Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)

1. Data: 2008-01-23 16:46:47

Temat: Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Od: rs <n...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

On Sun, 20 Jan 2008 18:50:39 -0800 (PST), j...@g...com wrote:

tak czytam brednie doktora i juz nie przeraza mnie kolejny wytwor jego
chorej wyobrazni, ale to jak latwo nawet inteligentni ludzie dali sie
zwabic do tej pozbawionej jakiego kolwiek merytorycznego sensu
dyskusji. przeciez teza doktora nie ma zadnych podstaw. czy ktos sie
spytal na podstawie jakich badan doktor wyciagnal taki wniosek? czy
moze powolac sie na jakies badania statystyczne, ktore to znowu
obejmuja konkretnie jakie grupy populacji? pewnie wszedl do jakiegos
wiejskiego kosciolka zobaczyl w nawie trzy osoby, z ktorych dwie byly
szczuple (byc moze chore na bialeczke, lub po innych przejsciach,
dlaczego nie) i teoria, ze szczupli zapelniaja koscioly gotowa.
o spostrzezeniu ze wierzacy sa szczupleji to w ogoel nie bede sie
wypowiadal, bo ta teza smierdzi religijna prowokacja na kilometr. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

2. Data: 2008-01-24 04:25:35

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Jan 24, 5:46 am, rs <n...@n...spam.com> wrote:

> tak czytam brednie doktora i juz nie przeraza mnie kolejny wytwor jego
> chorej wyobrazni, ...

Ciekawe ze juz od dawna staczamy ze soba boje i jakos ta moja
"wyobraznia" nie przeszkadza Wasci Kumie uparcie i uwaznie czytac co
pisze a potem to opluwac. Ja tam widze zupelnie odmienne wytlumaczenie
dla opisywanego tu stanu rzeczy niz uparte twierdzenie ze to ja sie
myle. Mianowicie Wasc Kumie skrycie reprezentujesz na Ziemi interesy
istot ktore ja opisuje dokladnie na stronie "evil_pl.htm", zas Biblia
nazywa "serpentami". Ja zas wyrazam prawde ktora psuje poprzednio
niczym nie zaklocane panowanie owych istot na Ziemi. Poniewaz prawdy
nie daje sie latwo zbic dyskusja, twoi Kumie mocodawcy nakazali Ci
opluwac to co czynie i nazywac mnie na rozne sposoby. Zamiast wiec
pluc na mnie, proponuje Kumie sprobowac wyjasnic w sposob racjonalny
dlaczego w kosciolach nie ma tak duzej proporcji grubasow jak na
ulicach. Wszakze fakt ze wsrod wierzacych nie ma tylu grubasow co na
ulicach, kazdy moze sobie latwo sprawdzic wybierajac sie na dowolna
msze do kosciola. Ja to czynie co niedziele i tan dziwny paradoks
zawsze bije mnie w oczy. Wszakze zyje w kraju grubasow i wiem jak
ulice owego kraju typowo wygladaja.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

3. Data: 2008-01-24 15:59:09

Od: rs <n...@n...spam.com> szukaj wiadomości tego autora

On Wed, 23 Jan 2008 20:25:35 -0800 (PST), j...@g...com wrote:

>Ciekawe ze juz od dawna staczamy ze soba boje i jakos ta moja
>"wyobraznia" nie przeszkadza Wasci Kumie uparcie i uwaznie czytac co
>pisze a potem to opluwac.

nie ubolewaj tak nad soba. nie opluwam. po prostu nie szanuje tego co
piszesz, z racji zerowej merytorycznej wartosci i sposobu w jaki
spamujesz swoimi wypocinami, nawet zupelnie nie pokrewne tematycznie
grupy usenetowe, promujac przy tym totaliztyczny belkot.
malo tego uwazam, ze twoja dzialalnosc jest wrecz niebezpieczna, bo
zerujesz glownie na tych, ktorzy (z takiej czy innej racji) potrzebuja
fachowej pomocy, ktorej ty bynajmniej nie dajesz, a tylko ulude, tego,
ze te miliony znakow, ktore bez sensu generujesz, zawieraja jakies
wytlumaczenie, jakiego szukaja. tym bardziej jest to niebezpieczne, ze
ostatnio starasz sie polaczyc swoje durne teorie z popularnymi w
polsce dogmatami religijnymi, na ktore prosci ludzie latwo sie daja
lapac.

> Ja tam widze zupelnie odmienne wytlumaczenie
>dla opisywanego tu stanu rzeczy niz uparte twierdzenie ze to ja sie
>myle.

ty sie nie zasadniczo nie mylisz. w swoim basniowym swiecie
ufokow/serpentow masz pewnie racje. jednak ty starasz sie tlumaczyc
wytwor swojej chorej wyobrazni, ktora nie ma zadnego w obserwacjach
rzeczywistosci, ktora cie otacza. bledne zalozenia = bledne wnioski,
nawet jesli rozumowanie stara sie byc logiczne.

reszta to jzu twoje typowe skrzeczenie. <rs>

--

"My God is nicer than yours". Thomas Krupski

4. Data: 2008-01-26 02:14:47

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Jan 25, 4:59 am, rs <n...@n...spam.com> wrote:

> [...]
> ostatnio starasz sie polaczyc swoje durne teorie z popularnymi w
> polsce dogmatami religijnymi, na ktore prosci ludzie latwo sie daja

Istnieje tez inny powod dla ktorego moja dzialanosc jest dla Wasci
niebezpieczna, a jaki Wasc przemilczasz. Mianowicie, ja zupelnie
otwarcie i bez owijania w bawelne staram sie konsekwentnie demaskowac
skryta dzialalnosc UFOnautow na Ziemi. Kiedy zas zdolam tych serpentow-
diablow zdemaskowac, zas ludzie zrozumieja ze od poczatkow zasidlenia
Ziemi UFOnauci ich skrycie rabowali i zameczali, wowczas skonczy sie
panowanie tych szatanskich istot na naszej planecie. Nic dziwnego ze
aganci owych istot, dzialajacy w maskach rownierz i na niniejszej
grupie, uwazaja to co ja czynie za ogromnie niebezpieczne. Jest wiec
wysoce interesujace dlaczego Wasc tak uparcie i bezpodstawnie atakuje
i opluwa wszystko co ja czynie. Gdybym byl Mickiewiczem to bym zapytal
- tak jak w "Pani twordowska": "pokaz Wasc swoja twarz, swoje nogi,
oraz swoje paznokcie - czy Wasci nos jest jak haczyk, kurza noga i
krogulcze sa paznokcie". Byloby bowiem ciekawe czy Wasci szczegoly
anatomiczne wygladaja tak jak na owych zdjeciach "ludzi-serpentow" ze
strony internetowej "evil_pl.htm" (strone ta mozna sobie ogladnac po
zastapieniu nazwy "biblia.htm" na nazwe "evil_pl.htm" na dowolnym z
adresow wyszczegolnionych w inicjujacym wpisie tego watka).

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Re: Dlaczego, Wyjaśnienie bardzo proste