suszone.
Różne gatunki.
Bardzo dobre.
Widziałem w sklepie w Tychach.

Pozdrowienia. Krzysztof z Tychów.

9. Data: 2012-01-18 20:22:12

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-18 20:30, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

A kto gra?

Qra

10. Data: 2012-01-18 20:44:37

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-18 21:22, Qrczak pisze:
> Dnia 2012-01-18 20:30, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> A kto gra?

Najpierw Polacy z Duńczykami, potem prawdopodobnie z Niemcami i Czechami

Sama widzisz że wybór jakiegokolwiek innego trunku byłby co najmniej
zbrodnią o ile nie czymś gorszym...

Ale może finał z Rosją, to pomyślimy o innym napoju ;-)

Stalker, chociaż z Francją czy Hiszpanią też by nie było tak źle...

Podpiwek Kujawski.
Hello All my friends,
Ceramiczne ostrza
O zachowaniu się przy stole