Co do twarzy dla 30stolatki

1. Data: 2002-11-07 11:09:03

Temat: Co do twarzy dla 30stolatki
Od: "darkeyed" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
Co polecacie do stosowania na twarz dla kobiety po 30 roku zycia. Chce kupic
jakis specyfik swojej zonie bo mnie o to prosila ale nie mam pojecia co jest
najlepsze. Chodzi o jakis krem liftingujacy, tylko nie wiem jakiej firmy
bedzie the best.
Z gory wielkie dzieki
Mariusz

1. Data: 2002-11-07 12:09:20

Temat: Re: Co do twarzy dla 30stolatki
Od: "Hanuś" <k...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
jest
> najlepsze. Chodzi o jakis krem liftingujacy, tylko nie wiem jakiej firmy

Cześć
Hm...wszystko zależy od tego, jaką żona ma skórę. I od tego, ile mniej
więcej ten krem ma kosztować.
Tak w ciemno, to tak.
1)Fajny jest Vichy -LiftActive. Do kupienia tylko w aptece. Srednia półka
cenowa. Dobrze odżywia skórę, uelastycznia i troche natłuszcza.
2)L'Oreal-Plenitude, Revitalift - daje efekt liftingu, tylko nie wiem czy po
30 trzeba aż takiego efektu.Nie jest, bardzo drogi.
3)Chanel-Precision, Age Delay - To już bajer, drogi jak diabli. Fajnie
rozświetla cerę, niweluje zmarszczki mimiczne, to serum do stosowania pod
krem, na noc raczej.
4)Lierac-Coherence Nutri- Bardzo fajny kremik miałam i jest super, tyle że
też nie tani, coś około 150 zł. Dostałam go, od meża w prezencie. Napisali
na nim że przeciwdziała starzeniu się skóry:), napina lekko, nawilża i
niweluje płytkie zmarszczki.
Jest jeszcze jeden problem, a raczej dwa. Nigdy nie wiadomo czy krem nie
uczuli (po to są probki). Możes spróbować, poprosić o takie jakich szukasz w
sklepie. Panie ekspedientki, dla facetów są łaskawsze. Żona spróbuje i
zadecyduje. No chyba że to musi być niespodzianka. Druga sprawa, co do
kremów. Dla jednej osoby dany krem, może być fantastyczny a inna, uważa że
beznadzieja, dlatego trudno radzić.
No nic powodzenia...

1. Data: 2002-11-07 17:50:30

Od: "yeene" <y...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "darkeyed" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> Witam,
> Co polecacie do stosowania na twarz dla kobiety po 30 roku zycia. Chce
kupic

neutrogena VISIBLY YOUNG cena około 50-55 zl ma bardzo dobre opinie

--
@@@@@@@@@
@@ YEENE @@

kosmetyczka w Katowicach