Co dobrze wypelnia brzuch, pozawala zaspokoic podjadanie?

1. Data: 2008-06-05 14:30:54

Temat: Co dobrze wypelnia brzuch, pozawala zaspokoic podjadanie?
Od: "topek " <t...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

Witam,
jestem na diecie ZP i sprawdza sie u mnie + sporo sportu.
Mam jednak problem. Jak siedze przed TV, czy po sniadaniu lubie sobie cos
przekasic. Ostatnio przywiozlem z Brukseli czekoladki i opedzlowalem za szybko
:> Miala byc jedna po sniadaniu z herbata.

Pokladalem duze nadzieje w chrupkach kukurydzianych ale paczka ma 200 kalorii
i duzo cukru a ja na cukier jestem wrazliwy (blokuje mi spalanie tluszczu).

Co dobrego, z mala iloscia weglowodanow i kalorii moglby poprzegryzac
ogladajac film?
Same, suche chlebki WASA odpadaja. chyba zeby je czyms posmarowac.

topek -> jak zawsze pozdrawiajacy

2. Data: 2008-06-05 18:40:00

Od: jacko <j...@n...orange.pl> szukaj wiadomości tego autora

topek pisze:

> Co dobrego, z mala iloscia weglowodanow i kalorii moglby poprzegryzac
> ogladajac film?
> Same, suche chlebki WASA odpadaja. chyba zeby je czyms posmarowac.

z obserwacji na mim żywym organizmie wynika, że najlepsza na to będzie
(jak zwykle na wszystko :) dieta niskowęglowodanowa czyli np. Atkins,
South Beach albo nasz rodzimy Kwaśniewski.
myk polega na tym, że jeżeli zjesz obiad np. o 14stej z odpowiednią
ilością białka i tłuszczu, to nie musisz myśleć o jedzeniu i zjesz sobie
dopiero kolację np. o 19stej albo i nie zjesz i spokojnie wytrzymasz do
rana bez obsesji na punkcie jedzenia (dopiero po pewnym czasie można do
tego dojść, na pewno nie w pierwszych dniach diety)
a w czasie filmu nalejesz sobie szklankę wody z cytryną albo cole light.

3. Data: 2008-06-06 09:07:22

Od: "Protz" <n...@m...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "jacko" <j...@n...orange.pl> napisał

> a w czasie filmu nalejesz sobie szklankę wody z cytryną albo cole light.

Polecam pol pomidora z mozarellą polaną oliwą z oliwek i posypaną bazylią.

Protz

konserwanty w serach zóltych?
grupa dla optymalnych?
Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)