Co do piwa?

31. Data: 2012-01-20 21:11:19

Temat: Re: Co do piwa?
Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> Ale jak się sprawdził drobiazgowy dobór trunków do przeciwnika!
> Jak grali Serbowie to się nie mogłem na rakiję zdecydować i
> przegraliśmy. A do Duńczyków piwo i co zrobili z nimi Polacy?! :-)
>
> Przy meczyku z Niemcami Radeberger albo Bitburger (i może mały Tuborg za
> zdrowie poległych Duńczyków)
>
> Przy Szwedach może coś mocniejszego (Absolut porzeczkowy?) plus mały
> Paulaner za zdrowie poległych Niemców
>
> Przy Macedończykach... Matko, co przy Macedończykach? Radźcie szybko, bo
> nie wejdziemy do półfinału :-)
>
> Na półfinał i finał przepowiadam dwa razy wino, o dobór zapytam w
> [...]

:-) tylko, żeby nam serducha przetrwały w tych emocjach.

--

Paulinka

32. Data: 2012-01-20 22:53:55

Od: Qrczak <q...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 2012-01-20 21:50, niebożę Stalker wylazło do ludzi i marudzi:

> [...]
> nie wejdziemy do półfinału :-)
>
> Na półfinał i finał przepowiadam dwa razy wino, o dobór zapytam w

Bo przepraszam ale dupka mała jesteś. Samym-że gonem ich bierz. Ręcznie
to może nie, ale jakby ustnie, nie zaszkodzi w sumie.

Qra

33. Data: 2012-01-20 22:58:00

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-20 21:50, Stalker pisze:

> Przy Macedończykach... Matko, co przy Macedończykach? Radźcie szybko,
> bo nie wejdziemy do półfinału :-)

Wino.

> Na półfinał i finał przepowiadam dwa razy wino, o dobór zapytam w
> odpowiednim momencie..

Rany!!! Ty byś się z moim mężem dogadał. Miałby kompana do oglądania meczów.

Ewa

34. Data: 2012-01-21 16:46:01

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

On 20 Sty, 23:58, medea <x...@p...fm> wrote:

> Wino.

> Rany!!! Ty byś się z moim mężem dogadał. Miałby kompana do oglądania meczów.

Kur@#$& W du*&*^%^P_*!!!!!!

Nie uwierzysz. Coś się stało z dekoderem i nie wiedziałem ostatnich 5
minut meczu ze Szwedami!!!!
A nasi zremisowali mecz, który po pierwszej połowie przegrywali 11-ma
bramkami :-\\\

Stalker, wypiję dzisiaj z bólu wszystkie zapasy jakie zrobiłem do
końca mistrzostw...

35. Data: 2012-01-21 18:09:13

Od: "kiwiko" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "Stalker" <t...@i...pl> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...

> [...]

bramkami :-\\\

Stalker, wypiję dzisiaj z bólu wszystkie zapasy jakie zrobiłem do

żebyś się tylko nie upodlił za bardzo ;)

kiwiko

36. Data: 2012-01-21 21:09:07

Od: Paulinka <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stalker pisze:

> [...]
> bramkami :-\\\
>
> Stalker, wypiję dzisiaj z bólu wszystkie zapasy jakie zrobiłem do

Masz tu koło ratunkowe : http://www.sportlemon.tv/

Tż musiał wyjść do pracy 15 minut przed końcem meczu, także łączy się z
Tobą w bólu.

--

Paulinka

37. Data: 2012-01-21 21:13:22

Od: medea <x...@p...fm> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-21 17:46, Stalker pisze:
> [...]
> zremisowali mecz, który po pierwszej połowie przegrywali 11-ma
> bramkami :-\\\ Stalker, wypiję dzisiaj z bólu wszystkie zapasy jakie

Myśmy mieli gości nieuznających sportu, więc nie wypadało. Mąż oglądał
tylko wyrywki i też się łączy w bólu. ;)

Ewa

38. Data: 2012-01-21 21:27:59

Od: Stalker <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

W dniu 2012-01-21 22:09, Paulinka pisze:

> Masz tu koło ratunkowe : http://www.sportlemon.tv/

Na TVP.pl lecą bezpośrednie transmisje internetowe, ale zanim odpaliłem
komputer, znalazłem mecz, obejrzałem obowiązkowe reklamy (!!!!) to już
było po meczu...

Stalker, tyle chociaż, że zainspirowany propozycjami przepisów miałem
grzanki z przybraniem rozmaitym na bułce paryskiej (co by ciasta nie
robić) do piwa :-)

39. Data: 2012-01-22 00:15:58

Od: Aicha <b...@t...ja> szukaj wiadomości tego autora

> [...]

> minut meczu ze Szwedami!!!!
> A nasi zremisowali mecz, który po pierwszej połowie przegrywali 11-ma

Ty się ciesz, ze, że nie masz tak jak jeden ludź z pręgierza, który
twierdzi, że kiedy wyłączy przed końcem, to nasi dają radę, a kiedy
twardo ogląda, to zawsze przegrywają ;)))))

--
Pozdrawiam - Aicha

Ze szkoły zostały mi tylko luki w wykształceniu
/Oskar Kokoschka/

40. Data: 2012-01-22 19:28:25

Od: XL <i...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia Sun, 22 Jan 2012 01:15:58 +0100, Aicha napisał(a):

> Ty się ciesz, ze, że nie masz tak jak jeden ludź z pręgierza, który
> twierdzi, że kiedy wyłączy przed końcem, to nasi dają radę, a kiedy
> twardo ogląda, to zawsze przegrywają ;)))))

Coś w tym jest. MŚK jak tylko umyje samochód, to od razu deszcz leje. Póki
nie myje, jest bezdeszczowo ;-PPP
--
XL

Podpiwek Kujawski.