konserwanty w serach zóltych?

1. Data: 2008-06-04 10:09:44

Temat: konserwanty w serach zóltych?
Od: chmurka <c...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Ktos wie, czy jesli w skladzie sera zoltego nie jest wyszczególniona
substancja konserwujaca, to jej tam nie ma?
I ogolniej, czy ustawowo wymagane jest umieszczanie informacji o
konserwantach w zywnosci na opakowaniu?

chmurka An.

2. Data: 2008-06-04 10:28:15

Temat: Re: konserwanty w serach zóltych?
Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

chmurka napisał(a):

> I ogolniej, czy ustawowo wymagane jest umieszczanie informacji o
> konserwantach w zywnosci na opakowaniu?

Zerknij na ROZPORZADZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 10
lipca 2007 r. w sprawie znakowania srodków spozywczych. Dz.U. 2007 nr
137 poz. 966.

j.

3. Data: 2008-06-15 11:15:46

Od: chmurka <c...@i...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

januszek:

> Zerknij na ROZPORZADZENIE MINISTRA ROLNICTWA I ROZWOJU WSI z dnia 10
> lipca 2007 r. w sprawie znakowania srodków spozywczych. Dz.U. 2007 nr
> 137 poz. 966.

Dzięki, wreszcie przejrzałam to rozporządzenie. Niestety nie znajduję nic o
konserwantach i w tym, co wyczytałam, nie mogę znaleźć odpowiedzi na moje
pytanie.
I tu nawet nie chodzi o same sery, ale o wszystkie produkty żywnościowe.

--
chmurka An.

4. Data: 2008-06-16 05:56:02

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

chmurka napisał(a):

> [...]
> pytanie.
> I tu nawet nie chodzi o same sery, ale o wszystkie produkty żywnościowe.

Och... Pakują "śmieci" ile tylko można zapewne naginając co się tylko da
nagiąć, żeby efektywność finansowa produkcji przemysłowej była jak
największa.

Tak przy okazji: zobacz program do którego link podałem w poście na tej
grupie pt "Ile miesa w miesie?". Myślę, że producenci serów w cale nie
mają innej filozfofii niż producenci mięsa...

j.

5. Data: 2008-06-18 12:40:05

Od: "jangr" <j...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
> grupie pt "Ile miesa w miesie?". Myślę, że producenci serów w cale nie
> mają innej filozfofii niż producenci mięsa...

W szczególności nastrzykuje się mięso tzw. solanką, co by więcej ważyło,
cytat:

"Sprzedam: Nastrzykiwarka do mięsa i ryb
Dodano: 2007-06-04 12:12:56, Ważne do: 2007-12-01 12:12:56
Produkujemy wysokiej klasy nastrzykiwarki AN do mięsa i ryb.
W ofercie posiadamy modele z nastepującą liczbą igieł: 25, 31, 50, 62, 100,
124.
Każda nastrzykiwarka zbudowana jest z najwyższej klasy komponentów,
począwszy od pompy solanki po wysokiej jakości i trwałości igły.
Płynna regulacja ciśnienia solanki, regulacja skoku taśmy, dwie prędkości
nastrzyku, plynna regulacja dla modeli AN dla ryb.
Każde urządzenie jest na gwarancji. Zapewniamy serwis gwarancyjny i
pogwarancyjny oraz dostępność części zamiennych przez cały czas
eksploatacji.
Zapraszamy na naszą stronę internetową
W razie pytań proszę dzwonić".
Koniec cytatu.
http://marketeo.com/pl/offerDetail/3467_Nastrzykiwar
ka_do_mi%C4%99sa_i_ryb.html?started_from=spozywcza

Dlatego mięso w garnku zmniejsza swoją objętość o połowę.

grupa dla optymalnych?
Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)