Re: Dlaczego, Wyjaśnienie bardzo proste

From: j...@g...com
Newsgroups: pl.misc.dieta, pl.rec.kuchnia, pl.rec.uroda, pl.soc.religia,
pl.misc.paranauki
Subject: Re: Dlaczego, Wyjaśnienie bardzo proste
Date: Mon, 21 Jan 2008 18:07:48 -0800 (PST)

On Jan 22, 11:15 am, "Rafik" <b...@w...pl> wrote:

> wyjaśnienie jest bardzo proste:
>
> Ludzie chodzący do kościoła są przeważnie mniej wyposażeni w rozum , czytaj
> ograniczeni, co ewidentnie przekłada się na satus materialny , nie mogą jak
> ludzię wykształceni i inteligentni pozwolić sobie na dobre obfite jedzenie ,
> nie posiadają zwykle samochodów bo nie stać ich na utrzymanie więc wszystko
> załatwiają spacerkiem , nie mają rozrywek bo ich na to nie stać , jedynymi
> są spacerki z rodzinką, ciężko pracują za marne grosze i najczęściej
> fizycznie , więc brzuszek znika,rzadko korzystają z internetu bo boją się
> [...]

Ciekawe ale bledne! Przykladowo niemal wszyscy (szczupli) moi koledzy
(inni naukowcy) chodza jednak do kosciola. Niemal jednak zaden z nich
nie zakonczyl swego wyksztalcenia na podstawowce, zas wiekszosc
posiada juz doktoraty.

Ciekawilo by mnie wiec czy owe 100 dalszych powodow (jakich w typowo
ateistyczny sposob nie chcialo sie juz opisywac) jest rownie
niedorzeczne jak powyzsza teza o braku wyksztalcenia.

Z totaliztycznym salutem,
Jan Pajak