Re: Dlaczego, Wyjaśnienie bardzo proste

1. Data: 2008-01-21 22:15:14

Temat: Re: Dlaczego, Wyjaśnienie bardzo proste
Od: "Rafik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
news:630c2551-fb74-41b4-9419-a04d9df6a85a@z17g2000hs
g.googlegroups.com...
W ostatnich latach ulice miast na swiecie zaroily sie od wysoce
otylych ludzi. Podobnie wiec jak ulice, koscioly tez powinny byc ich
pelne. Jednak pierwszym faktem jaki mnie szokuje, to ze w kosciolach
trudno zobaczyc otylego czlowieka. Drugim zas rownie szokujacym faktem
jest, ze dotychas nie spotkalem sie z przypadkiem aby ktos zwrocil
uwage na brak ludzi otylych w kosciolach, zupelnie zas nie daje sie
znalezc kogokolwiek (oczywiscie poza mna samym) kto staralby sie badac
przyczyny tego dziwnego jakby paradoksu obecnych czasow otylych ludzi.
Dlaczego? Postarajmy sie razem przeanalizowac tutaj mozliwe powody.

Pierwszym oczywistym wyjasnieniem dla tego dziwnego zwiazku pomiedzy
wiara w Boga oraz brakiem nadwagi u ludzi wierzacych, jest ze wierzacy
cechuja sie nieporownanie wieksza dyscyplina od niewierzcych. Wszakze
wiekszosc tzw. "ateistow" to slopy i ludzie bez woli, ktorzy nie
potrafia sie zmobilizowac nawet to racjonalnego myslenia, nie
wpominajac juz o dyscyplinie systematycznego chodzenia do kosciola. O
lenistwie i braku zorganizowania u typowych ateistow doskonale
poswiadczaja wszelkie dyskusje pomiedzy wierzacymi i ateistami.
Mianowicie podczas gdy wierzacy sa w stanie zaprezentoweac logiczne
dowody oraz trzymajace sie kupy argumenty na istnienie Boga,
niesmiertelnej duszy, innego swiata, itp., ateisci potrafia sie zdobyc
jedynie na wyzwiska, zastraszanie, zakrzyczanie, szantaze, opluwanie,
itp. Przykladami takich dyskusji o naukowych dowodach na istnienie
Boga, w ktorych ateisci jedynie potrafia opluwac i zasypywac
wyzwiskami, brak im jednak wiedzy i umiejetnosci racjonalnego
argumentowania, sa wpisy pod adreami

witam

wyjaśnienie jest bardzo proste:

Ludzie chodzący do kościoła są przeważnie mniej wyposażeni w rozum , czytaj
ograniczeni, co ewidentnie przekłada się na satus materialny , nie mogą jak
ludzię wykształceni i inteligentni pozwolić sobie na dobre obfite jedzenie ,
nie posiadają zwykle samochodów bo nie stać ich na utrzymanie więc wszystko
załatwiają spacerkiem , nie mają rozrywek bo ich na to nie stać , jedynymi
są spacerki z rodzinką, ciężko pracują za marne grosze i najczęściej
fizycznie , więc brzuszek znika,rzadko korzystają z internetu bo boją się
oglądania seksualności ludzi , mógłbym podać jeszcze 100 powodów ale mi się
nie chcę

pozdrawiam Rafik

2. Data: 2008-01-22 02:07:48

Od: j...@g...com szukaj wiadomości tego autora

On Jan 22, 11:15 am, "Rafik" <b...@w...pl> wrote:

> [...]
> oglądania seksualności ludzi , mógłbym podać jeszcze 100 powodów ale mi się

Ciekawe ale bledne! Przykladowo niemal wszyscy (szczupli) moi koledzy
(inni naukowcy) chodza jednak do kosciola. Niemal jednak zaden z nich
nie zakonczyl swego wyksztalcenia na podstawowce, zas wiekszosc
posiada juz doktoraty.

Ciekawilo by mnie wiec czy owe 100 dalszych powodow (jakich w typowo
ateistyczny sposob nie chcialo sie juz opisywac) jest rownie
niedorzeczne jak powyzsza teza o braku wyksztalcenia.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak

3. Data: 2008-01-22 07:09:49

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

j...@g...com napisał(a):

> [...]
> (inni naukowcy) chodza jednak do kosciola. Niemal jednak zaden z nich
> nie zakonczyl swego wyksztalcenia na podstawowce, zas wiekszosc

Moim zdaniem to kosmici w magnetycznie napedzanych spodkach porywaja
otylych w drodze do kosciola ;P Potem przerabiaja ich na szczulplych
naukowcow, ktorzy pisza doktoraty ;PPP

j.

pansp

4. Data: 2008-01-22 16:12:15

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-01-2008 o 08:09:49 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

> Moim zdaniem to kosmici w magnetycznie napedzanych spodkach porywaja
> otylych w drodze do kosciola ;P Potem przerabiaja ich na szczulplych
> naukowcow, ktorzy pisza doktoraty ;PPP

Oj, nie dostaniesz zaliczenia na studiach. Nie wiesz, że Pajak jest
profesorem na wyzszej uczelni?

--
Pozdrawiam. Janusz.

5. Data: 2008-01-22 16:21:26

Od: "Janusz Kornaga" <k...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Dnia 22-01-2008 o 08:09:49 januszek <j...@p...irc.pl> napisał(a):

Przeczytałem własnie pierwszy post z tego wątku i nasunęło mi sie
oczywiste wytłumaczenie.
Grubasom jest ciężko w kosciele bo sie pocą, duszą, nogi bolą itp.

--
Pozdrawiam. Janusz.

6. Data: 2008-01-22 18:41:59

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga napisał(a):

> Oj, nie dostaniesz zaliczenia na studiach. Nie wiesz, że Pajak jest
> profesorem na wyzszej uczelni?

Coż, nikt nie jest doskonały ;)

j.

7. Data: 2008-01-22 18:43:30

Od: januszek <j...@p...irc.pl> szukaj wiadomości tego autora

Janusz Kornaga napisał(a):

> Przeczytałem własnie pierwszy post z tego wątku i nasunęło mi sie
> oczywiste wytłumaczenie.
> Grubasom jest ciężko w kosciele bo sie pocą, duszą, nogi bolą itp.

Nie mówiąc już o tym jak (z tego samego powodu) ciężko im się do
tego kościoła wybrać... Nawiasem mówiąc wystarczy zerknąc na grupowe
zdjęcie przedstawicieli Episkopatu żeby się przekonać, że mający
nadwagę są w przewadze ;P

j.

8. Data: 2008-01-22 22:50:05

Od: "Stanislaw Sidor" <s...@u...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

Newsuser "Rafik" <b...@w...pl> wrote ...

> [...]

> czytaj ograniczeni, co ewidentnie przekłada się na satus materialny ,
> nie mogą jak ludzię wykształceni i inteligentni pozwolić sobie na dobre

A dlaczego generalnie otyli sa proboszczowie i biskupi (im wyzsza ranga tym
wieksze prawdopodobienstwo)?
Nie moge pojac ... bo przeciez sa wyksztalceni :)

--
(STS)
Sola ratio perfecta beatum facit.

9. Data: 2008-01-23 22:21:17

Od: "Rafik" <b...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik <j...@g...com> napisał w wiadomości
.googlegroups.com...
> [...]

ateistyczny sposob nie chcialo sie juz opisywac) jest rownie
niedorzeczne jak powyzsza teza o braku wyksztalcenia.

Wiesz niby chcesz badać ludzi a okazuję się że badasz siebie i swoich
kolegów pseudonaukowców,

Wielka rada dla Ciebie , zainteresuj się lekiem o nazwie klozapina ,
przestań męczyć siebie i otoczenie i nie zawstydzaj nauki polskiej na arenie
międzynarodowej.

Rafik

PS. F20.0 można skutecznie leczyć !!!

10. Data: 2008-07-10 11:28:58

Temat: Dlaczego, Wyjasnienie bardzo proste
Od: "elaand" <b...@a...op> szukaj wiadomości tego autora

<j...@g...com> wrote
[...]

Tak -
owe 100 dalszych powodow
jest rownie niedorzeczne jak teza o braku wyksztalcenia.

Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Re: Dlaczego w kosciolach niemal nie widac ludzi otylych (JP)
Re: Warto wyprobowac na sobie cudowne odchudzajace zdolnosci Koreanskiej "kim-chi"